Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
Infra
DMustaine
ericTheDog
redalert
formsvackan
Secrist
Thetaxpayer
Freedom
12 posters

Sverige ut ur Afghanistan/Killteam "rockvideo"

berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Sverige ut ur Afghanistan/Killteam "rockvideo" - Sida 4 Empty Sv: Sverige ut ur Afghanistan/Killteam "rockvideo"

Inlägg  berralarzon 2011-03-30, 20:45

Freedom skrev:
    Sperra berra

pottkanten....

Ja för debbatera det gör ju inte assholet affraid alls!
    //berra
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Sverige ut ur Afghanistan/Killteam "rockvideo" - Sida 4 Empty Sv: Sverige ut ur Afghanistan/Killteam "rockvideo"

Inlägg  Thetaxpayer 2011-03-30, 21:27

berralarzon skrev:
    Freedom skrev:
    Sperra berra

pottkanten....

//berra

Och det gör ju du???
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2011-03-30, 21:38

Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Freedom skrev:
    Sperra berra

pottkanten....

//berra

Och det gör ju du???

???= det har jag alldrig påstått mig göra heller till skillnad från dessa tre nonsensess jag är bara så spyless på fjollorna redalert rmc ericThedog som påstår sig göra det, och du Thx själv ligger på gränsen till nonsensinlägg så skärp dig om du inte vill bli en fjärde nolla!
    //berra
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Sverige ut ur Afghanistan/Killteam "rockvideo" - Sida 4 Empty Muerte

Inlägg  Secrist 2011-03-30, 21:45

Hittills har ju våra "tappra män och kvinnor i fält" bara haft ihjäl varandra.....

Vad yrar du om?
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2011-03-30, 21:46

berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Freedom skrev:
    Sperra berra

pottkanten....

//berra

Och det gör ju du???

???= det har jag alldrig påstått mig göra heller till skillnad från dessa tre nonsensess jag är bara så spyless på fjollorna redalert rmc ericThedog som påstår sig göra det, och du Thx själv ligger på gränsen till nonsensinlägg så skärp dig om du inte vill bli en fjärde nolla!
    //berra

Du är ju den överlägst största nollan här inne. (och det vill inte säga lite)Ta och logga ut istället för att bara förstöra hela tiden med ditt nonsens. Roligt dock att få kritik av dig. Snacka om att du måste haft höga trösklar och blåa brandbilar när du var liten.
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2011-03-30, 21:51

Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Freedom skrev:
    Sperra berra

pottkanten....

//berra

Och det gör ju du???

//berra

Du är ju den överlägst största nollan här inne. (och det vill inte säga lite)Ta och logga ut istället för att bara förstöra hela tiden med ditt nonsens. Roligt dock att få kritik av dig. Snacka om att du måste haft höga trösklar och blåa brandbilar när du var liten.

Tack för det omdömet men till skillnad från dom dom tre essen som du/ni inte vågar kritisera för QUE affraid med mera så är du en STÖRRE nolla fjolla thx.
    Ät skit.
    //berra
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2011-03-31, 10:47

Corven skrev:
    Sniperace skrev:

Då menar du med andra ord att OM hamaz monterar en kanon och raketavskjutningslavett på ett sjukhustak, och har detta fyllt med ammunition så ska de därifrån utan risk för moteld kunna skjuta på tills ammunitionen är slut och att deras eld inte ska få besvaras eller förhindras?

Gör Hamaz rätt?
    är de oberörbara hjältar som inte får bekämpas just vför att de medvetet utsätter de civila för detta?
    Är det fin taktik att gömma sig bak barn och kjolar?
    är det rätt när de avrättar dem som protetsterar mot att de skjyuter av raketer precis utanför deras ytterdörr?

tycker det luktar väldigt illa att du försvara sådant

Du får gärna plocka fram något inlägg jag gjort som stödjer dina påståenden om att jag försvarar Hamas taktik.

Och inlägg där jag hyllar vad Hamas gör.

Lycka till!

Tja du kallar dig kommunist och stödjer därmed indirekt Hamaz i torrt och blött! Rolling Eyes
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2011-03-31, 10:50

berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Freedom skrev:
    Sperra berra

pottkanten....

//berra

Och det gör ju du???

//berra

Tack för det omdömet men till skillnad från dom dom tre essen som du/ni inte vågar kritisera för QUE affraid med mera så är du en STÖRRE nolla fjolla thx.
    Ät skit.
    //berra

Jösses killen är ju allvarligt störd!

Nu förpassas han härmed till spärra-listan som den omöjlige red mentalcase han är.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 14:57