Nejdå, terrorister som får lämna in oavsett är ju alltid något positivtR.O.F.L skrev:Följde topic slaviskt, inte har väl Usa ensamrätt på detta?DMustaine skrev:FyyyyyyyR.O.F.L skrev:bumpar denna högst aktuella tråd.
https://www.youtube.com/watch?v=31waWq7XuaI&oref=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D31waWq7XuaI&has_verified=1
+10
RedMentalCase
Sniperace
Thetaxpayer
RedclownIII
F.I.S.T
redalert
RedCloud
formsvackan
R.O.F.L
DMustaine
14 posters
Hur islamistproblemet löses bäst...Videotråden!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
R.O.F.L skrev:
Lite ironiskt att detta Allah achbar hela tiden gav detta svaret. Kanske resten borde fatta att deras gode gud vill. Ins allah.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
Syriens A-team
R.O.F.L skrev:Syriens A-team
Verkar som om Assad slipper lite post av denna sort iaf för ett tag
Kanske har man insett att hjälpa islamistsmuts inte är så populärt, eller inte.DMustaine skrev:Verkar som om Assad slipper lite post av denna sort iaf för ett tag
Det är nog som du förstår inte bara islamistsmutset utan även ett spel på en nivå högre...Ryssland vs USA. Putin är ju ganska marginaliserad i världspolitiken och jag tror inte han uppskattade när Obama sa att Ryssland är en liten pojke som sitter längst bak i klassrummet Men på allvar...upproret är legitimt men kontaminerat av islamister från all världens hörn. Usa vill inte bana väg för dessa. Förhoppningen ligger i att den legitima del av upproret sedan kan ta hand om de islamistiska avarterna som deltar. Assad måste bort och så måste även de islamistiska krafter som deltar i upproret! Ser du någon annan väg?R.O.F.L skrev:Kanske har man insett att hjälpa islamistsmuts inte är så populärt, eller inte.DMustaine skrev:Verkar som om Assad slipper lite post av denna sort iaf för ett tag
Hur är upproret legitimt? islamister har kidnappat revolutionen. Det jag stör mig på är att övriga uppror i arabvärlden, tex i Bahrain, Saudiarabien, Kuwait, Jordanien har blivit brutalt nedslagna. Bahrain är ju typexemplet på den arabiska våren är ett skämt. Deras premiärminister har suttit sen Beatles toppade listorna med hjälp av S.a. Jag är pro Assad/SAA för dom står upp för den kristna befolkningen samt minoriteter i Syrien. Syrien är den sista sekulära staten i M.Ö. Syrien ligger ljusår före dom smutsiga gulfländerna där islamism/extremism flödar. Du har ju själv postat trådar där du tar avstånd från barngiftemål och annan smuts. Fattar du inte att detta kommer till Syrien om terroristerna vinner?DMustaine skrev:Det är nog som du förstår inte bara islamistsmutset utan även ett spel på en nivå högre...Ryssland vs USA. Putin är ju ganska marginaliserad i världspolitiken och jag tror inte han uppskattade när Obama sa att Ryssland är en liten pojke som sitter längst bak i klassrummet :)Men på allvar...upproret är legitimt men kontaminerat av islamister från all världens hörn. Usa vill inte bana väg för dessa. Förhoppningen ligger i att den legitima del av upproret sedan kan ta hand om de islamistiska avarterna som deltar. Assad måste bort och så måste även de islamistiska krafter som deltar i upproret! Ser du någon annan väg?R.O.F.L skrev:Kanske har man insett att hjälpa islamistsmuts inte är så populärt, eller inte.DMustaine skrev:Verkar som om Assad slipper lite post av denna sort iaf för ett tag
Har du ens koll på oppositionen?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Bye Bye!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Och inte fan fick de några oskulder i paradiset, tvärtom, nu sliter de som kolskyfflare i helvetetThetaxpayer skrev:
Guds vilja, Gud är god.
En paus från att döda kamelknullare.
Dao- Antal inlägg : 26567
Det finns inget islamistproblem!
De enda oskulder som finns i paradiset är i dina fantasier. Sluta delge oss dem...Sniperace skrev:Och inte fan fick de några oskulder i paradiset, tvärtom, nu sliter de som kolskyfflare i helvetetThetaxpayer skrev:
Guds vilja, Gud är god.
