marxisten 2009-12-31, 04:08
DMustaine skrev: marxisten skrev: DMustaine skrev: KickTheRasist skrev: DMustaine skrev: KickTheRasist skrev: DMustaine skrev: F.I.S.T skrev: DMustaine skrev: marxisten skrev: DMustaine skrev: marxisten skrev: DMustaine skrev:För Iran är idag ett hot mot världsfreden med sina kärnvapenambitioner.
Och det är inte USA menar du?
Vilka krigar mest i världen, USA eller Iran och bör därmed vara största hotet mot världsfreden?
HINT: FREDSPRIS GÖR INGEN SKILLNAD.
Som bärare av demokrati måste ju någon vara den som krigar mest? USA med sina kärnvapen verkar ju inte hota någon iaf. Iran med sin fanatiska islamism och kärnvapenbegär blir ju något helt annat! Du är bara en idiot kommunist!!!!
Var de inte en demokrati under Nagasaki och Hiroshima också?
Och om demokrati i din värld betyder krig då har vi nog inte samma uppfattning om det ordet.
Vill du använda argument från 1945 in på 2010-talet så kommer vi aldrig uppnå fred, enligt din uppenbara önskan!! Dumma kommunist!!
argumentet är inte från 1945... det är från 2009 och kom från marxisten
Känns det inte lite väl gammalt även för er USA hatare? Eller vill ni dra allt i långbänk? Fan Usa och Japan är numera hyfsade allierade!
Här finns inga USA hatare här finns enbart USA kritiker dit lille Rambo!! Men det har du ingen hjärna för tyvärr!!
Om du har försökt att ansträndet som deras regering håller på är faktisk så kallade stats terrorism !ga dig lite då skulle du få informationen att även vanligt folk i USA tycker att !!
Have Brain??
Read and Learn mother fucker...
Jag ser mer nyanserat på saker än vad du gör KTR! Ty även jag är kritisk mot USA!
Är du kritisk mot USA-s poltik??
kan du vara snäll och visa mig vart exakt du gör detta ??
Det ända som du gör här på denna forumet är hetsande att döda mera Talibaner som i sitt tur visar sig vara den Afghanska civil befolkningen ...
Hare jag fel ??
Kom inte med snacket typ att :
"Det är ju för fan krig det är klart att det kommer en del civila offer etc..."
Jag har ju krigat själv och jag vad är det att kriga jag har ju fortfarande ångest av sånt , men du vill ju skicka Svenska yngel till något som kommer kosta deras liv för allt evighet så länge dem lever !
Och dessutom har dem ingen rättighet att vara där under Svensk fana !!
Hur fan kan du tänka så ??
Mår du bra eller hur är med dit hälsa äntligen ??
Hur länge tror du kriget på balkan hade fortgått utan USA:s inblandning? Är du mest förbannad för att du inte fick fortsätta döda dina motståndare? Jag misstänker att eftersom du ogillar USA så mkt så tillhörde du den sidan USA vände sig emot! Är inte situationen bättre nu efter USA:s inblandning....nu skjuter ni ju inte på varandra? Eller var det din önskan att få fortsätta? Du kan lägga av puckot!! Du är inte någon förespråkare för fred, långt ifrån!!! Du borde blivit bannad härifrån för länge sen idiot!!!
PROJICERING - ÄR DU TRÄNGD?
Inte det minsta jag förmedlar bara en åsikt som jag tror de flesta anser vara rätt och riktig! Den som projicerar verkar vara du!
44,4% av dess egen stadsbudget till militär, endast 19,7% till sjukvård ex.
48,28% av världens militär. Ca. 72% medräknat NATO och dess närmaste allierade icke NATO-medlemmar.
Flest kärnvapen i världen.
Deltagit i flest krig efter 1945.
Anfallit både Irak och Afghanistan senaste decenniet.
30 000 fler soldater till Afghanistan togs det beslut om för bara någon vecka sen.
Vilket krigiskt och "demokratiskt" land talar jag om?
Senast ändrad av marxisten den 2009-12-31, 04:09, ändrad totalt 1 gång