Det är tydligen något som bara gällde förr om man ska tro dig.Sniperace skrev:orsak verkan, bakomliggande orsaker
Av vilken anledning Irgun sprängde engelsmän i luften pga stormuftin vet förmodligen bara du.
Det är tydligen något som bara gällde förr om man ska tro dig.Sniperace skrev:orsak verkan, bakomliggande orsaker
formsvackan skrev:Det är tydligen något som bara gällde förr om man ska tro dig.Sniperace skrev:orsak verkan, bakomliggande orsaker
Av vilken anledning Irgun sprängde engelsmän i luften pga stormuftin vet förmodligen bara du.
Och de utsaata flyktingar som flyr till vårtSniperace skrev:formsvackan skrev:Det är tydligen något som bara gällde förr om man ska tro dig.Sniperace skrev:orsak verkan, bakomliggande orsaker
ja det vete fan.... men att den bildades.....hade sina orsaker med just judarnas utsatthet
Infra skrev:Och de utsaata flyktingar som flyr till vårtSniperace skrev:formsvackan skrev:Det är tydligen något som bara gällde förr om man ska tro dig.Sniperace skrev:orsak verkan, bakomliggande orsaker
ja det vete fan.... men att den bildades.....hade sina orsaker med just judarnas utsatthet
land? Motiverar deras utsatthet att vi borde
visa acceptans mot eventuell
terrorism från deras sida också???
Och palestiniernas utsatthet och skyddslöshet?
Tollererar du även att denna orsak ska
få terroism som verkan???
Vad menar du med "drös"?Sniperace skrev:Infra skrev:Och de utsaata flyktingar som flyr till vårtSniperace skrev:formsvackan skrev:Det är tydligen något som bara gällde förr om man ska tro dig.Sniperace skrev:orsak verkan, bakomliggande orsaker
jag vet en hel drös med Palestinier som flytt hit, men just de flydde de palestinska frihetsrörelsernas terror mot Kristna, en av dem blev tillbakaskickad och blev mördad pga sitt avfall från Islam.
VAd gäller irgun har jag hela tiden sagt att jag INTE gillade deras terror, men får ju ge dem samma erkännande som ni ger era terrorister eller hur?
Sorry Snipern - men vi har inga terrorister.VAd gäller irgun har jag hela tiden sagt att jag INTE gillade deras terror, men får ju ge dem samma erkännande som ni ger era terrorister eller hur?
Infra skrev:Vad menar du med "drös"?Sniperace skrev:Infra skrev:Och de utsaata flyktingar som flyr till vårtSniperace skrev:formsvackan skrev:Det är tydligen något som bara gällde förr om man ska tro dig.Sniperace skrev:orsak verkan, bakomliggande orsaker
jag vet en hel drös med Palestinier som flytt hit, men just de flydde de palestinska frihetsrörelsernas terror mot Kristna, en av dem blev tillbakaskickad och blev mördad pga sitt avfall från Islam.
VAd gäller irgun har jag hela tiden sagt att jag INTE gillade deras terror, men får ju ge dem samma erkännande som ni ger era terrorister eller hur?Sorry Snipern - men vi har inga terrorister.VAd gäller irgun har jag hela tiden sagt att jag INTE gillade deras terror, men får ju ge dem samma erkännande som ni ger era terrorister eller hur?
Bara ett värnlöst folk som försvarar sig mot terror.
Vad menar du med ordet "drös".Sniperace skrev:Infra skrev:Vad menar du med "drös"?Sniperace skrev:Infra skrev:Och de utsaata flyktingar som flyr till vårtSniperace skrev:formsvackan skrev:Det är tydligen något som bara gällde förr om man ska tro dig.Sniperace skrev:orsak verkan, bakomliggande orsaker
VAd gäller irgun har jag hela tiden sagt att jag INTE gillade deras terror, men får ju ge dem samma erkännande som ni ger era terrorister eller hur?Sorry Snipern - men vi har inga terrorister.VAd gäller irgun har jag hela tiden sagt att jag INTE gillade deras terror, men får ju ge dem samma erkännande som ni ger era terrorister eller hur?
Bara ett värnlöst folk som försvarar sig mot terror.
en hel drös ca tolv st bara i mitt närområde, jasså det finns inga terrorister ibland palestinierna´? Konstigt då att eu, usa och FN säger annat, räknar du inte munchenmassakern som terror? räknar du inte s
jälvmordsbombare mot civila som terror?