Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Mentalcase senaste skörd av "debatt"

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Mentalcase senaste skörd av "debatt" Empty Mentalcase senaste skörd av "debatt"

Inlägg  F.I.S.T 2013-01-29, 13:11

Vad har hänt med dig?, förut var du bara en vänstermupp med lustiga ideer från 1950 talet som man kunde skratta åt,
    numera verkar du ha gått in i nån slags total senilitet och fantasivärld? Har roffabacillen slutligen tagit över din hjärna?

Gapskatt,
    Å fan, vad förvånade vi blir, muppen fisten är lika berest och världsvan som den gråsugga hen är.
    Likförbannat sitter du och är avundsjuk och snackar skit om hur folk beter sig utomlands.

Hjärnkirurgbilen var det ju miffoberras alter ego rolf som uppfann, är berra full hela dygnet eller?

Jag behöver inte styrka nånting för muppar som du och roffan,
    en människa med iq över hund vet väl hur verkligheten ser ut,ni
    har ju blivit överbevisade tusen ggr men ser likväl ut som fågelholkar.

Det är naturligtvis intresant att konstatera att fjån som du ger
    dig in i en diskussion om företagare, men dina kunskaper på
    området är i princip noll, du måste råga om allt och ha länkar,
    du är ett superfjån! jag säger till dig som till foliet;,
    har roffabacillen börjat äta upp centrala delar av din hjärna också?

Kan vi inte få den trasiga sjuka roffan att skriva lite lite
    större text?? lol
    Bara en fjant saknar förstånd att begripa att mindre skatt på
    arbete leder till mer arbete.
    " jag pulvriserar era argument..." ( trasiga knarkarroffe..)
    lol, sällan man får gapskratta så tidigt på morronen, tack roffan.

Få igång en debatt? GAPSKRATT, det var väldigt många år sen du
    förde nåt som liknar debatt roffe, om ens någonsin.
    Du kan ju diskutera med ditt alterego, miffoberra,
    om hur ni ska lyckas driva in mer skatter av ett av världens mest
    beskattade folk.

Vänsterns sopkvast miffoberra sopar upp resterna av foliet och roffe.

Man baxnar, en normal människa hade ju erkänt att man överilat och sagt att man gjort fel,
    men du och roffan framhärdar trota att altt står skrivet svart på vitt , ni feltolkade antalet avhoppade elever i er iver att kasta skit på alliansen.
    Är det konstigt att ni ses som totala idioter och freaks

I din värld kanske, men den världen är ju måttligt relevant,
    den är väl typ det som utspelas om gymnasieeleverna, totalt
    vriden falsk och förvirrad.

Retar den upp roffe och rd?, ja uppenbarligen, själv bara skrattar jag åt den.
    Idioten rd som inte ens klarar av att erkänna att FAS3 gav henne ett jobb.

Och dessa detaljer förändrar det faktum att varken du eller roffan
    kunde läsa och förstå skriven text, hur??
    Vad gör ni på ett debattforum om ni bevisligen gång efter
    gång efter gång inte begriper vad ni själv citerar ens?????

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Mentalcase senaste skörd av "debatt" Empty Sv: Mentalcase senaste skörd av "debatt"

Inlägg  RedCloud 2013-01-29, 13:13

Han står enligt egen utsago "skyhögt över alla vänsterdebattörer"....han verkar ha svår med självbilden (också)
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Mentalcase senaste skörd av "debatt" Empty Sv: Mentalcase senaste skörd av "debatt"

Inlägg  F.I.S.T 2013-01-29, 13:15

RedCloud skrev:Han står enligt egen utsago "skyhögt över alla vänsterdebattörer"....han verkar ha svår med självbilden (också)

Det är kanske det där han anser vara "debatt" ? Laughing
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-01-29, 13:48

F.I.S.T skrev:
    RedCloud skrev:Han står enligt egen utsago "skyhögt över alla vänsterdebattörer"....han verkar ha svår med självbilden (också)

Har aldrig träffat på en människa IRL eller på nätet som är så full av hat och aggresivitet som RMC, hans mindervärdeskomplex inför världen måste vara gigantiskt.

