Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:
DET HÄR ÄR EN TYDLIG ORÄTTVISA MELLAN DE SOM INTE HAR JOBB OCH DE SOM HAR JOBB SNIPAR OCH JAG FÖRSTÅR INTE VARFÖR DU HELA TIDEN FÖRSVARAR DET! DET ÄR SAMT EN TYDLIG HÖGERPOLITIK SOM STICKER FOLK I ÖGONEN FATTAR DU OCH INTE ANDRA IFRÅN HÖGERN DET???
Man borde i ställer för dessa avdrag se till att avskaffa barnfattigdomen i Sverige. Vilka behöver pengarna mest? Jo barn som har fattiga föräldrar. Det måste vara det som våra politiker i våran demokrati ska rätta till så ingen i Sverige far illa!!!
Inte förrän dom själv hamnar där kommer dom förstå Anna. Men än såm länge är de odödliga, och "untouchable", i sina egna sinnen
Japp så är det de vill ha dessa avdrag själva...
jag har inte jobbavdrag, jag har inte reseavdrag, jag har ite pensionsförsäkringsavdrag, men ändå anser jag att de är berättigade.
Nej men andra ifrån högern... Jo jag vet att du tänker så
men jag är säker på att dina vänner i vänsterna kommer explodera om reseavdrag, ränteavdrag och pensionsförsäkringsavdragen försvinner, dessa är ju något de kämpat för astt skulle bli verklighet, och tänk på att arbetslösa kan inte göra reseavdrag, fattiga kan ibte göra pensionssparavdrag, sådana som inte har lån kan inte göra ränteavdrag.....
och som sagt de som inte jobbar får inget jobbavdrag....
Stackars de som jobbar då i såna fall...