ska vänstern fördömma?
+3
MartinLindgren
formsvackan
Blåfront
7 posters
Talibaner finansierar terror med
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 1
Talibaner finansierar terror med
Knark
ska vänstern fördömma?
ska vänstern fördömma?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 2
Sv: Talibaner finansierar terror med
Självklart, Talibanerna är ju ett högerparti.Blåfront skrev:Knark
ska vänstern fördömma?
- Inlägg 3
formsvackan skrev:Självklart, Talibanerna är ju ett högerparti.Blåfront skrev:Knark
ska vänstern fördömma?
Åhhhh
kommunisten vill ta bort svenskar för
1. Låta knarket flöda
2. Han är emot demokratiskt val
3. Han stödjer våld mot barn
- Inlägg 4
Javisst, men först ska vi införa ett förbud mot blåa knästrumpor.Blåfront skrev:formsvackan skrev:Självklart, Talibanerna är ju ett högerparti.Blåfront skrev:Knark
ska vänstern fördömma?
Åhhhh
1. Låta knarket flöda
- Inlägg 5
formsvackan skrev:Javisst, men först ska vi införa ett förbud mot blåa knästrumpor.Blåfront skrev:formsvackan skrev:Självklart, Talibanerna är ju ett högerparti.Blåfront skrev:Knark
ska vänstern fördömma?
Åhhhh
1. Låta knarket flöda
Innan dess ska vi införa förbud mot buttriga rödfittor
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 6
Jag kan förstå varför utfattiga bönder odlar vallmo, då ett hekto råopium kan försörja bondens familj flera månader,
Där är det viktigt att vi hjälper dessa bönder med andra odlingsalternativ genom bistånd!
Bistånd och hjälp till fattiga bönder i afganistan är bästa sättet att skära ner på deras sista utväg att odla vallmo!
Tror inte du det också Mr.Bluefront?
Tror ingen stödjer framställning av heroin, barnmord, och vill krossa demokratin blan vanliga människor, låter mer som dina fantasier och skadeglädje!
Där är det viktigt att vi hjälper dessa bönder med andra odlingsalternativ genom bistånd!
Bistånd och hjälp till fattiga bönder i afganistan är bästa sättet att skära ner på deras sista utväg att odla vallmo!
Tror inte du det också Mr.Bluefront?
Tror ingen stödjer framställning av heroin, barnmord, och vill krossa demokratin blan vanliga människor, låter mer som dina fantasier och skadeglädje!
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 7
Bidrag - lösningen på alla problem.
Ge mig bidrag - annars gör jag nåt dåligt.
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 8
råttan skrev:Bidrag - lösningen på alla problem.
Tycker du?
Själv håller jag inte med dig. Egenansvar för sina fel och brister samt självkänsla att vilja göra något åt dem vore en bra start.....
- Inlägg 9
Anser du att högerns lösningar är bättre, bomba, bomba, bomba ......råttan skrev:Bidrag - lösningen på alla problem.
- Inlägg 10
Nej att bomba är aldrig en bra lösning men kan väl tyvärr i undantagsfall vara sista utvägen. Jag anser att deet bombas på tok för mycket.
När du skriver högern förmodar jag att du syftar på de amerikanska republikanerna som jag inte ger mycket för. I det perspektivet framstår Alliansen som en vänsterregering.
När du skriver högern förmodar jag att du syftar på de amerikanska republikanerna som jag inte ger mycket för. I det perspektivet framstår Alliansen som en vänsterregering.
- Inlägg 11
Men jag avskyr mentaliteten:"Ge yill mig - annars gör jag nåt dåligt". Det är inte okej att bete sig som en idiot såsom att klottra, bränna bilar, skadegörelse bara för att man anser att andra ska göra något för en.
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 12
Men kriga och döda är okej?råttan skrev:Men jag avskyr mentaliteten:"Ge yill mig - annars gör jag nåt dåligt". Det är inte okej att bete sig som en idiot såsom att klottra, bränna bilar, skadegörelse bara för att man anser att andra ska göra något för en.
- Inlägg 13
Nja, bombhögern är nog inte begränsad till enbart USA, även om merparten återfinns där.råttan skrev:När du skriver högern förmodar jag att du syftar på de amerikanska republikanerna som jag inte ger mycket för. I det perspektivet framstår Alliansen som en vänsterregering.
Nja igen, denna jämförelse med vallmoodlande bönder i Afghansistan tycker jag haltar en aning.råttan skrev:Men jag avskyr mentaliteten:"Ge yill mig - annars gör jag nåt dåligt". Det är inte okej att bete sig som en idiot såsom att klottra, bränna bilar, skadegörelse bara för att man anser att andra ska göra något för en.
- Inlägg 14
formsvackan skrev:Anser du att högerns lösningar är bättre, bomba, bomba, bomba ......råttan skrev:Bidrag - lösningen på alla problem.
Men rödfittor har ju röstat emot med? sluta gnäll allt på högern för i helvete
ps
tycker du det är bra talibanre bombar ihjäl oskyldiga barn och kvinnor?
- Inlägg 15
Susz X skrev:Men kriga och döda är okej?råttan skrev:Men jag avskyr mentaliteten:"Ge yill mig - annars gör jag nåt dåligt". Det är inte okej att bete sig som en idiot såsom att klottra, bränna bilar, skadegörelse bara för att man anser att andra ska göra något för en.
