DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Det står ju klart att det finns en rörelse som vill befria landet Iran från den islamistiska terrorn de nu befinner sig i. Det kommer att kosta många liv men jag hoppas att de lyckas. För Iran är idag ett hot mot världsfreden med sina kärnvapenambitioner. Fast ytterst hoppas jag att de lyckas för att de skall närma sig friheten och demokratin! Något som tillslut alltid segrar!
Iran är INTE ett hot mot världsfreden, på minsta sätt. Dock är regimen en skam för den muslimska världen - och skall bekämpas så bestämt det bara går!
Frihet och demokrati hoppas jag de når, varför det är viktigt att kampen mot regimen OCH utländska intressen fortsätter!
Idioti, det verkar som om det egna folket inser att IRAN kan vara ett hot mot freden iaf mellanöstern!! Och varför skulle människor inte vilja leva där som vi idag lever i väst? Utan ett massivt religiöst förtryck!? Dessutom är det inte för inte som världssamfundet protesterar gentemot deras kärnanläggningar! Vad kan lille DAO göra för att få majoriteten att tycka annorlunda?
Such... Du är INTE talesman för iranierna!
Iran har vare sig angripit eller hotat något annat land! Det är en smutsig diktatur, med allt vad det innebär - men något hot mot världsfreden är den inte. Och vad innebär "världsfred"? Är det vad som pågår i rak och Palestina?
De VILL leva som vi i väst. Det kommer de inte att få med denna regimen, eller om väst gör som de gjort i Irak! De vill inte ha förtryck mer än du och jag! Varför protestera mot kärnanläggningar? Sedan när var det et hot mot världsfreden att konstruera kärnanläggningar? I sådana fall är FINLAND också ett hot mot världsfreden!!!
Jag kan inte göra mer än lyfta fram vad majoriteten har uttalat sig om - de vill inte ha mullornas eller ditt förstryck, DMustain!!!
INGEN vill ha detta!