Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
KickTheRasist
RedCloud
Thetaxpayer
Kakmonstret
DirtyDog
Sniperace
redalert
lazy
Infra
13 posters

israel - likt Titanic innan det sjönk

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

israel - likt Titanic innan det sjönk - Sida 19 Empty Sv: israel - likt Titanic innan det sjönk

Inlägg  Infra 2012-04-12, 07:08

Sällan har nåt klingat så osedvanligt falskt som Snipers, dina och t ex
    Condells avståndstagande från Breiviks illdåd. Sällan har hatet mot
    muslimer lyst så klart igenom avböner som hos er.

Samtidigt som man tar avstånd från Breivik för att man är tvungen så
    fortsätter ni att trumma på med samma hat som ledde Breivik fram
    till sina massmord mot oskyldiga ungdomar. Fy fan vad skamligt!

Att ta avstånd från Breivik och samtidigt sitta och hylla hans främsta
    inspirationskälla Condell klingar osedvanligt falskt i en sanningssökares öron.
    Twisted Evil

[img]israel - likt Titanic innan det sjönk - Sida 19 Massmordpungdomen[/img]

[img]israel - likt Titanic innan det sjönk - Sida 19 Maked[/img]
    Infra
    Infra

israel - likt Titanic innan det sjönk - Sida 19 Empty Sv: israel - likt Titanic innan det sjönk

Inlägg  Infra 2012-04-12, 16:06

SiP skrev:
    Infra skrev:Doggy:

Han visste inte när han gjorde filmen vem Breivik var (och det visste nog ingen annan heller).
    Breivik tog likförbannat intryck av såna här islamofobiak virrhjärnor.

[img]israel - likt Titanic innan det sjönk - Sida 19 Theendl[/img]

Hitler pratade om judar..

Hitler pratade om judar precis som du pratar om judar Infra, betyder det att du erkänner dina nassesympatier???
    Helt fel! Hitler ville utrota alla judar. Vad har du sett mig säga samma sak???? Du
    blandar ihop israelkritik och antisemitism. Och vad värre är: du gör det med flit!

"Ilpo Okkola undrar (21/6) varför Israel särbehandlas negativt? Av samma anledning som Sydafrika särbehandlades negativt på 1980-talet. Det handlar om bristande respekt för mänskliga rättigheter......................Vet du vad jag retar mig på? Jo, att Israel verkar ha olika ”lobbyorganisationer” i alla fria länder i världen. Dessa människor har till uppgift att sprida falsk information om vad som verkligen pågår i Mellanöstern.

Och en av deras viktigaste uppgifter är att anklaga alla som kritiserar Israel för att vara antisemitiska. Det är en väldigt låg nivå tycker jag."

http://www.kristianstadsbladet.se/debatt/article1502933/Alla-Israelkritiker-ar-inte-antisemiter.html
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2012-04-12, 16:15

Infra skrev:
    SiP skrev:

Han visste inte när han gjorde filmen vem Breivik var (och det visste nog ingen annan heller).

Hitler pratade om judar precis som du pratar om judar Infra, betyder det att du erkänner dina nassesympatier???
    Helt fel! Hitler ville utrota alla judar. Vad har du sett mig säga samma sak???? Du
    blandar ihop israelkritik och antisemitism. Och vad värre är: du gör det med flit!

Så vad tror du händer om man som du vill göra, placerar judarna i nevadaöken, helst där USA utfört kärnvapenprov, alltså ett radioaktivt område, kan du förklara vad som händer en människa om de vistas där??
    Så med bred säkerhetsmarignal så konstaterar jag att du vill utrota judarna precis som Hitler ville, dock valde han att åtminstonde vara lite human och göra det snabbt till skillnad mot dig som önskar att de plågas långsamt och länge innan de dör en fruktansvärd död, fy fan vad du är äcklig din djävla rånasse!!!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-04-12, 16:35

SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:

Så vad tror du händer om man som du vill göra, placerar judarna i nevadaöken, helst där USA utfört kärnvapenprov, alltså ett radioaktivt område, kan du förklara vad som händer en människa om de vistas där??
    Så med bred säkerhetsmarignal så konstaterar jag att du vill utrota judarna precis som Hitler ville, dock valde han att åtminstonde vara lite human och göra det snabbt till skillnad mot dig som önskar att de plågas långsamt och länge innan de dör en fruktansvärd död, fy fan vad du är äcklig din djävla rånasse!!!

