Sniperace skrev:nu på måndag?
vill du slå vad?
Ok. Jag slår vad om den där dollarbunten. Vad sätter du emot?
Sniperace skrev:nu på måndag?
vill du slå vad?
Infra skrev:Sniperace skrev:nu på måndag?
vill du slå vad?
Ok. Jag slår vad om den där dollarbunten. Vad sätter du emot?
Jag bemöter bara dina pinsamma undanflykter. Mina svar är ju inte fler än dina inlägg så vem är det som tjaffsar vidare?Infra skrev:Jo. Man kan göra som du.
Tjaffsa om petistesser in absurdum.
Jo, att gå till roten med saker ÄR min starkaste sida, men det visste du väl redan?Infra skrev:Jag var inte pappa till detta missförstånd.
Det spreds av personer som blandade in mitt namn i sina snedvridna resonemang. Men som vanligt har du svårt att placera ansvaret där det hör hemma.
Att gå till roten med saker är inte din starka sida.
EXAKT! Och när du så tydligt inte klarade av detta så PÅPEKADE jag för dig hur dumt det var av dig att börja sprida anklagelser mot secrist istället för att försöka koppla in din enda hjärncell och gå till botten med vad han EGENTLIGEN skrev.Infra skrev:
Man går väl inte in mitt i ett missförstånd och sprider anklagelser. Man går väl till botten med det hela och försöker hitta källan.
Den ENDA som inte tycks hänga med är du. Själv heter jag inte Einstein och är ej heller som han någon jude. Dock har jag (till skillnad mot dig) lärt mig att använda hjärnan INNAN jag låter fingrarna hamra på tangentbordet.Infra skrev:
Orsaken står att finna hos den som oriktigt använde mitt namn i ett sammanhang där det absolut inte hörde hemma. Hänger du med, Einstein?
DirtyDog skrev:Jag bemöter bara dina pinsamma undanflykter. Mina svar är ju inte fler än dina inlägg så vem är det som tjaffsar vidare?Infra skrev:Jo. Man kan göra som du.
Tjaffsa om petistesser in absurdum.Jo, att gå till roten med saker ÄR min starkaste sida, men det visste du väl redan?Infra skrev:Jag var inte pappa till detta missförstånd.
Det spreds av personer som blandade in mitt namn i sina snedvridna resonemang. Men som vanligt har du svårt att placera ansvaret där det hör hemma.
"Pappa" till missförståndet var din obefintliga logik. Alla andra förstod dialogen om bilden utom DU.
Ditt namn förekom inte i något snevridet resonemang utan i en dialog där man diskuterade vem personen på en bild kunde tänkas vara.EXAKT! Och när du så tydligt inte klarade av detta så PÅPEKADE jag för dig hur dumt det var av dig att börja sprida anklagelser mot secrist istället för att försöka koppla in din enda hjärncell och gå till botten med vad han EGENTLIGEN skrev.Infra skrev:
Man går väl inte in mitt i ett missförstånd och sprider anklagelser. Man går väl till botten med det hela och försöker hitta källan.Den ENDA som inte tycks hänga med är du. Själv heter jag inte Einstein och är ej heller som han någon jude. Dock har jag (till skillnad mot dig) lärt mig att använda hjärnan INNAN jag låter fingrarna hamra på tangentbordet.Infra skrev:
Orsaken står att finna hos den som oriktigt använde mitt namn i ett sammanhang där det absolut inte hörde hemma. Hänger du med, Einstein?
Jag har aldrig hört talas om hundar som läser och visserligen så använde inte Secrist några citattecken men vilken skillnad hade de gjort?Infra skrev:"Jo, att gå till roten med saker ÄR min starkaste sida, men det visste du väl redan?
"Pappa" till missförståndet var din obefintliga logik. Alla andra förstod dialogen om bilden utom DU.
Ditt namn förekom inte i något snevridet resonemang utan i en dialog där man diskuterade vem personen på en bild kunde tänkas vara."
Du tror väl inte att jag, likt en hund, sitter och lusläser allt skit som skrivs i alla sorters skittrådar här. Precis som jag citerar dig här ovan upplevde jag att secrist citerade mig.
Eftersom jag inte är samma petimeter som du brydde jag mig inte så mycket om att han glömt citattecknen.
Tror du när jag läser nåt som Secrist skriver sitter och letar igenom varenda tidigare inlägg för att se var han får allt skit ifrån? Gör du så?
DirtyDog skrev:Jag har aldrig hört talas om hundar som läser och visserligen så använde inte Secrist några citattecken men vilken skillnad hade de gjort?Infra skrev:"Jo, att gå till roten med saker ÄR min starkaste sida, men det visste du väl redan?
Ditt namn förekom inte i något snevridet resonemang utan i en dialog där man diskuterade vem personen på en bild kunde tänkas vara."
Du tror väl inte att jag, likt en hund, sitter och lusläser allt skit som skrivs i alla sorters skittrådar här. Precis som jag citerar dig här ovan upplevde jag att secrist citerade mig.
Eftersom jag inte är samma petimeter som du brydde jag mig inte så mycket om att han glömt citattecknen.
Tror du när jag läser nåt som Secrist skriver sitter och letar igenom varenda tidigare inlägg för att se var han får allt skit ifrån? Gör du så?
Om jag har för avsikt att bemöta någons inlägg med Idiot! Det är inte mig du citerar. Det där läste jag också så skulle jag nog bemödat mig att även HA läst det (och inte bara påstå det).
