Freedom skrev:Sperra berra
pottkanten....
Ja för debbatera det gör ju inte assholet alls!
//berra
Freedom skrev:Sperra berra
pottkanten....
berralarzon skrev:Freedom skrev:Sperra berra
pottkanten....
//berra
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Freedom skrev:Sperra berra
pottkanten....
//berra
Och det gör ju du???
berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Freedom skrev:Sperra berra
pottkanten....
//berra
Och det gör ju du???
???= det har jag alldrig påstått mig göra heller till skillnad från dessa tre nonsensess jag är bara så spyless på fjollorna redalert rmc ericThedog som påstår sig göra det, och du Thx själv ligger på gränsen till nonsensinlägg så skärp dig om du inte vill bli en fjärde nolla!
//berra
Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Freedom skrev:Sperra berra
pottkanten....
//berra
Och det gör ju du???
???= det har jag alldrig påstått mig göra heller till skillnad från dessa tre nonsensess jag är bara så spyless på fjollorna redalert rmc ericThedog som påstår sig göra det, och du Thx själv ligger på gränsen till nonsensinlägg så skärp dig om du inte vill bli en fjärde nolla!
//berra
Du är ju den överlägst största nollan här inne. (och det vill inte säga lite)Ta och logga ut istället för att bara förstöra hela tiden med ditt nonsens. Roligt dock att få kritik av dig. Snacka om att du måste haft höga trösklar och blåa brandbilar när du var liten.
Corven skrev:Sniperace skrev:
Då menar du med andra ord att OM hamaz monterar en kanon och raketavskjutningslavett på ett sjukhustak, och har detta fyllt med ammunition så ska de därifrån utan risk för moteld kunna skjuta på tills ammunitionen är slut och att deras eld inte ska få besvaras eller förhindras?
Gör Hamaz rätt?
är de oberörbara hjältar som inte får bekämpas just vför att de medvetet utsätter de civila för detta?
Är det fin taktik att gömma sig bak barn och kjolar?
är det rätt när de avrättar dem som protetsterar mot att de skjyuter av raketer precis utanför deras ytterdörr?
tycker det luktar väldigt illa att du försvara sådant
Du får gärna plocka fram något inlägg jag gjort som stödjer dina påståenden om att jag försvarar Hamas taktik.
Och inlägg där jag hyllar vad Hamas gör.
Lycka till!
berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Thetaxpayer skrev:berralarzon skrev:Freedom skrev:Sperra berra
pottkanten....
//berra
Och det gör ju du???
//berra
Du är ju den överlägst största nollan här inne. (och det vill inte säga lite)Ta och logga ut istället för att bara förstöra hela tiden med ditt nonsens. Roligt dock att få kritik av dig. Snacka om att du måste haft höga trösklar och blåa brandbilar när du var liten.
Tack för det omdömet men till skillnad från dom dom tre essen som du/ni inte vågar kritisera för QUE med mera så är du en STÖRRE nolla fjolla thx.
Ät skit.
//berra