Din facsistiska Idiot! Du har inte en susning om vilka otäckheter du ställer dig bakom när du ömkar mördare. Om du tror att "kärnvapen faktiskt är farligt" så säg det till israelerna - inte till mig. Jag har inte samlat på mig 200 kärnvapenstridsspetsar!

Och japanerna blev utsatt för verkanseld från 2 nukleära sprängladdningar under ww2 och de har inte utrotats än. "Ont krut..." och allt det där vetu. Nog fan överlever zionisterna i Nevadaöknen. Men de ska inte "deporteras" dit. De ska "förpassas". "Deportera" - det är fult det.
    Laughing

"Ilpo Okkola undrar (21/6) varför Israel särbehandlas negativt? Av samma anledning som Sydafrika särbehandlades negativt på 1980-talet. Det handlar om bristande respekt för mänskliga rättigheter......................Vet du vad jag retar mig på? Jo, att Israel verkar ha olika ”lobbyorganisationer” i alla fria länder i världen. Dessa människor har till uppgift att sprida falsk information om vad som verkligen pågår i Mellanöstern.

Och en av deras viktigaste uppgifter är att anklaga alla som kritiserar Israel för att vara antisemitiska. Det är en väldigt låg nivå tycker jag."
    Du själv, SIPP, är en företrädare för detta släkte.

http://www.kristianstadsbladet.se/debatt/article1502933/Alla-Israelkritiker-ar-inte-antisemiter.html.
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-04-12, 17:24

Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:

Din facsistiska Idiot! Du har inte en susning om vilka otäckheter du ställer dig bakom när du ömkar mördare. Om du tror att "kärnvapen faktiskt är farligt" så säg det till israelerna - inte till mig. Jag har inte samlat på mig 200 kärnvapenstridsspetsar!

Och japanerna blev utsatt för verkanseld från 2 nukleära sprängladdningar under ww2 och de har inte utrotats än. "Ont krut..." och allt det där vetu. Nog fan överlever zionisterna i Nevadaöknen. Men de ska inte "deporteras" dit. De ska "förpassas". "Deportera" - det är fult det.
    Laughing

http://www.kristianstadsbladet.se/debatt/article1502933/Alla-Israelkritiker-ar-inte-antisemiter.html.

jag har aldrig sagt "kärnvapen är farliga" det är ju du som sitter och tjatar om det, du bör nog verkligen läsa igenom det du skriver både en och två gånger, du svammlar så mycket antisemitiskt skit så man får flaschbacks av när Hitler står och eldar på massorna, du är ett fä och dessutom ett nazistiskt fä, du beskyller andra för saker som aldrig har skrivits eller yppats, men du är så djävla puckad att du sitter och skriver saker sedan försöker du slå ifrån dig att du gjort det..

Och till sist lillnasse, fråga din vän "det måste jag ha missat" RC om vad jag tycker om Israel, eftersom din nerknarkade hjärna inte kommer ihåg eller har ta in information så kanske han kan rita och berätta för dig..
    Djävla rånasse!!!!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-04-12, 17:54

SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:

Laughing

jag har aldrig sagt "kärnvapen är farliga" det är ju du som sitter och tjatar om det, du bör nog verkligen läsa igenom det du skriver både en och två gånger, du svammlar så mycket antisemitiskt skit så man får flaschbacks av när Hitler står och eldar på massorna, du är ett fä och dessutom ett nazistiskt fä, du beskyller andra för saker som aldrig har skrivits eller yppats, men du är så djävla puckad att du sitter och skriver saker sedan försöker du slå ifrån dig att du gjort det..

