Nu brinner det under fötterna på stackars SAAB igen. Någon som har några profetior så här i elfte timmen?
+3
RedclownIII
RedMentalCase
Secrist
7 posters
SAAB-never ending story
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 2
Finito
Det tog väl slut redan för ett par år sedan , sen har det ju bara varit en massa lycksökare som dansat in, det är ju tecken på att det är slut.
De senaste turerna är ju pinsamma, ena dan står man på mässa och lovar leveranser, nästa dag stannar produktionsbandet.
Man minns också alla tomtar från fack och vänster som hävdat att staten skulle gått in hårdare, de har redan gjort för mycket enligt mig, redan nu riskerar svenska skattekronor hamna i Mullers och ryssens händer, och ryssens " man i sverige" Carlström är väl en känd bolagsplundrare, herrejisses, man ryser.
De senaste turerna är ju pinsamma, ena dan står man på mässa och lovar leveranser, nästa dag stannar produktionsbandet.
Man minns också alla tomtar från fack och vänster som hävdat att staten skulle gått in hårdare, de har redan gjort för mycket enligt mig, redan nu riskerar svenska skattekronor hamna i Mullers och ryssens händer, och ryssens " man i sverige" Carlström är väl en känd bolagsplundrare, herrejisses, man ryser.
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
- Inlägg 3
Sv: SAAB-never ending story
Ja det är klantigt skött från alla håll och kanter inte svårt att gissa varför VD:n hoppar av just nu!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 4
Det är nästan lika pinsamt som när du förordade den skånske leksaksfabrikören som ny ägare av SAABRedMentalCase skrev:De senaste turerna är ju pinsamma, ena dan står man på mässa och lovar leveranser, nästa dag stannar produktionsbandet.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 5
Ah, piss off din erbarmlige pajas,
du är dummare i huvet än fist och rc ihop, du är hädanefter spärrad,
galne stalker och lögnare.
- Inlägg 6
RedMentalCase skrev:Ah, piss off din erbarmlige pajas,
Killen är sjuk, allvarligt sjuk, kan ingen klämma ur finnen han har mellan axlarna?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 7
Något som jag finner märkligt är att SAAB lyckats behålla sin personal genom detta. Deras lojalitet är makalös.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 8
Beskedet till personalen imorgon blir: ta ut semester nu och jobba i Juli.
Om jobbet finns kvar då?
Om jobbet finns kvar då?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 9
RedMentalCase skrev:Ah, piss off din erbarmlige pajas,
Så sorlig individ du är gustavander/rmc skattesmitare torde du ha som nick istället (som grädde på moset)
//berra
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 10
berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:Ah, piss off din erbarmlige pajas,
Så sorlig individ du är gustavander/rmc skattesmitare torde du ha som nick istället (som grädde på moset)
//berra
Vem har bett om din åsikt?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 11
Lojal
Något som jag finner märkligt är att SAAB lyckats behålla sin personal genom detta. Deras lojalitet är makalös.
Det är onekligen imponerande. Jag avundas inte dem att behöva jobba under dessa bedrövliga förhållande.
Det är onekligen imponerande. Jag avundas inte dem att behöva jobba under dessa bedrövliga förhållande.
- Inlägg 12
ericTheDog skrev:berralarzon skrev:RedMentalCase skrev:Ah, piss off din erbarmlige pajas,
//berra
Vem har bett om din åsikt?
Är berrafanskapet här nu igen, konstigt att denne pajasfejk dyker upp så fort rc eller formsvackan sitter på pottkanten!