JA, jag begärde frisedel pga min sjukdom, och att jag inte ville vara med och döda då jag redan då kämpade för att får bort måltavlor föreställande människor från skytterörelsens träningar och tävlingar.Infra skrev:Komma? Jo att du fick frisedel förstås!Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniper (ömkligt): "om nu andra skjuter raketer får israel då inte försvara sig genom att skjuta tillbaka på dem?"
Nä just det! Du har precis fattat grejen. De ska ge fan i att Gaza bedriver självförsvar emot deras olagliga ockupation och kollektiva bestraffning - fördömd av en hel värld. Det är knappast kärnvapenbestyckade Herrefolket som behöver försvara sig - det är en förtryckt grannbefolkning som har all rätt i världen till nödvärn. På varje raket från Gaza står det "Nödvärnsrätten"!
nej, det är inte självförsvar, självförsvar är att slå tillbaka mot ett pågående angrepp, varje raket de skjuter är inte i FÖRSVAR utan ANFALL mot Israels civila, utan raketer inga motanfall, ganska enkelt eller hur?
om någon ger dig enb smäll på käften på lördagskvällen, och d
u sedan på onsda slår honom på käften kommer ingen räkna detta som nödvärn, eller hur?
Rasisten: ".....pågående angrepp...bla bla bla bla ......."
Inte underligt att du blev krigsplacerad längst bak i koktrossen som malaj.
Du kan ingenting om krig. Ingenting!
du har inte en aning om min eventuella krigsplacering, jag gjorde ingen militärjänst, trots att jag blev erbjuden att göra denna som signalist med stabsplacering, då behärskade jag telegrafi i 160-takt.
så vart vill du komma, du kan inte åberopa nödvärn i det du försöker, du kan däremot åberopa rätt i krig, men det ger dig inte rätt att ha de civila som mål, vilket dessa raketer har.
Jag hoppas du har meddelat dina mordiska kelgrisar samma sak.
vill du se ner på människor som fått frisedel som mindre värda?
ja, vi vet ju att du är rasist och det bor en liten nazist i dig