//berra
+8
Freedom
Infra
Thetaxpayer
Secrist
ericTheDog
Sniperace
redalert
berralarzon
12 posters
Nya skattetråden
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 1
Nya skattetråden
svartjobbandes gustavander/rmc med hangoround rövbölden blueheaven/redalert att tycka till.
//berra
//berra
- Inlägg 2
Sv: Nya skattetråden
Skatt efter bärkraft?
//berra
//berra
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 3
Ja det är bara att sätta igång berra, hur mycket skatt i procent är en bra nivå på skatteuttaget?
- Inlägg 4
redalert skrev:Ja det är bara att sätta igång berra, hur mycket skatt i procent är en bra nivå på skatteuttaget?
Du är svaret skyldig inte jag! skjut inte över ditt skattegnäll på mig, så kom igen nu, rövbölden eller inväntar du rmc/gustavanders tillåtelse?
//berra
- Inlägg 5
berralarzon skrev:redalert skrev:Ja det är bara att sätta igång berra, hur mycket skatt i procent är en bra nivå på skatteuttaget?
Du är svaret skyldig inte jag! skjut inte över ditt skattegnäll på mig, så kom igen nu, rövbölden eller inväntar du rmc/gustavanders tillåtelse?
//berra
ASSHOLE!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 6
jag gnäller eller klagar inte öven den skatt jag betalar, eftersom det på sätt och vis är så att jag INTE betalar skatt utan istället försörjs av skattemedel enär jag sjukpensionerades långt innan jag betalat in skattrer som skulle räcka för min försörjning.
Men å andra sidan gnäller varken jag eller min fru öven den skatt hon betalar, och HON är arbetande på fabriksgolv
Men å andra sidan gnäller varken jag eller min fru öven den skatt hon betalar, och HON är arbetande på fabriksgolv
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 7
berralarzon skrev:svartjobbandes gustavander/rmc med hangoround rövbölden blueheaven/redalert att tycka till.
//berra
Fjant
- Inlägg 8
redalert skrev:berralarzon skrev:redalert skrev:Ja det är bara att sätta igång berra, hur mycket skatt i procent är en bra nivå på skatteuttaget?
//berra
ASSHOLE!
Ja det var ju också ett nonsensvar. hurru!!!! hurru!!! upp på pottkanten till din ständigt då den O aborterade av densamma pottkantskompis gustavander/rmc!
//berra
- Inlägg 9
berralarzon skrev:redalert skrev:berralarzon skrev:redalert skrev:Ja det är bara att sätta igång berra, hur mycket skatt i procent är en bra nivå på skatteuttaget?
//berra
ASSHOLE!
Ja det var ju också ett nonsensvar. hurru!!!! hurru!!! upp på pottkanten till din ständigt då den O aborterade av densamma pottkantskompis gustavander/rmc!
//berra
Tycker snarare att svaret beskrev dig på ett bra sätt.
- Inlägg 10
ericTheDog skrev:berralarzon skrev:redalert skrev:berralarzon skrev:redalert skrev:Ja det är bara att sätta igång berra, hur mycket skatt i procent är en bra nivå på skatteuttaget?
//berra
ASSHOLE!
//berra
Tycker snarare att svaret beskrev dig på ett bra sätt.
Ock vad tillförde du?
//berra
- Inlägg 11
Min blotta närvaro i rasistäcklet berras skittråd får den att andas visst existenberättigande.
- Inlägg 12
ericTheDog skrev:Min blotta närvaro i rasistäcklet berras skittråd får den att andas visst existenberättigande.
Nu svara pedott no:ett ericTdog i ett intetsvar...
//berra
Är du en pedofil Eric är det sant..???
- Inlägg 13
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Min blotta närvaro i rasistäcklet berras skittråd får den att andas visst existenberättigande.
//berra
Hur menar du nu?
- Inlägg 14
Sniperace skrev:jag gnäller eller klagar inte öven den skatt jag betalar, eftersom det på sätt och vis är så att jag INTE betalar skatt utan istället försörjs av skattemedel enär jag sjukpensionerades långt innan jag betalat in skattrer som skulle räcka för min försörjning.
Det gör inte jag heller, jag skulle givetvis kunnat avarat "jobbskatteavdraget" behövs inte.
//berra
- Inlägg 15
berralarzon skrev:Sniperace skrev:jag gnäller eller klagar inte öven den skatt jag betalar, eftersom det på sätt och vis är så att jag INTE betalar skatt utan istället försörjs av skattemedel enär jag sjukpensionerades långt innan jag betalat in skattrer som skulle räcka för min försörjning.
Det gör inte jag heller, jag skulle givetvis kunnat avarat "jobbskatteavdraget" behövs inte.