Och till sist lillnasse, fråga din vän "det måste jag ha missat" RC om vad jag tycker om Israel, eftersom din nerknarkade hjärna inte kommer ihåg eller har ta in information så kanske han kan rita och berätta för dig..
    Djävla rånasse!!!!
    jag har aldrig sagt "kärnvapen är farliga"
    [b]Vad gnäller du om då ditt facsistoida as? Din låga intelligens ber mig nu att fråga andra vad du tycker ditt zionistanstuckna kräk. Hur vore det om du kläckte ur dig det själv. Du sitter och spyr ut så mycket hat utan substans att du inte får nån luft utan måste ta hjälp av RC för att få det viktiga sagt. Vad är du för jävla Nazzeämne egentligen som ställer dig bakom apartheid,
    barnamord, folkrättsbrott, kollektiva bestraffningar, mark- och vattenstölder, 200 resolutionsvrott, facsistoid barntortyr, olagliga ockupationer, kriminalitet och folkmord. Du är ingenting anna än råämnet till en supernazist. Du skulle passat bra som lägervakt i Auswitch. Du skulle ha försvarat Hitler med samma frenesi som du försvarar Terror- och Mördarstaten.[/
    b]
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-04-12, 18:52

Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:

Laughing

Djävla rånasse!!!!
    jag har aldrig sagt "kärnvapen är farliga"
    [b]Vad gnäller du om då ditt facsistoida as? Din låga intelligens ber mig nu att fråga andra vad du tycker ditt zionistanstuckna kräk. Hur vore det om du kläckte ur dig det själv. Du sitter och spyr ut så mycket hat utan substans att du inte får nån luft utan måste ta hjälp av RC för att få det viktiga sagt. Vad är du för jävla Nazzeämne egentligen som ställer dig bakom apartheid,
    barnamord, folkrättsbrott, kollektiva bestraffningar, mark- och vattenstölder, 200 resolutionsvrott, facsistoid barntortyr, olagliga ockupationer, kriminalitet och folkmord. Du är ingenting anna än råämnet till en supernazist. Du skulle passat bra som lägervakt i Auswitch. Du skulle ha försvarat Hitler med samma frenesi som du försvarar Terror- och Mördarstaten.[/
    b]

Inte ens dina försök till elakheter innehåller något annat än antisemitiskt skit, det är DU som vill deportera judarna till radioaktivt område, det är DU som vill utrota den judiska rasen, det är DU som är en rasistik nasse.
    Att jag ber dig ta hjälp av din meningsfrände är väl bara ett bevis på att små rasister måste vara minst två att förstå det elementära.
    Att du sitter och photoshopar bilder allternativt letar upp dessa på nätet säger väl bara att du är ett rasistikt nassefä som itill vilket pris som helst vill skuldbelägga judarna för allt ont, precis som din store hjälte Hitler gjorde i Tysklad, FY FAN VILKET NAZISVIN DU ÄR INFRA!!!!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-04-12, 22:29

Very Happy Tja lilla vän. För lågbegåvade, onyanserade och ignoranta facsisttyper
    av din sort är naturligtvis apartheid, barnamord, folkrättsbrott, kollektiva bestraffningar, mark- och vattenstölder, 200 resolutionsvrott, facsistoid barntortyr, olagliga ockupationer, kriminalitet och folkmord naziistiskt
    att ta avstånd från. För resten av mänskligheten är denna kriminalitet nåt att ta avstånd ifrån oavsett vem som drabbas och oavsett gärningsman.

Det är ju skamligt så det förslår att du ställer dig bakom hela denna provvkarta på facsistiskt beteende samtidigt som du skäller dina meningsmotståndare för nazister. Det finns bara två Nazister härinne . Det är Snipern och du.
    Very Happy
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2012-04-12, 23:28

lol! lol! lol!
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-04-13, 21:29

Infra skrev: Very Happy Tja lilla vän. För lågbegåvade, onyanserade och ignoranta facsisttyper
    av din sort är naturligtvis apartheid, barnamord, folkrättsbrott, kollektiva bestraffningar, mark- och vattenstölder, 200 resolutionsvrott, facsistoid barntortyr, olagliga ockupationer, kriminalitet och folkmord naziistiskt
    att ta avstånd från. För resten av mänskligheten är denna kriminalitet nåt att ta avstånd ifrån oavsett vem som drabbas och oavsett gärningsman.

