+4
Thetaxpayer
Infra
Secrist
Susz X
8 posters
Vad bra vårt land behandlar grisar som slaktas och säljs i affären!
Susz X- Antal inlägg : 6327
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 2
Pigs in space
Fast detta är ju ett undantag som bekräftar regeln. Generellt har vi en hög standard på vårt sjurskydd med hyfsat bra förhållanden för djuren.
Infra- Antal inlägg : 29644
Grishanteringen är förfärlig i Sverige, generellt. Jag tror en straffskärpning och tätare myndighetsinspektioner skulle göra susen, Sussen. Men när mammon slår klorna i en människa då försvinner visst både sans och vett. Då har fan bara dollartecken i ögonen och ser inget annat. Grisarna blir inte längre levande väsen utan ett kapital som skall förvaltas. När Mammon styr så blir det så här. Sådan är kapitalismen...
Jasså? Är du dum på riktigt- eller kan du varken läsa eller lyssna på faktarapporten?Secrist skrev:Fast detta är ju ett undantag som bekräftar regeln. Generellt har vi en hög standard på vårt sjurskydd med hyfsat bra förhållanden för djuren.
Infra skrev:Grishanteringen är förfärlig i Sverige, generellt. Jag tror en straffskärpning och tätare myndighetsinspektioner skulle göra susen, Sussen. Men när mammon slår klorna i en människa då försvinner visst både sans och vett. Då har fan bara dollartecken i ögonen och ser inget annat. Grisarna blir inte längre levande väsen utan ett kapital som skall förvaltas. När Mammon styr så blir det så här. Sådan är kapitalismen...
Ja sånt här accepterar inte jag..Det blir bojkott till 110%.Julskinka är jag hellre utan än gynnar såna här förbannade hycklare- det var 99 olika ställen de hade kritik emot. Stor förbannad SKAM.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Hm, Hur göra nu? Idiotförklarad plus nazistanklagad när jag kom ut och erkände att jag åt dansk fläskfile´. Jaja, Svenskar kanske inte är så mycket bättre i alla fall. eller vad tror du Susz?
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 7
nyligen...
Inte alltför länge sen hade psyksjuke sus en tråd som fördömde det Danska grisfarmandet och hyllade det Svenska.
Sus påstod i stort att det var Danska nazister som styrde grishandeln.
berralarzon- Antal inlägg : 6964
GustavAnder skrev:Inte alltför länge sen hade psyksjuke sus en tråd som fördömde det Danska grisfarmandet och hyllade det Svenska.
Jag som trodde det var genralgrisen tjuven asfultruhten/gustavanders x.traknäck.
//berra
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
GustavAnder skrev:Inte alltför länge sen hade psyksjuke sus en tråd som fördömde det Danska grisfarmandet och hyllade det Svenska.
Kanske de har förgreningar till Sverige också. Man måste nog passa sig.
SiP- Antal inlägg : 4427
Susz X skrev:Jasså? Är du dum på riktigt- eller kan du varken läsa eller lyssna på faktarapporten?Secrist skrev:Fast detta är ju ett undantag som bekräftar regeln. Generellt har vi en hög standard på vårt sjurskydd med hyfsat bra förhållanden för djuren.
En "faktarapport" framtagen av ett gäng kriminella aktivister en månad före jul....
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Jag kan inte se att det är VÅRT LAND som behandlar grisarna illa, som jag såg det är det enskilda grisbönder som gjort detta.....
Större delen av grisfarmarna sköter dem bra, och de är en bra bit fler än dessa 100 de talar om.
Större delen av grisfarmarna sköter dem bra, och de är en bra bit fler än dessa 100 de talar om.