Infra skrev:Slisk och Lazy firar excesser i propaganda
för terrorstaten. Det är ju så osmakligt att någon överhuvud taget försvarar
denna mordiska skapelse som förverkat sin rätt att existera.
Ser framför mig hur Lazy sitter och flinar
när vi äcklas över hennes försvar för ondskan.
Hon passar verkligen bra som trosfrände åt dessa barnamördare när
man hör att hon fördömer självförsvar mot det israeliska slaktandet.
Slisk passa nästan ännu bättre. jag äcklas över dessa sjuka människor.
Formodligen finns det fler härinne som gör det. men Lazy flinar.
Glöm aldrig Gazamassakern i januari -09!
http://www.skp.se/blogg/2009/08/03/sionism-och-nazism-ar-samma-ideologi/
Den enda som sysslar med s k extrempropaganda i denna tråd är du. Bifogade snyftbilder - vilka i övrigt är förjävliga ja - med adderade kommentarer i höjd med "de skrattar! Jag lovar!" i samma veva som du strategiskt försöker upplysa om dessa hänsynslösa judar som av dina posts att döma med ett leende och nästintill ett skjut i brallan slaktar palestinier på måfå. Påminner lite om Bodströms novellistiska artikel. Värre vänsterpropagandistisk och hypokritisk taktik har jag då aldrig sett på maken. Att hävda att Israel är världens värsta och mest blodspillande land är ju bara löjligt, och därtill även ett påhitt, ett falsarium. Dina ordval i form av "Ondska", "hänsynslöshet" och "barnamördare" för att bestyrka din tes om att Israel minsann är "världens ondska" är minst sagt paradoxala. Det finns länder som bevisligen är värre kan jag förtälja, synd bara att ditt intellekt inte når utanför dessa ramar. En historisk och litterär lektion kanske skulle vara något?
Det är skillnad att objektivt kritisera en stats agerande, men din areella analys som grundar sig på partisk propaganda från ditt och vänsterkartellens håll är svinaktigt och förkastligt. Även om konflikten i sig är hemsk sitter du där - säkerligen med ett leende på läpparna - och spyr ut dina perversioner i hopp om att fler vänsterindoktrinerade skall följa ditt antizionistiska spår.
Senast ändrad av Ezzlirsk den 2009-09-25, 00:00, ändrad totalt 2 gånger