Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
blueheaven
Thetaxpayer
Vercingetorix
R.O.F.L
marxisten
9 posters

100m på 9,58!!!!

blueheaven

Antal inlägg : 5228

100m på 9,58!!!! - Sida 2 Empty Sv: 100m på 9,58!!!!

Inlägg  blueheaven 2009-08-18, 21:40

theward skrev:
    I ditt fall är det relavant att bemöta dig som jag gör.
    För du skriver så mkt skit och försöker krampaktigt förminska andras åsikter och deras personliga åskådningar

Fördomar det är DU bäst på, jag bara konstaterar vad du sagt och vad du faktiskt står för.

Du är en bitter, osympatiskt liten skit, fast ditt beteende och åsikter luktar som ett helt dynglass

Du är en idiot kort och gott, trög som få...

ps om du inte hade huvudet så långt uppkört i röven skulle du veta att jag jobbar

Enligt egen utsaga är du för civiliserad för att föra en så låg debatt theward eller inte ens det stämde? affraid
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-08-18, 23:55

blueheaven skrev:
    theward skrev:
    För du skriver så mkt skit och försöker krampaktigt förminska andras åsikter och deras personliga åskådningar

Fördomar det är DU bäst på, jag bara konstaterar vad du sagt och vad du faktiskt står för.

Du är en bitter, osympatiskt liten skit, fast ditt beteende och åsikter luktar som ett helt dynglass

ps om du inte hade huvudet så långt uppkört i röven skulle du veta att jag jobbar

Enligt egen utsaga är du för civiliserad för att föra en så låg debatt theward eller inte ens det stämde? affraid
    Har väl empati nog att förstå att det är det enda språk arten ga och vissa andra förstår..sitt eget!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-08-19, 00:02

blueheaven skrev:
    theward skrev:

Inte då, jag bemöter folk som de förtjänar och ser inga problem med att trycka till Ga,BF eller dig heller för den delen

Jag tycker ni är idioter och det står jag för Wink
    Det baserar jag både på eran personlighet och era korkade ideér........
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-08-19, 00:07

Helt rätt- detta är det enda språk denna avart förstår- snäll är man inte om man låter dessa härja fritt!
    Tumme upp theward!
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-08-19, 00:12

Susz X skrev:Helt rätt- detta är det enda språk denna avart förstår- snäll är man inte om man låter dessa härja fritt!
    Tumme upp theward!

Precis... sådana människor tar jag ner fortare än kvick IRL...

No one messes with me, eller någon annan heller för den delen Wink

Har träffat ett antal sådana människor och jag tål dem inte Evil or Very Mad
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-08-19, 00:43

theward skrev:
    Susz X skrev:Helt rätt- detta är det enda språk denna avart förstår- snäll är man inte om man låter dessa härja fritt!
    Tumme upp theward!

Precis... sådana människor tar jag ner fortare än kvick IRL...

No one messes with me, eller någon annan heller för den delen Wink

Har träffat ett antal sådana människor och jag tål dem inte Evil or Very Mad

Finns inen anledning att lämna fältet fritt för denna art att fortsätta sin maktbehovsutveckling
    som oftast drabbar "den lilla människan"..
    Vore alla schyssta och snälla personer raka och inte tysta
    skulle världen se bättre ut..
    Klara tydliga gränser är vad som behövs-
    finemang att du har den ryggraden Theward!
    sunny
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

100m på 9,58!!!! - Sida 2 Empty stackars bidrags nolla.

Inlägg  GustavAnder 2009-08-19, 12:01

theward skrev:
    blueheaven skrev:
    theward skrev:

Inte då, jag bemöter folk som de förtjänar och ser inga problem med att trycka till Ga,BF eller dig heller för den delen

Jag tycker ni är idioter och det står jag för Wink
    Det baserar jag både på eran personlighet och era korkade ideér........

Korkade ideer ?? Iden att alla ska försörja sig, om möjligt, och iden att folk och famlj ska få bestämma mer över sig själv ??Det är nämligen de ideer jag har som grund i det mesta.
    Du är helt blåst, theward, håll dig till dina fiskar, de är mer lämpliga för dig.
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

100m på 9,58!!!! - Sida 2 Empty tillbaka

Inlägg  GustavAnder 2009-08-19, 12:04

Tillbaka till ämnet, som de 2 politiska haveristerna sus och theward av någon obegriplig anledning vill sabotera.

-----BERLIN. Friidrotts-VM kan vara på väg att drabbas av en jätteskandal. VM-fyran på 100 meter Daniel Bailey, som också är TRÄNINGSKOMPIS med Usain Bolt, pekas nu ut som dopad. -------

Right on, och Bolt vet naturligtvis inget om att hans träningskmpis är stendopad......
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-08-19, 13:25

GustavAnder skrev:Tillbaka till ämnet, som de 2 politiska haveristerna sus och theward av någon obegriplig anledning vill sabotera.

-----BERLIN. Friidrotts-VM kan vara på väg att drabbas av en jätteskandal. VM-fyran på 100 meter Daniel Bailey, som också är TRÄNINGSKOMPIS med Usain Bolt, pekas nu ut som dopad. -------

Right on, och Bolt vet naturligtvis inget om att hans träningskmpis är stendopad......

Okej- kanske bästa vore att slopa allt sånt här då- även OS..?!
    Vad ör det om inte detta skådespelet för folket finns?
    Finns ju annat..
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

100m på 9,58!!!! - Sida 2 Empty theward (den infantilt korkade)

Inlägg  blueheaven 2009-08-19, 13:32

Du som är så klipsk och icke korkad vet du inte att det inte heter eran personlighet? lol!
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2009-08-19, 13:49

Som sagt. Två VM, ett för dopade ett för de som inte dopar sig. Och i de utan doping skall 100% av deltagarna kollas! Så löser vi problemet!
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-08-19, 14:04

GustavAnder skrev:Tillbaka till ämnet, som de 2 politiska haveristerna sus och theward av någon obegriplig anledning vill sabotera.

Det vet förmodligen bara du Very Happy

http://www.dn.se/sport/friidrotts-vm/friidrott-vm-daniel-bailey-1.933772

Det internationella friidrottsförbundet IAAF avvisade på tisdagen uppgifter om att Daniel Bailey skulle ha lämnat ett positivt dopningsprov.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 10:21