x
Senast ändrad av lazy den 2010-01-17, 00:01, ändrad totalt 1 gång
lazy skrev:Jo visst svarade jag.
lazy Today at 3:22 pm
Ja, hur är den person funtad som stjäl bilder o annat material från andras
bloggar och sen lägger ut det som sina egna? Beror det på kyla och brist
på respekt för andra människor, kanske ngt som grundlagts redan i barndomen?
Hur är den personen funtad?
lazy skrev:Dao skrev:lazy skrev:Jo visst svarade jag.
Fokusförskjutning???
Vad fokusförskjutning? Jag svarade på Susz X fråga.
lazy skrev:Dao skrev:lazy skrev:Jo visst svarade jag.
Fokusförskjutning???
Vad fokusförskjutning? Jag svarade på Susz X fråga.
lazy skrev:Infra skrev:Meddelande till KTR: Det är två S i "kossa"!
Bara ett vänligt påpekande.
Borde inte du gå och lägga dej så du inte missar det unika seminariet om
förintelsen (förnekelsen) i morgon?
Infra skrev:Meddelande till KTR: Det är två S i "kossa"!
Bara ett vänligt påpekande.
Dao Yesterday at 5:23 pm
Tycker du inte det behövs lite mer personlig information om en person innan du kan uttala dig om denne???
lazy skrev:Var det ett bra seminarium Infra? Lärde du dej ngt nytt förutom att lägga
in bilder på Hitler, hakkorset och den israeliska flaggan och menorah?
http://www.mohamedomar.org/
Dao skrev:Att det finns människor i ett öppet samhälle som försvarar Israels ageranden är en skam, måste jag säga!!!!
Och kom nu inte med att det finns de som försvarar Hamas eller arabstaterna runt Israel, för det stämmer inte!!!
KickTheRasist skrev:Dao skrev:Att det finns människor i ett öppet samhälle som försvarar Israels ageranden är en skam, måste jag säga!!!!
Och kom nu inte med att det finns de som försvarar Hamas eller arabstaterna runt Israel, för det stämmer inte!!!
Jag vill inte säga att jag försvarar Hamas med för min del har dem full rättighet för den som dom gör , så länge är Palestina ockuperat och Palestinier förtryckta kommer det att finnas någorlunda motstånd , likadant i Irland.
MVH
//KTR
KTR, på Irland är den väpnade kampen över sedan rätt länge. Man vann möjligheten att "kämpa" vidare på fredligt sätt, vilket var en av målsättningarna.KickTheRasist skrev:Dao skrev:Att det finns människor i ett öppet samhälle som försvarar Israels ageranden är en skam, måste jag säga!!!!
Jag vill inte säga att jag försvarar Hamas med för min del har dem full rättighet för den som dom gör , så länge är Palestina ockuperat och Palestinier förtryckta kommer det att finnas någorlunda motstånd , likadant i Irland.
MVH
//KTR
foliesvackan skrev:KTR, på Irland är den väpnade kampen över sedan rätt länge. Man vann möjligheten att "kämpa" vidare på fredligt sätt, vilket var en av målsättningarna.KickTheRasist skrev:Dao skrev:Att det finns människor i ett öppet samhälle som försvarar Israels ageranden är en skam, måste jag säga!!!!
MVH
//KTR
foliesvackan skrev:KTR, på Irland är den väpnade kampen över sedan rätt länge. Man vann möjligheten att "kämpa" vidare på fredligt sätt, vilket var en av målsättningarna.KickTheRasist skrev:Dao skrev:Att det finns människor i ett öppet samhälle som försvarar Israels ageranden är en skam, måste jag säga!!!!
MVH
//KTR