Det är ju skamligt så det förslår att du ställer dig bakom hela denna provvkarta på facsistiskt beteende samtidigt som du skäller dina meningsmotståndare för nazister. Det finns bara två Nazister härinne . Det är Snipern och du.
    Very Happy

Snälla lilla nazziInfra, Vad har sakerna du sitter och svammlar om att göra med Nazism, det som har med nazism att göra är däremot DITT uttalande om att deportera judarna till radioaktivt område så att de dör, DET är nazism och en direkt uppföljning av Hitlers sk. "slutliga lösning på judeproblemet".
    Och va fan gör du i Sverige ännu, Palestina skulle ju försvaras till sista blodsdroppen.......ja just det, fegskiten Infra menade ANDRAS blodsdroppar...

Fy fan, nazistfitta och fegskit, Infra förnekar sig inte i sitt hatande!!!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-04-13, 22:11

SiP skrev:
    Infra skrev: Very Happy Tja lilla vän. För lågbegåvade, onyanserade och ignoranta facsisttyper

Very Happy

Snälla lilla nazziInfra, Vad har sakerna du sitter och svammlar om att göra med Nazism, det som har med nazism att göra är däremot DITT uttalande om att deportera judarna till radioaktivt område så att de dör, DET är nazism och en direkt uppföljning av Hitlers sk. "slutliga lösning på judeproblemet".
    Och va fan gör du i Sverige ännu, Palestina skulle ju försvaras till sista blodsdroppen.......ja just det, fegskiten Infra menade ANDRAS blodsdroppar...

1) Ordet deportera är ditt ord och du la det i min mun. Det framgår av din egen text du la ut på sidan 56 i tråden israel - laglöshetens väg. Så här såg det ut: "SIP: "Förklara då vart du skall deportera judarna?"
    Jag invänder mot begreppet judarna som lär betyda "alla judar i hela världen". Som jag ser det är det ingen homogen grupp". o s v Jag skulle föredrav att du använde ordet förpassa, förflytta eller "hänvisa till" då det gäller Herrefolket.

2) Det finns bara två fullblodsnazister härinne och det är Snipern och du. Det
    bevisas av att ni stödjer utrotning av palestinierna som ska ske med hjälp av apartheid, barnamord, folkrättsbrott, kollektiva bestraffningar, mark- och vattenstölder, 200 resolutionsbrott, facsistoid barntortyr, olagliga ockupationer, kriminalitet, folkmord och naziistiskt betende i övrigt enligt modell från 3:e riket. Allt för M-Ö:s Herrefolks skull.

3) Det är sant att jag hatar förtryck, översitteri, barntortyr och folkmord. Vad detta har med din egen Nazism att skaffa räcker din låga begåvning inte till för att förklara.

4) När du får såna här tokutbrott så undrar man genast vilken drog du nu har tagit. Oavsett vilken så fick du tydligen en snedtändning. Prata med syster på din psykavdelning så kanske du får nåt att sova på. Godnatt. Laughing
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-04-13, 22:35

Infra skrev:
    SiP skrev:

Very Happy

1) Ordet deportera är ditt ord och du la det i min mun. Det framgår av din egen text du la ut på sidan 56 i tråden israel - laglöshetens väg. Så här såg det ut: "SIP: "Förklara då vart du skall deportera judarna?"
    Jag invänder mot begreppet judarna som lär betyda "alla judar i hela världen". Som jag ser det är det ingen homogen grupp". o s v Jag skulle föredrav att du använde ordet förpassa, förflytta eller "hänvisa till" då det gäller Herrefolket.

2) Det finns bara två fullblodsnazister härinne och det är Snipern och du. Det
    bevisas av att ni stödjer utrotning av palestinierna som ska ske med hjälp av apartheid, barnamord, folkrättsbrott, kollektiva bestraffningar, mark- och vattenstölder, 200 resolutionsbrott, facsistoid barntortyr, olagliga ockupationer, kriminalitet, folkmord och naziistiskt betende i övrigt enligt modell från 3:e riket. Allt för M-Ö:s Herrefolks skull.

