Sniperace 2011-03-16, 20:06
I torsdags morse var sotaren hos mig, igårkväll upptäckte jag en mindre katastrof, den dumme djäveln hade dragit ur sladden till mina TRE FRYSAR för att få ström till sin dammsugare, och sedan INTE tryckt i kontakten ordentligt så hur såg det ut i frysarna när min fru skulle hgämta upåp edtt bröd ur brödfrysen, JO allting helt tinat, hom ropade på mig att frysen var sönder, jag rusade ner och kollaDE OCXH UPPTÄCKET VAD SOTARDJÄVELN GJORT ocgh att allt i alla frysarna var helt tinat....
så idag har dagen gått åt att tömma dessa och få bort alla förstörda matvaror, självfallet har jag dokumenterat allt som jag nu tvingades slänga, jag räknade sedan ut värdet, och det lågt räknat, där fanns mat för 11430:- sådant jag köpt hem när det var lågpris osv för att ha mat för i lång tid hemma....
nu hoppas jag att sotarföretaget står för fiolerna, annar kommer jag vara väldigt ledsen, både av anledningen till en stor förlust av mat, och av anledningen att det värsta jag nästan vet är att kasta mat...