Så du förnekar drt som hävdas inom islam av islamisterna osv. intresssnt att DU anser dig som en vägledande upplyst inom detta. varför inte åka till dessa och undervida dessa med dina så stora kunskaper du kunde ju bli ders högste rådgivare *asg*Dao skrev:De enda oskulder som finns i paradiset är i dina fantasier. Sluta delge oss dem...Sniperace skrev:Och inte fan fick de några oskulder i paradiset, tvärtom, nu sliter de som kolskyfflare i helvetetThetaxpayer skrev:
Guds vilja, Gud är god.
Jag förnekar inte att bland muslimerna finns idioter som du, självklart inte.Sniperace skrev:Så du förnekar drt som hävdas inom islam av islamisterna osv. intresssnt att DU anser dig som en vägledande upplyst inom detta. varför inte åka till dessa och undervida dessa med dina så stora kunskaper du kunde ju bli ders högste rådgivare *asg*
Jag hämtar mina upplysningar från ledande muslimer och islamologer, så jag behöver inte åka till dem och tala om saker som de redan vet.
Det stora antalet "oskulder" som skulle finnas i himlen är ett "översättningsmisstag", troligen baserad på vad översättaren mer VILLE det skulle vara mer än vad det var. Utan översättningen handlar det druvor.
Att idioter som Ted Ekeroth och sidor som avpixlat hela tiden hävdar det felaktiga, tillsammans med en del okunniga muslimer, är bara ett av flera exempel där ni extremister hellre håller sig till myter och fördomar mer än fakta!
Dao skrev:Jag förnekar inte att bland muslimerna finns idioter som du, självklart inte.Sniperace skrev:Så du förnekar drt som hävdas inom islam av islamisterna osv. intresssnt att DU anser dig som en vägledande upplyst inom detta. varför inte åka till dessa och undervida dessa med dina så stora kunskaper du kunde ju bli ders högste rådgivare *asg*
Jag hämtar mina upplysningar från ledande muslimer och islamologer, så jag behöver inte åka till dem och tala om saker som de redan vet.
Det stora antalet "oskulder" som skulle finnas i himlen är ett "översättningsmisstag", troligen baserad på vad översättaren mer VILLE det skulle vara mer än vad det var. Utan översättningen handlar det druvor.
Att idioter som Ted Ekeroth och sidor som avpixlat hela tiden hävdar det felaktiga, tillsammans med en del okunniga muslimer, är bara ett av flera exempel där ni extremister hellre håller sig till myter och fördomar mer än fakta!
Kan du ge exempel på en ledande muslim, menar du en imam?dao skrev:Jag hämtar mina upplysningar från ledande muslimer och islamologer, så jag behöver inte åka till dem och tala om saker som de redan vet.
Det har jag gjort flera gånger tidigare, och bara möts av ignorans. Det intressantaste här är faktiskt islamologerna, de som forskar om islam med vetenskapliga verktyg. De rapporterar ständigt om muslimers generella inställning i de undersökningar som gjorts.R.O.F.L skrev:Kan du ge exempel på en ledande muslim, menar du en imam?
Begreppet imam betyder inte att denne är "ledande muslim", utan har en rad olika betydelser. Det vanligaste är att de är böneledare. Det jag syftade till är s.k. skriftlärda och liknande.
Då min förra dator är borta, där jag hade alla sådana här länkar, så har jag ännu inte byggt upp en ny motsvarande länksamling. Men som sagt, det har har ingen direkt betydelse för debatten, för extremisterna Sniper och Secrist, bland andra.
Har flera gånger gjort det enkelt med att hänvisa till wikipedia om vad begreppet islamism de facto betyder, ändå fortsätter flera inom forumhögern att hävda osanningar!
Och det lär fortsätta...
Fnissfnissfniss, jag bortförklara du bara det som så många av dessa islamsister propagerar om, men som sagt, DU borde kanske åka ner och undervisa dem, eller hur?Dao skrev:Jag förnekar inte att bland muslimerna finns idioter som du, självklart inte.Sniperace skrev:Så du förnekar drt som hävdas inom islam av islamisterna osv. intresssnt att DU anser dig som en vägledande upplyst inom detta. varför inte åka till dessa och undervida dessa med dina så stora kunskaper du kunde ju bli ders högste rådgivare *asg*
Att utgå från fakta, är inte att bortförklara!Sniperace skrev:Fnissfnissfniss, jag bortförklara du bara det som så många av dessa islamsister propagerar om, men som sagt, DU borde kanske åka ner och undervisa dem, eller hur?
Du borde testa detta!
Eller kanske ("fniss, fniss")
Du förklarade inte varför jag skall undervisa en sak för folk som redan vet detta?
Jag undervisar just nu DIG, som väljer att inte veta!
nå hur är det, är det inte en mycket vanlig sak att de framhärdar detta mer martyrer och de 72 jungfrurna som är belöningen för martyrskapet?Dao skrev:Att utgå från fakta, är inte att bortförklara!Sniperace skrev:Fnissfnissfniss, jag bortförklara du bara det som så många av dessa islamsister propagerar om, men som sagt, DU borde kanske åka ner och undervisa dem, eller hur?
Du borde testa detta!
Eller kanske ("fniss, fniss")
Du förklarade inte varför jag skall undervisa en sak för folk som redan vet detta?
Jag undervisar just nu DIG, som väljer att inte veta!
eller skulle det vara 72 högbröstade DRUVOR *asg*
du med dina felöversättningar, det är din standardlögn när citat går emot din åsikt
Ja, det är tyvärr inte ovanligt. Men du måste här förstå att de flesta muslimer inte är s.k.skriftlärda, utan följer bara vad de själva fått höra av andra. Att vi i väst, och bland vissa grupper inom islam, ständigt upprepar detta om 72 jungfruarna. Det blir efterhand en "sanning", för många med okunskap i ämnet - som i ditt fall.Sniperace skrev:nå hur är det, är det inte en mycket vanlig sak att de framhärdar detta mer martyrer och de 72 jungfrurna som är belöningen för martyrskapet?
eller skulle det vara 72 högbröstade DRUVOR *asg*
du med dina felöversättningar, det är din standardlögn när citat går emot din åsikt
Du kan kolla uppgifterna bland forskare.
Men jag gissar att det inte är aktuellt för dig...
redalert- Antal inlägg : 13973
Dao är mycket för forskning när det gäller saker som är omöjliga att forska i och när det skulle bevisa hans teser/galenskaper på något vis!Dao skrev:Det har jag gjort flera gånger tidigare, och bara möts av ignorans. Det intressantaste här är faktiskt islamologerna, de som forskar om islam med vetenskapliga verktyg. De rapporterar ständigt om muslimers generella inställning i de undersökningar som gjorts.R.O.F.L skrev:Kan du ge exempel på en ledande muslim, menar du en imam?
Begreppet imam betyder inte att denne är "ledande muslim", utan har en rad olika betydelser. Det vanligaste är att de är böneledare. Det jag syftade till är s.k. skriftlärda och liknande.
Då min förra dator är borta, där jag hade alla sådana här länkar, så har jag ännu inte byggt upp en ny motsvarande länksamling. Men som sagt, det har har ingen direkt betydelse för debatten, för extremisterna Sniper och Secrist, bland andra.
Har flera gånger gjort det enkelt med att hänvisa till wikipedia om vad begreppet islamism de facto betyder, ändå fortsätter flera inom forumhögern att hävda osanningar!
Och det lär fortsätta...
Annars skulle nog riktiga forskare vara väldigt intresserade av hur en sådan hjärna som dao innehar fungerar!
Den hjärnan får ses som ett typiskt måndagsexemplar! Dess största tillgång är att spruta ur sig horribla lögner i en omåttlig takt! Karln är alldeles uppenbart en rätt sjuk person!redalert skrev:Dao är mycket för forskning när det gäller saker som är omöjliga att forska i och när det skulle bevisa hans teser/galenskaper på något vis!Dao skrev:Det har jag gjort flera gånger tidigare, och bara möts av ignorans. Det intressantaste här är faktiskt islamologerna, de som forskar om islam med vetenskapliga verktyg. De rapporterar ständigt om muslimers generella inställning i de undersökningar som gjorts.R.O.F.L skrev:Kan du ge exempel på en ledande muslim, menar du en imam?
Och det lär fortsätta...
Annars skulle nog riktiga forskare vara väldigt intresserade av hur en sådan hjärna som dao innehar fungerar!