Ska talibaner få fortsätta förtrycka kvinnor och barn?
ja eller nej?
- Inlägg 16
Ska svenska män och halvfinnar få fortsätta misshandla /förtrycka sina kvinnor och barn?Blåfront skrev:Susz X skrev:Men kriga och döda är okej?råttan skrev:Men jag avskyr mentaliteten:"Ge yill mig - annars gör jag nåt dåligt". Det är inte okej att bete sig som en idiot såsom att klottra, bränna bilar, skadegörelse bara för att man anser att andra ska göra något för en.
Ska talibaner få fortsätta förtrycka kvinnor och barn?
ja eller nej?
Ska svenska företaG få byGGa sin verksamhet på tvättade narkotikapenGar?
Ja eller nej?
Senast ändrad av Susz X den 2009-08-11, 12:11, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 17
Ska svensk vapenindustri få fortsätta att sälja vapen till dem som förtrycker
kvinnor och barn?
Är det okej att kriga och döda genom att använda kvinnor och barn som motivation- borde du inte döda dem som förtrycker sina kvnnor/ barn bland svenskar/finnar/danskar först då?
Ja eller nej?
kvinnor och barn?
Är det okej att kriga och döda genom att använda kvinnor och barn som motivation- borde du inte döda dem som förtrycker sina kvnnor/ barn bland svenskar/finnar/danskar först då?
Ja eller nej?
- Inlägg 18
Återigen visar sussan hon stödjer talibaner som dödar kvinnor och barn
för hon gnäller bara på andra än talibaner!
FAN VAD JAG BLIR ÄCKLAD AV SUSZ X SOM HAR FRÄCKHET ATT BLANDA IN SVENSKAR/FINNAR/DANSKAR
FYFAN VAD LÅGT SUSZ X!
TYPISKT JÄVLA RÖDFITTERI!
för hon gnäller bara på andra än talibaner!
FAN VAD JAG BLIR ÄCKLAD AV SUSZ X SOM HAR FRÄCKHET ATT BLANDA IN SVENSKAR/FINNAR/DANSKAR
FYFAN VAD LÅGT SUSZ X!
TYPISKT JÄVLA RÖDFITTERI!
- Inlägg 19
Nej, det får förmodligen bara USA göra.Blåfront skrev:tycker du det är bra talibanre bombar ihjäl oskyldiga barn och kvinnor?
- Inlägg 20
formsvackan skrev:Nej, det får förmodligen bara USA göra.Blåfront skrev:tycker du det är bra talibanre bombar ihjäl oskyldiga barn och kvinnor?
Ni skyller ju bara på andra
säg talibaner inte får!
- Inlägg 21
Jag gjorde ju det. Oskyldiga kvinnor och barn får bara bombas från hög höjd, eller med kryssningsmissiler. Eftersom Talibanerna inte har några bombplan eller missiler får de alltså inte göra det.Blåfront skrev:formsvackan skrev:Nej, det får förmodligen bara USA göra.Blåfront skrev:tycker du det är bra talibanre bombar ihjäl oskyldiga barn och kvinnor?
säg talibaner inte får!
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 22
Blåfront skrev:Knark
ska vänstern fördömma?
Okej, och vad är nyheten i detta? I Afghanistan produceras sedan länge en stor del av världens vallmo och talibaner finns i Afghanistan...
Och varför ska just vänstern fördöma och inte högern?! Fördömer inte hela världen sedan innan narkotikasmuggling!
- Inlägg 23
marxisten skrev:Blåfront skrev:Knark
ska vänstern fördömma?
Okej, och vad är nyheten i detta? I Afghanistan produceras sedan länge en stor del av världens vallmo och talibaner finns i Afghanistan...
Och varför ska just vänstern fördöma och inte högern?! Fördömer inte hela världen sedan innan narkotikasmuggling!
Ni kommunister vill ju bort därifrån så talibaner kan fortsätta producera knark och finanseiera terror
det du vill?
- Inlägg 24
formsvackan skrev:Jag gjorde ju det. Oskyldiga kvinnor och barn får bara bombas från hög höjd, eller med kryssningsmissiler. Eftersom Talibanerna inte har några bombplan eller missiler får de alltså inte göra det.Blåfront skrev:formsvackan skrev:Nej, det får förmodligen bara USA göra.Blåfront skrev:tycker du det är bra talibanre bombar ihjäl oskyldiga barn och kvinnor?
säg talibaner inte får!
Fyfan.... du stödjer talibaner som dödar oskyldiga
du gnäller på amerikaner som råkar döda oskyldiga
talibaner dödar med flit
Fyfan vad lågt!! Vidrigt! Äckligt! Du borde fan skämmas!
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 25
Blåfront skrev:marxisten skrev:Blåfront skrev:Knark
ska vänstern fördömma?
Ni kommunister vill ju bort därifrån så talibaner kan fortsätta producera knark och finanseiera terror
det du vill?
Vi som du säger kommunister, vill inte bort därifrån. Då har du missförstått något. Vi vill vara kvar, om det sker under FN flagg. Nu är det inte så, utan det sker under imperialismens flagg USA och NATO. Om det handlade om FN och befria folket i Afghanistan är det okej men att Sverige skall delta i ett imperialistiskt krig och vara krigsförande för första gången på 200 år motsätter jag mig! Våra unga män och kvinnor skall inte dö i imperialismens namn!