3) Det är sant att jag hatar förtryck, översitteri, barntortyr och folkmord. Vad detta har med din egen Nazism att skaffa räcker din låga begåvning inte till för att förklara.

4) När du får såna här tokutbrott så undrar man genast vilken drog du nu har tagit. Oavsett vilken så fick du tydligen en snedtändning. Prata med syster på din psykavdelning så kanske du får nåt att sova på. Godnatt. Laughing

1. ordet deportera är endast ett ord, i vad ligger det hemska i själva ordet?
    Det skrämmande är i slutänden det du vill göra med judarna...

2. Endast en nassefitta här och det är du!
    Men här får du ett mission impossible, ta fram en textrad där jag stöder Israels görande i Gaza, en textrad där jag stöder det du påstår...

3. Din ensamma hjärcell är antagligen lost in space just nu, eller annars är den pårökt, men det du hatar är endast, judar, mig och sniper, däremot älskar du att fantisera om Hitlers stordåd och gaskammarar, det ger dig ryckningar i syfiliskuken...

4. vem får tokutbrott sa du?+
    Bara att läsa dina nassealster så inser man att självmordsbombaren Infra snart tar till det enda språk han kan, våld och hat!!
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2012-04-13, 22:53

förpassa är lika illa, båda sakerna är tvångsförflyttning mot deras vilja, men det fatar inte infra
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-04-13, 23:49

Jag fattar mer än du tror. Varför har jag aldrig hört din upptrördhet över de
    4 000 000 palestinier som Terrorstaten har rensat undan etniskt
    från deras fäders jord. Att förpassa de mosaiskt troende är åtminstonde
    inte att med vapen i hand fördriva dom från sitt fosterland. Långt därifrån?
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-04-14, 00:04

Infra återanvänder...

israel - likt Titanic innan det sjönk - Sida 19 3
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-04-14, 01:01

Sipp efter mötet på fritiden vilar armen.

[img]israel - likt Titanic innan det sjönk - Sida 19 Sipppfritiden[/img]
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-04-14, 14:17

"Bruden är vacker men hon har redan en man". Det var det lakoniska
    telegram som 2 rabiner från Wien 1898, skickade hem till
    Europa efter en okulärbesiktning av Palestina som sagts vara "ett
    land utan folk för ett folk utan land". I detta enda telegram finns den
    framtida konflikten beskriven och förprogramerad.

[img]israel - likt Titanic innan det sjönk - Sida 19 Brudenrvacker[/img]

Thedor Hertzls efterträdare utverkade 1917 ett avtal av Engelsmännen,
    Balfourdeklarationen, där britterna utan att förfoga över Palestina
    lovar att det ska bli ett hemland för det judiska folket. "Detta ska ske
    utan att den ickejudiska befolkningens rättigheter inskränks" sa deklaarationen.
    Den ickejudiska befolkningen uppgick vid tillfället
    till 92 %. (Det är att som att prata om finnarna som Finlands ickesvenska befolkning).

Hertzl dog vid 44 och efterträddes av Chaim Weizmann. Redan denne drog upp
    linjerna för bosättningspolitiken som skulle "göra Palestina lika judiskt som
    Frankrike är franskt".

Det nybildade FN hade 56 medlemmar, 33 av dessa röstade för en delning av Palestina
    vilket sedermera kostade FolkeBernatotte livet, eftersom det inte föll
    zionisterna på läppen.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Zionism

Efter Kristallnatten hölls en konferens i Frankrike mellan 32 stater om hur
    judenheten kunde räddas undan de nazisiska förföljelserna. Endast en (1)
    stat var beredd att öppna sina gränser för förföljda judar; Dominikanska Republiken!
    Resten tyckte då att Europa kunde avlasta sin skuld mot judenheten på den
    palestinska befolkningen och göra deras urhem till ett annat folks
    land. Vi har förutsatt att de ska acceptera att bära Europas skuld. Den
    som har svårt att acceptera detta är Nazist enligt SIPPs sätt att "tänka".

