..det vi andra kallar bedrägeri / stöld av skattepengar och brist på tillsyn..
http://www.dn.se/nyheter/sverige/fusk-med-skolpeng-pa-friskola-utreds-1.941544
http://www.dn.se/nyheter/sverige/fusk-med-skolpeng-pa-friskola-utreds-1.941544
Blåfront skrev:Sus
Mohamad Hassan (FP), ordförande vid utbildnings- och arbetsmarknadsnämnden i Uppsala kommun, säger att det har kommit in flera tips om oegentligheter vid det fristående gymnasiet, som numera gått i konkurs
Kritiserar du en invandrare?
marxisten skrev:Blåfront skrev:Sus
Mohamad Hassan (FP), ordförande vid utbildnings- och arbetsmarknadsnämnden i Uppsala kommun, säger att det har kommit in flera tips om oegentligheter vid det fristående gymnasiet, som numera gått i konkurs
Exakt vad har politikens etniska ursprung att göra med att en rektor fuskar på ett sannerligen grovt och oetiskt sätt?
Kan du svara på det blåfjant?
Inte för jag gillar FP, men nu får du fan ge dig. Att en friskola fuskar och att den ansvariga politikern har ett namn som indikerar han kan vara från ett annat land är väl inget att ta upp! Jag skriver att det indikerar då han mycket väl t.o.m kan vara född här och då är han svensk, eller är du rasbiolog?
Blåfront skrev:marxisten skrev:Blåfront skrev:Sus
Exakt vad har politikens etniska ursprung att göra med att en rektor fuskar på ett sannerligen grovt och oetiskt sätt?
Kan du svara på det blåfjant?
Inte för jag gillar FP, men nu får du fan ge dig. Att en friskola fuskar och att den ansvariga politikern har ett namn som indikerar han kan vara från ett annat land är väl inget att ta upp! Jag skriver att det indikerar då han mycket väl t.o.m kan vara född här och då är han svensk, eller är du rasbiolog?
För ni rödjävlar gnäller när jag kritiserar invandrare
men när ni kritiserar invandrare så är det väl inget att ta upp!
Jo när man är en hycklare ska det tas upp!
Blåfront skrev:Har du själv tagit din medicin?
du själv skriver "indikerar på utländsk bakrund"
Men enligt er får dessa inte kritisera och det gör er till hycklare!
Blåfront skrev:Har du själv tagit din medicin?
du själv skriver "indikerar på utländsk bakrund"
Men enligt er får dessa inte kritisera och det gör er till hycklare!
Kritiserar den som begår brott givetvis..Blåfront skrev:Sus