RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Det finns väldigt mycket gott i de förtryckta människorna på Kuba. Det är inte deras fel att de lever i en diktatur.
Men finns det nyanser på diktaturer och demokratier ???... eller finns det bara 2 lägen enligt dig ?
Nyanser??, du din knäppgök, Kuba är en diktatur, sen får du nyansera hur mycket du vill i din ärthjärna.
... jag konstaterar att du inte svara på frågan,.... och gissar att det beror på att du vet att jag har rätt
Frågan är lika dum som du. Snart frågar du väl om det bara finns 2 lägen på dig själv, idiot eller jubelidiot?. eller finns det nåt mittemellan?
frågan blev för svår för dig... jag har överseende med din bristande intelligens och din bristande sociala kompetens och ditt fattiga språk
Nej frågan är mycket enkel, du är för det mesta en jubelidiot, ibland är du bara en idiot.
Men vi vet att du tycker det, din brist på respekt för andra debattörer har dock inget att göra med sakfrågan i debatten