Thetaxpayer skrev:
Men det är en himla massa krokodiltårar över Åsa Linderborgs påstådda hot.
Menar du det med adressen utlagd på internet ?
Thetaxpayer skrev:
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Så då förtjänar han att bli hotad och trakasserad? Är det vänsterns inställning till demokrati? Hata oliktänkande?
Nej - Nej - Nej
däremot tycks DU vara för ditt sista påstående
Än så länge har jag bara sett vänsterinlägg som stödjer artistens våldsfantasier. Inte en enda har tagit avstånd. Rätt symptomatiskt.
har du sett MIG stödja våldsfantasierna ?
Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Så då förtjänar han att bli hotad och trakasserad? Är det vänsterns inställning till demokrati? Hata oliktänkande?
Nej - Nej - Nej
Än så länge har jag bara sett vänsterinlägg som stödjer artistens våldsfantasier. Inte en enda har tagit avstånd. Rätt symptomatiskt.
När tog du avstånd?
F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Nej - Nej - Nej
När tog du avstånd?
Herrejösses så löjlig du gör dig .....
OK
IGEN:
Jag FIST, tar ÅTERIGEN avstånd från våld och våldshandlingar, hot etc oavsett om det är Judar, muslimer,. vita svarta, unga gamla, höger eller vänster som hotar el blir hotade...
Han stödjer öppet vänstervåld.
RedCloud skrev:Men det är en himla massa krokodiltårar över Åsa Linderborgs påstådda hot.
Notera "påstådda"....blundablundasekten på nya äventyr....
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Men det är en himla massa krokodiltårar över Åsa Linderborgs påstådda hot.
Har du sett mailen?
RedCloud skrev:Han stödjer öppet vänstervåld.
Suck, var då ?
Om du nu MÅSTE hitta på saker om andra kan du då inte vara lite mer verklighetsbaserad ?
RedCloud skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Men det är en himla massa krokodiltårar över Åsa Linderborgs påstådda hot.
Har du sett mailen?
Om man hittar Åsa med 5 skott i ryggen påstår ni väl att det var självmord....
Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:Men det är en himla massa krokodiltårar över Åsa Linderborgs påstådda hot.
Har du sett mailen?
Om man hittar Åsa med 5 skott i ryggen påstår ni väl att det var självmord....
Jag tolkar det som att du inte sett dem varav de då måste vara påstådda. (vilket ju inte betyder att allt hon skriver är lögner) Det KAN vara sant och därmed förkastligt.
Men var var dina krokodiltårar när Issa Issa blev misshandlad för sitt engagemang i SD?
Nä, men det gör säkert du om jag förstått dig rätt.Tycker du att nazisterna som mördade syndikalisten Björn Söderberg skall ha en fjäder i hatten också?
Tja, trots flertalet påstötningar så har du aldrig tagit avstånd från vänstervåld.
Sossar ee lata skrev:Menar du att det är bra att hota förtroendevalda?
RedCloud skrev:Tja, trots flertalet påstötningar så har du aldrig tagit avstånd från vänstervåld.
Är ljuga enda sättet för dig att få vara med i debatten ?
Google is your best friend....
https://acbladet.swedishforum.se/t53248p60-ta-mordhot-mot-akesson-pa-allvar
inl. 62
Det är bra synd om dig SDsecrist....
Så i ett inlägg som är två gammalt gjorde du ett vagt och korthugget påstående om avståndstagande?
RedCloud skrev:Så i ett inlägg som är två gammalt gjorde du ett vagt och korthugget påstående om avståndstagande?
Men herre jösses människa är du på riktigt ?
avstånd från allt politiskt våld,
Vad i den meningen är det du inte förstår ?
Och du påstår att du inte är förståndshandikappad ?
F.I.S.T skrev:SiP skrev:F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
– Jag kände mig kränkt, säger Åkesson i förhör.[/i]
ja du Jimmie ... det är ingen skön känsla eller hur
Vem har Åkesson hotat???
Åkesson är den mest slipade retorikern i Sveriges riksdag, han säger saker utan att säga det, han står för saker han inte står för....
Nä Åkesson har inte hotat någon verbalt, direkt, men han är ett hot för mångfald tolerans och god svensk ekonomi... och han är politiskt sett ett direkt hot mot människor som behöver hjälp och tillflykt... han vill hjälpa vita svenskar
Rimmar lite illa med dina tidigare inlägg. 1 + 1 blir inte riktigt 2.
RedCloud skrev:Rimmar lite illa med dina tidigare inlägg. 1 + 1 blir inte riktigt 2.
Visa gärna var....dina halvkvädna visor går helt i linje med dina lögner...puke, dubbelpuke
F.ö. är ju matte inte din starkaste sida, heller.
Tja, jag har pluggat programmet "Matematisk Naturvetenskaplig inriktning Kemi" på universitet så helt kass är jag inte på matte.
RedCloud skrev:Tja, jag har pluggat programmet "Matematisk Naturvetenskaplig inriktning Kemi" på universitet så helt kass är jag inte på matte.
Säger ju inget alls, du gick väl ut med IG, för några större logiska insatser gör du ju knappast här...tvärtom
Secrist skrev:RedCloud skrev:Tja, jag har pluggat programmet "Matematisk Naturvetenskaplig inriktning Kemi" på universitet så helt kass är jag inte på matte.
Säger ju inget alls, du gick väl ut med IG, för några större logiska insatser gör du ju knappast här...tvärtom
Sorry. Riktigt så illa gick det inte. Har bland annat gått en 10p-kurs i kvantkemi (och klarat tentan).
Där ingår Schrödingerekvationen
RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Tja, jag har pluggat programmet "Matematisk Naturvetenskaplig inriktning Kemi" på universitet så helt kass är jag inte på matte.
Sorry. Riktigt så illa gick det inte. Har bland annat gått en 10p-kurs i kvantkemi (och klarat tentan).
Där ingår Schrödingerekvationen
"grandios självbild" puke
Men ALLA matematiker jag träffat gränsar till någon slags dysfunktionalitet typ Aspbergers, jag tror med tanke på hur du håller på här, att du inte utgör ett undantag.
Näpp. Ingen Aspergers.