F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-01-29, 15:03

RedCloud skrev:
    F.I.S.T skrev:

Har aldrig träffat på en människa IRL eller på nätet som är så full av hat och aggresivitet som RMC, hans mindervärdeskomplex inför världen måste vara gigantiskt.

Inte jag heller IRL.... kanske är det inte lika gott om dem i Norrland ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2013-01-29, 15:30

Bara en flock efterblivna vänstermuppar kan kalla mitt helt relevanta hån mot muppar som er för hat och mindervärdeskomplex.
    Ni borde kanske kolla upp er ordförståelse likväl som läsförståelse, supermuppar!

Att jag står skyhögt över er är väl ändå så självklart att det nästan inte behöver sägas,
    men eftersom roffe själv inte kan glömma det så, visst gör jag det.

Och självklart behöver jag inte styrka några uppgifter till er, ni startar ju trådar i ämnen där ni har noll koll.
    Startar man en tråd är väl ändå kriteriet att man vet mer än en amöba som er, eller?

Frågor på det?

RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-01-29, 15:32

RedMentalCase skrev:Bara en flock efterblivna vänstermuppar kan kalla mitt helt relevanta hån mot muppar som er för hat och mindervärdeskomplex.
    Ni borde kanske kolla upp er ordförståelse likväl som läsförståelse, supermuppar!

Att jag står skyhögt över er är väl ändå så självklart att det nästan inte behöver sägas,

Och självklart behöver jag inte styrka några uppgifter till er, ni startar ju trådar i ämnen där ni har noll koll.
    Startar man en tråd är väl ändå kriteriet att man vet mer än en amöba som er, eller?

Frågor på det?

Som sagt, full av hat och storhetsvansinne....tragisk människa, stackars Lotta....
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-01-29, 15:37

För dig roffan, är den enda lösningen att röka på lite extra, du mår säkert bättre då.

I frågor om debatt och politik/samhälle är det lika intressant att ta del av dig och fisten som att fråga ut en gråsugga.

Men det är ju itnressant hur du ser på din " sysselsättning", du sitter alltså här hela dagarna och lägger timme efter timme efter timme av din arbetstid på detta forum och missköter gravt dina uppgifter, du är i sanning en äkta kommunist.
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2013-01-29, 15:59

Fisten borde kila iväg till arbetsförmedlingen istället för att för att lägga upp trådar som dessa! Skämmes dig din snyltare!
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2013-01-29, 16:58

RedCloud skrev:
    RedMentalCase skrev:Bara en flock efterblivna vänstermuppar kan kalla mitt helt relevanta hån mot muppar som er för hat och mindervärdeskomplex.

Frågor på det?

Som sagt, full av hat och storhetsvansinne....tragisk människa, stackars Lotta....

Men, snälla Red.... Hans inlägg var ju komisk!

Så full av absurditeter som han tycks tro på gör det hela roligt!

Jag tror inte han själv fattar hur dum han gör sig. Vilket gör det hela ännu roligare!
    Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2013-01-29, 17:08

Inte ens rd begriper sig riktigt på när man driver med rödmupparna....

RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2013-01-29, 18:23

RedMentalCase skrev:För dig roffan, är den enda lösningen att röka på lite extra, du mår säkert bättre då.

I frågor om debatt och politik/samhälle är det lika intressant att ta del av dig och fisten som att fråga ut en gråsugga.

Men det är ju itnressant hur du ser på din " sysselsättning", du sitter alltså här hela dagarna och lägger timme efter timme efter timme av din arbetstid på detta forum och missköter gravt dina uppgifter, du är i sanning en äkta kommunist.

HURRA skattesmitaren DANI NOVAC har kommit med ÄNNU ett konstruktivt och genomtänkt inlägg HURRA

bounce bounce bounce
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-01-30, 00:13

DMustaine skrev:Fisten borde kila iväg till arbetsförmedlingen istället för att för att lägga upp trådar som dessa! Skämmes dig din snyltare!

Bra att du tydligt demonstrerar hur fördomsfull du är ! Cool

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 12:03