Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Antonio Banderas y Los Lobos - Canción Del Mariachi

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Antonio Banderas y Los Lobos - Canción Del Mariachi Empty Antonio Banderas y Los Lobos - Canción Del Mariachi

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-11, 22:57

    Måste erkänna att jag köpte min akustiska Fender enbart för att kunna knäcka den här låten :






    Men fan jag är ett envis jävel och kommer inte att sluta före jag börjar spela exakt som det låter , kan några ackord och sånt men nu vill jag hjälp av alla som har spelat Guitar förut ...


    Allt typs är önskvärd...


    MVH
    //KTR
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Antonio Banderas y Los Lobos - Canción Del Mariachi Empty Sv: Antonio Banderas y Los Lobos - Canción Del Mariachi

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-08-19, 01:02

    Jag håller med om att det är en grym låt. Men det är ju mer än 1 gitarr i låten. Svårt att få det att låta så grymt själv.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Antonio Banderas y Los Lobos - Canción Del Mariachi Empty Sv: Antonio Banderas y Los Lobos - Canción Del Mariachi

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-22, 14:20

    Thetaxpayer skrev:Jag håller med om att det är en grym låt. Men det är ju mer än 1 gitarr i låten. Svårt att få det att låta så grymt själv.




    Det har du rätt i !! Shocked



    Skall väll testa något i den här stilen först ...





    Wink

    MVH
    //KTR
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Antonio Banderas y Los Lobos - Canción Del Mariachi Empty Sv: Antonio Banderas y Los Lobos - Canción Del Mariachi

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-08-24, 23:29

    Grymt. Hur långt har du kommit?
    Rätt fräckt att plocka fram det solot på nästa kräftskiva.

    Sponsored content


    Antonio Banderas y Los Lobos - Canción Del Mariachi Empty Sv: Antonio Banderas y Los Lobos - Canción Del Mariachi

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-03-28, 18:29