//berra
Sådär nu är du där igen och vill höja skatten för andra!
ASSHOLE!
- Inlägg 16
ericTheDog skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Min blotta närvaro i rasistäcklet berras skittråd får den att andas visst existenberättigande.
//berra
Hur menar du nu?
Du scasha runt barnsligt och orera om att du blev pedofil anklagad? är du en pedofil?
//berra
- Inlägg 17
berralarzon skrev:Sniperace skrev:jag gnäller eller klagar inte öven den skatt jag betalar, eftersom det på sätt och vis är så att jag INTE betalar skatt utan istället försörjs av skattemedel enär jag sjukpensionerades långt innan jag betalat in skattrer som skulle räcka för min försörjning.
//berra
men jag är inte ett smack avundsjuk på dem som får det, det ser jag som väl unnat dem som försörjer mig, och min fru tackar inte nej till detta...
- Inlägg 18
Sniperace skrev:berralarzon skrev:Sniperace skrev:jag gnäller eller klagar inte öven den skatt jag betalar, eftersom det på sätt och vis är så att jag INTE betalar skatt utan istället försörjs av skattemedel enär jag sjukpensionerades långt innan jag betalat in skattrer som skulle räcka för min försörjning.
//berra
men jag är inte ett smack avundsjuk på dem som får det, det ser jag som väl unnat dem som försörjer mig, och min fru tackar inte nej till detta...
Med andra ord ni fixade erat nödtorft innan det denna regering beskar alla andra som inte fixade livets nödtorft som dig och din fru.. intresant.
//berra
- Inlägg 19
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Min blotta närvaro i rasistäcklet berras skittråd får den att andas visst existenberättigande.
//berra
Hur menar du nu?
Du scasha runt barnsligt och orera om att du blev pedofil anklagad? är du en pedofil?
//berra
Har någon vänstermupp anklagat mig för att vara pedofil? Du menar att de sjunker så lågt?
- Inlägg 20
Föreslår att berra sätter in jobbskatteavdraget på skattekontot. Själv tror jag det kan skapa en del jobb när avdraget spenderas.
- Inlägg 21
ericTheDog skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Min blotta närvaro i rasistäcklet berras skittråd får den att andas visst existenberättigande.
//berra
Hur menar du nu?
//berra
Har någon vänstermupp anklagat mig för att vara pedofil? Du menar att de sjunker så lågt?
Och det var ett svar? vänster el höger kan ju inte tycka att du är någon "hero" som pedofil är det så illa eric att du är det?
Ge dig nu fjanten..
//berra
- Inlägg 22
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Min blotta närvaro i rasistäcklet berras skittråd får den att andas visst existenberättigande.
//berra
Hur menar du nu?
//berra
Och det var ett svar? vänster el höger kan ju inte tycka att du är någon "hero" som pedofil är det så illa eric att du är det?
Ge dig nu fjanten..
//berra
Är du inte nödj med de svar du får så får du väl fråga någon annan. Varför undrar du om jag är pedofil? Nyss skrev du ju att jag var 14 år. Hur ska du ha det egentligen?
- Inlägg 23
berralarzon skrev:Sniperace skrev:berralarzon skrev:Sniperace skrev:jag gnäller eller klagar inte öven den skatt jag betalar, eftersom det på sätt och vis är så att jag INTE betalar skatt utan istället försörjs av skattemedel enär jag sjukpensionerades långt innan jag betalat in skattrer som skulle räcka för min försörjning.
//berra
Med andra ord ni fixade erat nödtorft innan det denna regering beskar alla andra som inte fixade livets nödtorft som dig och din fru.. intresant.
//berra
Nej, tvärtom, den nuvarande regeringen så till att jag äntligen fick höjd pension.
1988 när jag sjukpensionerdes fick jag 106.000 i inkomst, 2006 när alliansen tog över hade den på 18 år bara stigit till 115.000, och nu efter fem år med alliansen har den stigen till 130.000
vilka har gjort mest för mig?
och då nämnde jag ändå inte att med alliansen får jag tjäna 40.000 per år genom att ex reparera datorer UTAN at pensionen sänks....
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 24
Avvara
Det står dig helt fritt att skänka bort det. Det är bara att välja någon hjälporganisation, räkna ut hur mycket högre skatt du borde betala och skicka in de pengarna varje månad. Du ser, det var inte så svårt.
Det står dig helt fritt att skänka bort det. Det är bara att välja någon hjälporganisation, räkna ut hur mycket högre skatt du borde betala och skicka in de pengarna varje månad. Du ser, det var inte så svårt.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 25
Det roliga med vänstern (speciellt extremvänstern som huserar här) är ju att de vet bara att man måste höja skatten men inte hur mycket eller varför.