OM du hade läst inlägget precis OVANFÖR så hade du insett det som alla andra insåg och det fanns ingen anledning att "leta igenom varenda tidigare inlägg".
Det spelar ingen roll hur du slingrar dig. Din dumhet lyser igenom ändå.
Stackars Infra blir så upphetsad av USA:s ekonomiska problem att hon har svårt att hålla tätt.
RedCloud skrev:Stackars Infra blir så upphetsad av USA:s ekonomiska problem att hon har svårt att hålla tätt.
Medan forumhögern stoppar huvudet i sanden och frågar "Vad är problemet ?"
DirtyDog skrev:Jag bemöter bara dina pinsamma undanflykter. Mina svar är ju inte fler än dina inlägg så vem är det som tjaffsar vidare?Infra skrev:Jo. Man kan göra som du.
Tjaffsa om petistesser in absurdum.Jo, att gå till roten med saker ÄR min starkaste sida, men det visste du väl redan?Infra skrev:Jag var inte pappa till detta missförstånd.
Ditt namn förekom inte i något snevridet resonemang utan i en dialog där man diskuterade vem personen på en bild kunde tänkas vara.EXAKT! Och när du så tydligt inte klarade av detta så PÅPEKADE jag för dig hur dumt det var av dig att börja sprida anklagelser mot secrist istället för att försöka koppla in din enda hjärncell och gå till botten med vad han EGENTLIGEN skrev.Infra skrev:
Man går väl inte in mitt i ett missförstånd och sprider anklagelser. Man går väl till botten med det hela och försöker hitta källan.Den ENDA som inte tycks hänga med är du. Själv heter jag inte Einstein och är ej heller som han någon jude. Dock har jag (till skillnad mot dig) lärt mig att använda hjärnan INNAN jag låter fingrarna hamra på tangentbordet.Infra skrev:
Du borde fodra ett ordentligt lobotomi-ingrepp i din hjärna!Infra skrev:Ok. Då gör vi så här: jag lägger ut det exempel från Secrest som du anser att jag svarade fel på därför att jag trodde hon citerade mig. Sedan tar jag ett exempel från tråden Ojdå-Oops, där Secrist (enligt den gängse stil hon använder) först anger ett citat av mig (utan citattecken) och på nästa rad kommenterar det sagda.
Om du sen inte finner det naturligt att jag missförstod henne som jag gjorde, då sticker du huvet i sanden. Jag plockar fram exemplen och återkommer. Jag fodrar upprättelse!
Du tror det?Infra skrev:Jag förnekar ihärdigt allt du anklagar mig för. Jag gjorde rätt.
Min upprörda reaktion var fullt motiverad och jag tror t o m Secrist förstår mig. Jag tror Secrist menade sig citera något han trodde att jag har sagt.
Detta visar tydligt hur långt ditt sjukdomstillstånd har gått. Sök hjälp, SNARAST!!!Infra skrev:
Jag såg även V-torixs eller om det var Taxpayers kommentar men denna reagerade jag likadant på d v s jag ansåg att de uppgav vad de trodde
att jag sagt. Höger här på forat är inte alltid så tydliga. Ofta korthuggna - ofta korta oneliners. Ibland kan de betyda vad som helst.
DirtyDog skrev:Du tror det?Infra skrev:Jag förnekar ihärdigt allt du anklagar mig för. Jag gjorde rätt.
Min upprörda reaktion var fullt motiverad och jag tror t o m Secrist förstår mig. Jag tror Secrist menade sig citera något han trodde att jag har sagt.
1. V-T postade en bild UTAN någon kommentar överhuvudtaget.
2. Eftersom V-T inte skrev någon kommentar till sin bild så frågar Secrist vem av dig eller RC den föreställer.
3. V-T svarar att det är du eftersom RC inte är lika pantad som dig.
4. Secrist ifrågasätter då det positiva omdömmet om RC.
5. Du tror att Secrist inte förstår vem han svarar och kallar honom för idiot.
Den här bilden innehåller allt man behöver veta för att komma fram till vem idioten är.Detta visar tydligt hur långt ditt sjukdomstillstånd har gått. Sök hjälp, SNARAST!!!Infra skrev:
Jag såg även V-torixs eller om det var Taxpayers kommentar men denna reagerade jag likadant på d v s jag ansåg att de uppgav vad de trodde
att jag sagt. Höger här på forat är inte alltid så tydliga. Ofta korthuggna - ofta korta oneliners. Ibland kan de betyda vad som helst.
Jag håller med om att det är ett svårt fall, men inget är väl omöjligt?SiP skrev:
Tror du någon skulle kunna hjälpa honom??
DirtyDog skrev:Jag håller med om att det är ett svårt fall, men inget är väl omöjligt?SiP skrev:
Tror du någon skulle kunna hjälpa honom??
DirtyDog skrev:Du tror det?Infra skrev:Jag förnekar ihärdigt allt du anklagar mig för. Jag gjorde rätt.
1. V-T postade en bild UTAN någon kommentar överhuvudtaget.
2. Eftersom V-T inte skrev någon kommentar till sin bild så frågar Secrist vem av dig eller RC den föreställer.
3. V-T svarar att det är du eftersom RC inte är lika pantad som dig.
4. Secrist ifrågasätter då det positiva omdömmet om RC.
5. Du tror att Secrist inte förstår vem han svarar och kallar honom för idiot.
Den här bilden innehåller allt man behöver veta för att komma fram till vem idioten är.Detta visar tydligt hur långt ditt sjukdomstillstånd har gått. Sök hjälp, SNARAST!!!Infra skrev: