berralarzon skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:DMustaine skrev:Eftersom vi omöjligt kan ge alla som vill ha bidrag så får det bli arbetslinjen Anna, så ut och knega!
Men försök att fatta vad jag har skrivit! Jag vill inget hellre än att komma ut i arbete. Går just nu en arbetsförberedande kurs!
Anna, Vad exakt är du villig att göra för att få ett jobb?
Vad som helst i princip. Sen tänker jag inte gå in på så mycket mer om detta pg av hur ni har varit mot mig här inne. Jag tänker bara berätta om mig själv till de jag har förtroende för o det känner jag inte att jag har för dig och en del andra på högersidan här inne tyvärr.
Du menar i stort sett vad som helst utan att arbeta inom vården? Mera då? Kan du tänka dig att tex flytta?
Inga kommentarer, läs tidigare inlägg.
Man skulle kunna tro när man läser dina svar att det egentligen inte är så stora uppoffringar som du är villig att göra för att få ett jobb. Det tycker jag är konstigt.
Du får tro det du vill Thetaxpayer. Du kommer aldrig tro på det jag skriver endå. Det spelar ingen roll vad jag skriver så vill ni ha mig till en lat bidragstagare och där har ni verkligen FEL!
Nej du har fel. Jag är bara ute efter att se om du menar vad du säger och det känns ju inte så med de svar du ger. Verkar vara viktigare för dig att gnälla på Alliansen över saker som A. antingen inte stämmer överhuvudtaget eller B. Saker som de inte har hunnit fixa ännu. än att skaffa ett jobb.
Bara för att du tycker att det, VERKAR vara så ja men det betyder väl inte att det: ÄR SÅ?
Men du är fasligt gnällig och du ger dig inte även om du blir överbevisad gång efter gång. Det vore ju bättre om du gjorde något konstruktivt.
Du får tycka att jag är fasligt gnällig om du vill men denna orättvisa politik som förs idag förstår jag inte mig på. Allas lika värde... Pyttsan det märks inte någonstans i samhället.
Jag har alldrig sett eller läst att AnnaLink varit otrevlig mot någon men i brist på att hoppa på mig eller någon på vänsterbänken så mobbar ni ner henna som små dom svin ni är gudhjälpe er må fan på er.
//Berra
Ja vars men de har svårt att erkänna det och det är jävligt fegt!