http://sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx?type=db&id=3878419&codingformat=.m4a&metafile=asx

Senast ändrad av Infra den 2012-04-14, 18:06, ändrad totalt 1 gång
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-04-14, 17:44

Infra skrev:"Bruden är vacker men hon har redan en man". Det var det lakoniska
    telegram som 2 rabiner från Wien 1898, skickade hem till
    Europa efter en okulärbesiktning av Palestina som sagts vara "ett
    land utan folk för ett folk utan land". I detta enda telegram finns den
    framtida konflikten besriven och förprogramerad.

[img]israel - likt Titanic innan det sjönk - Sida 19 Brudenrvacker[/img]

Thedor Hertzls efterträdare utverkade 1917 ett avtal av Engelsmännen,
    Balfourdeklarationen, där britterna utan att förfoga över Palestina
    lovar att det ska bli ett hemland för det judiska folket. "Detta ska ske
    utan att den ickejudiska befolkningens rättigheter inskränks" sa deklaarationen.
    Den ickejudiska befolkningen uppgick vid tillfället
    till 92 %. (Det är att som att prata om finnarna som Finlands ickesvenska befolkning).

Hertzl dog vid 44 och efterträddes av Chaim Weizmann. Redan denne drog upp
    linjerna för bosättningspolitiken som skulle "göra Palestina lika judiskt som
    Frankrike är franskt".

Det nybildade FN hade 56 medlemmar, 33 av dessa röstade för en delning av Palestina
    vilket sedermera kostade FolkeBernatotte livet, eftersom det inte föll
    zionisterna på läppen.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Zionism

Efter Kristallnatten hölls en konferens i Frankrike mellan 32 stater om hur
    judenheten kunde räddas undan de nazisiska förföljelserna. Endast en (1)
    stat var beredd att öppna sina gränser för förföljda judar; Dominikanska Republiken!
    Resten tyckte då att Europa kunde avlasta sin skuld mot judenheten på den
    palestinska befolkningen och göra deras urhem till ett annat folks
    land. Vi har förutsatt att de ska acceptera att bära Europas skuld. Den
    som har svårt att acceptera detta är Nazist enligt SIPPs sätt att "tänka".

http://sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx?type=db&id=3878419&codingformat=.m4a&metafile=asx

Nope, men den som skriver "judarna skall deporteras till nevadaöken där de kan placeras där USA utfört kärnvapentester så de dör en långsam och plågsam död" då är man nazist enligt mig, alltså precis som DU vill göra med judarna..

Djävla fittnasse!!!
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-04-14, 17:55

Aldrig förr har väl nån som inte sagt en sak fått äta upp den
    lika många gånger som SIPPs imbillade fiender.
    Det är ju för höga Farao du som planterat detta ord i debatten.

Åtskilliga gånger har jag sagt att jag föredrar ordet förpassa,
    ordet "fösa" eller orden "hänvisa dom till". Eventuellt kan
    orden "skeppas över" användas om de nu har turen
    att få åka kanonbåt. Ordet "baxa" är inte heller dumt. Smile

(Vad tror du om en morot i form av en artificiell kärnstridsspets?) Laughing
    Då skulle det kanske passa bättre med ordet "locka"

Men Nevadaöknen står jag fast vid. Vilket är bäst:
    att bygga sitt samhällsexperiment bland fiender
    eller bland vänner? Svaret ger sig själv för alla
    av oss uton för dig. Twisted Evil

(pssst: har du fått tag i nåt..........)

lol!
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2012-04-14, 18:06

förpassa är ett av orden som är synonym för deportera, andra ord kan vara förflytta osv osv, och allt med tvång och hot om död om de inte gör det...'

det är nazzemetoder infrqa lille3, du får snart erkänna din böjelse för islamitisk nazism...
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-04-14, 18:23

"Sniperace"
    förpassa är ett av orden som är synonym för deportera,
    andra ord kan vara förflytta osv osv, och allt med tvång och hot om död om de inte gör det...'

det är nazzemetoder infrqa lille3, du får snart erkänna din böjelse för ...[/quote]

förpassa är ett av orden som är synonym för deportera
    Tror jag inte för en sekund. Förpassa är sannolikare en synonym för förflytta eller flytta.

