Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:Så strupgreppet på Gaza är `försvar`? Alla
som befinner sig utanför Bombens verkansområde klarar livhanken, Lazy.
en kort stund kanske, men en sak är säker, slängs det en enda kärnvapenbomb är risken fruktansvärt stor att många fler följer, med en sargad och kanske död jord, och minst hela mellanöstern en glaserad yta, är det något att trakta efter?
Hellre en död jord än att Israel får existera?
Hellre en död jord Än Jahuds parasiter i denna heliga landet ...
om jag skulle vara en Palestinier då skulle jag använda mig av mera effektiv vapen, mot lös !!
Underbar tanke, tänk oim ALLA tänkt så, hellre en död jord än att det finns Assyrier, hellre en död jord än att vi har judar, heller en död jord än att det finns Nazister....
hellre en död jord än att kapitalisterna får råda, hellre en död jord än att kommunisterna breder ut sig, hellre en död jord än att Islam breder ut sig, hellre en död jord än att kristendomen breder ut sig, hellre en död jord än att SD får ta plats i riksdagen.
JA, jag tror det vore bättre att spränga jorden i bitar!!!!
det vore väl en fin rättvisa eller hur?
Jag tror nog du är en liten judehatare, konstigt att du inte ansluter dig till NS?
Ok, Sniper. Om det smäller i USA-protektoratet israel efter det att islamister skaffat sig kontroll över de 60 pakistanska kärnstridsspetsarna - vad eller vem har startat den helvetsresan?
Skulle det ha smällt även om ett rättfärdigt världssamfund gett palestinierna tillbaka deras fädernesjord? Skulle det ha smällt
även om vi i stället upprättat ett Storisrael i Nevadaöknen? Skulle det
ha smällt även om Väst hade uppträtt ärligt och juste på världsarenan eller hade det hela kunnat undvikas?
du menar att eftersom det är som det är så är det bara att önska smällen?
det går INTE att vrida tillbaka klockan.....
det har sedan 1948 blivit minst 4 generationer i Israel, och att plötsligt kasta ut dessa och avskaffa är en omöjlighet,,,,
så spräng bomben!!!!
sedan blir det ju fred eftersom det inte längre kommer finnas liv!
Föreslå en bättre och rättvisare lösning på Palestinafrågan.
på BARA palestina, finns det inga andra orättvisor i världen, så JA, jag tror det BÄSTA är en omedelbar destruktion av jorden görs, så har vi ju löst alla världsproblem med orättvisor och annat, bra va?