Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
MartinLindgren
Blåfront
6 posters

När det inte är främligsfientlighet

Blåfront

Antal inlägg : 5440

När det inte är främligsfientlighet Empty När det inte är främligsfientlighet

Inlägg  Blåfront 2009-11-13, 15:13

http://svt.se/2.35188/1.1769130/moderaterna_driver_redan_sverigedemokraternas_politik?lid=puff_1769146&lpos=rubrik

Nu bortförklaras flyktingmotståndet inte ens med påstådda ekonomiska kostnader, eftersom Malmö stad står för alla kostnader för detta boende.

Varför ljuger ni om kostnader då? Alternativ det kostar inte för staten betalar? Staten=skattebetalarna

Alltså kostar flyktingar!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

När det inte är främligsfientlighet Empty Sv: När det inte är främligsfientlighet

Inlägg  MartinLindgren 2009-11-13, 15:17

Man frågar sig varför du gnyr vidare, när Malmö kommun säger sig villig att ta sitt fulla ansvar för flyktingungdomarna och stå för hela kostnaden?

Det är bara för en fullblodsrasist som du Mr.Blaufront att gilla läget, du kan inte göra något åt Malmös ansvarstagande!
    Blåfront

När det inte är främligsfientlighet Empty Sv: När det inte är främligsfientlighet

Inlägg  Blåfront 2009-11-13, 15:32

Du menar malmö stads skattebetalare?

Som får ersätting från migrationsverket

Vilka tror du finansierar migrationsverkets pengar martin?

Är det pengar som växer fram av sig själv?
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-11-13, 16:08

Blåfront skrev:Du menar malmö stads skattebetalare?

Som får ersätting från migrationsverket

Vilka tror du finansierar migrationsverkets pengar martin?

Är det pengar som växer fram av sig själv?

blåfront ta nu storebror tjyven bror din asapfulatruhten/gustavander och gå ut och köp lite fredagsgodis..
    Seså march iväg nu lågpannor.
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-11-13, 16:59

Härligt att nu se hur moderatrasisten i vellinge Larsingvar Ljungman retat upp hela riksdagen med sitt hetsande mot invandrare särskilt flyktingungdomarna,

Att det kan leda till ny kristallklar lagstiftning att sveriges kommuner måste ta fullt ansvar och inte driva sin egen politik,

Larsingvar Ljungman på väg ner i sin egen grop han grävt till andra!
    Hoppas han är riktigt öm i baken efter att ha bitit sig själv i svansen!
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-11-13, 17:46

Du kostar också, Blåfront... rabbit
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-11-13, 17:57

Dao skrev:Du kostar också, Blåfront... rabbit

Näää

Jag betalar skatt så det så!

fnys!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-11-13, 18:17

Blåfront skrev:

Näää

fnys!

Det är möjligt - men kostar gör du likförbannat!!!

Du vill ju bara tala om kostnader, så varför skall vi göra annat när det handlar om dig??
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-11-13, 18:40

Dao skrev:
    Blåfront skrev:

Näää

fnys!

Du vill ju bara tala om kostnader, så varför skall vi göra annat när det handlar om dig??

Och dyr i drift är han också med Psykiater Terapeuter Coacher övervakare m,m m,m
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-11-13, 18:41

Dao skrev:
    Blåfront skrev:

Näää

fnys!

Skillnaden mot mig är att jag betalar skatt och bidrar till samhället

Gör tusentals arbetslösa flyktingar det?
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-11-13, 18:46

Blåfront skrev:
    Dao skrev:
    Blåfront skrev:

Näää

fnys!

VAD BIDRAR DU MED PSYKO? DU ÄTER JU BARA UPP VÅR SJUKFÖRSÄKRING!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-11-13, 19:00

Blåfront skrev:http://svt.se/2.35188/1.1769130/moderaterna_driver_redan_sverigedemokraternas_politik?lid=puff_1769146&lpos=rubrik

Nu bortförklaras flyktingmotståndet inte ens med påstådda ekonomiska kostnader, eftersom Malmö stad står för alla kostnader för detta boende.

Varför ljuger ni om kostnader då? Alternativ det kostar inte för staten betalar? Staten=skattebetalarna

Alltså kostar flyktingar!

Ursäkta !! Vad kostar mig att bekosta din "36 hours" bajseri om den stygga invandrare som har samma problem som du ??

Blåbajstönt läs nu och begrunda :

1 . Har du mysslickad i ditt liv det är kanppast invandrarens problem.

2. Om du är kåt på beslöjade tjejer som i sitt tur vill visa respekt för sitt kropp , och du vill helst runka på dem .. då är det återigen din problem .

3. Är du trött på Svenskar som säger till dig att du har grovt fel och i 99% detta stämmer !? Då för du söka hjälp någonstans knappast hos Jimmye Wink.

4. Har du ingenstans att bo då är i största fall faktisk något problem med din person-a och inte invandrarens för att:

4.a Du är psykiskt störd .
    4.b Du har sprit problem
    4.c du är en produkt av inavel men det finns en lösning på det med se under:

5. Om du är inavel ... det är inte egentligen din fell än din pappa som gillade att knulla sitt eget syster .

Så relaxa det finns människor som är inte inavel men har andra problem .

MVH

//KTR
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-11-13, 19:33

Blåfront skrev:
    Dao skrev:
    Blåfront skrev:

Näää

fnys!

Ja! Man betalar skatt på a-kassan!

Pensionärer, barn och ungdomar betalar heller ingen skatt till samhället! Sjukskrivna likaså!

Arbetslösa och ungdomar KOMMER att betala tillbaka mångfallt vad de "kostat" samhällena, när de får jobb (när vi får en regering som skapar jobb)!

Så alla kommer att bidra till samhället, eller också gör de detta. Pensionärerna har bidragit!

Så om man skall räkna BÅDE det du bidrar med OCH det du kostar med samhället, skall man väll räkna detta även vad gäller invandrare!?

Om inte - får du föklara varför!!!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 14:10