Det är SIPP och du som har fått deportera på hjärnan. Snacka om
    självsuggetion. Först plocka upp ett ord från ingenstans och använda det -
    - sedan sitta och spy över ordet. Tur att ni kan roa er iaf.

Vad är islamisk nazism? Mig veterligt finns inga nazistiska partier i Arabvärlden.

Kan du kanske nämna en enda jude som palestinier med vapen i hand har
    jagat ut ur ens sitt eget land?

Israel har etniskt rensat bort 4 miljoner palestinier. När får vi höra dig ta upp detta faktum till diskution? scratch
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-04-14, 18:46

Infra skrev:Aldrig förr har väl nån som inte sagt en sak fått äta upp den
    lika många gånger som SIPPs imbillade fiender.
    Det är ju för höga Farao du som planterat detta ord i debatten.

Åtskilliga gånger har jag sagt att jag föredrar ordet förpassa,
    ordet "fösa" eller orden "hänvisa dom till". Eventuellt kan
    orden "skeppas över" användas om de nu har turen
    att få åka kanonbåt. Ordet "baxa" är inte heller dumt. Smile

(Vad tror du om en morot i form av en artificiell kärnstridsspets?) Laughing
    Då skulle det kanske passa bättre med ordet "locka"

Men Nevadaöknen står jag fast vid. Vilket är bäst:
    att bygga sitt samhällsexperiment bland fiender
    eller bland vänner? Svaret ger sig själv för alla
    av oss uton för dig. Twisted Evil

(pssst: har du fått tag i nåt..........)

lol!

1. Inbillade fiender, har du såna, inbillade fiender ocgh vänner, du bör nog dra ned på knarket...

2. Ett ord är endast ett ord, en åsikt som den du har är nazistisk!!!

3. Så du erkänner att palestinierna är fiender till judarna, är det därför du är nasse??

4. (Pssst, ne jag har aldrig behövt verklighetsflykt, men hör med din vanlige langare..)
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-04-14, 19:06

en åsikt som den du har är nazistisk
    Har jag bara en åsikt eller är alla mina åsikter nazistiska.

"Theodor Herzl, sade att ”antisemiterna kommer att vara våra mest pålitliga vänner och de antisemitiska länderna kommer att vara våra allierade". En annan sionistledare, Arthur Ruppin, sade:

”Man kan väl inte säga att antisemitismen allena har satt sionismen till världen, men i Västeuropa i varje fall är antisemitismen den starkaste agitatorn för sionismen och antisemitismens undergång skulle här också få till följd sionismens undergång.”
    En tredje sionistledare, Jacob Klatzkin:

”I stället för att bilda sällskap till försvar mot antisemiterna som vill inskränka på våra rättigheter bör vi bilda sällskap till försvar mot våra vänner som önskar försvara våra rättigheter.”

Det var därför bara följdriktigt att sionisterna inledde samarbete med en av 1900-talets värsta antisemiter – Tsarrysslands inrikesminister Plehve, mannen bakom de blodiga pogromerna vid förra sekelskiftet. Plehve skickade ett brev till Herzl där han lovade tsarregimens moraliska och materiella stöd till den sionistiska rörelsen.
    Sionisterna drog sig inte heller för samarbete med den tyska nazismen. I ett uttalande från Tysklands Sionistiska Federation den 21 juni 1933 hette det följande:

”Sionismen tror att en pånyttfödelse av det nationella livet, såsom sker i tyskt liv genom anslutning till kristna och nationella världen, även måste äga rum i den judiska nationella gruppen. Även för juden måste ursprung, religion, ödesgemenskap och gruppmedvetenhet vara av avgörande vikt i att forma hans liv. Vårt erkännande av den judiska nationaliteten sörjer för ett klart och uppriktigt förhållande till det tyska folket och dess nationella och rasmassiga realiteter. Vi önskar inte att förfalska dessa grundläggande frågor eftersom vi också är emot blandäktenskap och för bevarande av den judiska gruppens renhet och vi avvisar varje överträdelse på det kulturella området.”"

(Saxat från en spalt på Newsmill där Leopold skrev så där bl a)
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2012-04-14, 19:16

Infra skrev:
    en åsikt som den du har är nazistisk
    Har jag bara en åsikt eller är alla mina åsikter nazistiska.

"Theodor Herzl, sade att ”antisemiterna kommer att vara våra mest pålitliga vänner och de antisemitiska länderna kommer att vara våra allierade". En annan sionistledare, Arthur Ruppin, sade:

”Man kan väl inte säga att antisemitismen allena har satt sionismen till världen, men i Västeuropa i varje fall är antisemitismen den starkaste agitatorn för sionismen och antisemitismens undergång skulle här också få till följd sionismens undergång.”
    En tredje sionistledare, Jacob Klatzkin:

”I stället för att bilda sällskap till försvar mot antisemiterna som vill inskränka på våra rättigheter bör vi bilda sällskap till försvar mot våra vänner som önskar försvara våra rättigheter.”

Det var därför bara följdriktigt att sionisterna inledde samarbete med en av 1900-talets värsta antisemiter – Tsarrysslands inrikesminister Plehve, mannen bakom de blodiga pogromerna vid förra sekelskiftet. Plehve skickade ett brev till Herzl där han lovade tsarregimens moraliska och materiella stöd till den sionistiska rörelsen.
    Sionisterna drog sig inte heller för samarbete med den tyska nazismen. I ett uttalande från Tysklands Sionistiska Federation den 21 juni 1933 hette det följande:

”Sionismen tror att en pånyttfödelse av det nationella livet, såsom sker i tyskt liv genom anslutning till kristna och nationella världen, även måste äga rum i den judiska nationella gruppen. Även för juden måste ursprung, religion, ödesgemenskap och gruppmedvetenhet vara av avgörande vikt i att forma hans liv. Vårt erkännande av den judiska nationaliteten sörjer för ett klart och uppriktigt förhållande till det tyska folket och dess nationella och rasmassiga realiteter. Vi önskar inte att förfalska dessa grundläggande frågor eftersom vi också är emot blandäktenskap och för bevarande av den judiska gruppens renhet och vi avvisar varje överträdelse på det kulturella området.”"

(Saxat från en spalt på Newsmill där Leopold skrev så där bl a)

Du kan ju inte saxa nån annans text och tro att du plötsligt är mindre nazistisk, du är en nassefitta, dina inlägg här och på FS visar entydigt att du är nasse, hur mycket du än försöker gömma din sjuka agenda kommer jag alltid peta upp din smutsiga byk, dina inlägg om att deportera judarna finns för alltid dokumenterade och nu kommer jag att spåra dina sjuka inlägg på resten av nätet för att lägga upp din uppfattning om hur, som din hjälte sa "den slutliga lösningen på judeproblemet" skall lösas..
    Du är nog lätt att spåra för så enkelspårig din knarkhjärna är så är det nog bara att ta en textrad här och googla, då dyker nog dina alster på allsköns forum upp...
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2012-04-14, 19:47

inlägg om att deportera judarna finns för alltid dokumenterade
    Det var ju du som var pappa till ordet. Det har du ju tydligt visat.
    Det finns dokumenterat. Laughing
    Vad du måste skämmas varje gång drogen går ur kroppen.
    Och de mest naziliknande odjuren visar sig vara
    zionisterna själva som prisar antisemitism för att att den spelar
    dom i händerna. Herrefolket har själva tagit djupt intryck av
    nazisterna eftersom de själva uppför sig likadant. Det ställer du
    dig bakom. Du är en skamlig djävel.

Här har dina kära israeler med vapen i hand etniskt rensat Palestina på
    4 miljoner invånare och du sitter och gnäller över ordet deportera din eländiga jävel. Du måste vara allvarligt sjuk. Sök.

Senast ändrad av Infra den 2012-04-14, 20:02, ändrad totalt 1 gång

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 18:08