Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Blåfront lider av mindrevärdes komplex!

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Blåfront lider av mindrevärdes komplex! Empty Blåfront lider av mindrevärdes komplex!

Inlägg  Redvictory 2009-08-10, 16:52

Han vill försöka skylla hela sitt misslyckade liv på invandrarna! det kan ju knappast vara deras fel att
    han är psykiskt instabil och har misskött både tidigare jobb och hyror så att han nu bor hemma på pojkrummet och är en lat bidragsparasit?
    Blåfront

Antal inlägg : 5440

Blåfront lider av mindrevärdes komplex! Empty Sv: Blåfront lider av mindrevärdes komplex!

Inlägg  Blåfront 2009-08-10, 16:57

HORUNGE

VAR I HELVETE SKYLLER JAG PÅ?

KLASSISKT VÄNSTERPROPAGANDA ATT MAN AUTOMATISKT SKYLLER PÅ

NEJ HORUNGE, JAG SKYLLER PÅ POLITIKERNA

MÅSTE JAG SKRIVA DET I VARJE INLÄGG SÅ RÖDFITTAN INTE TAR ÅT SIG?

VAR SKA 95.000 FLYKTINGAR BO?

JAG SKYLLER INTE PÅ ATT FLYKTINGARNA TAR VÅRA BOSTÄDER, JAG ANKLAGAR POLITIKERNA!
    Redvictory
    Redvictory

Blåfront lider av mindrevärdes komplex! Empty Sv: Blåfront lider av mindrevärdes komplex!

Inlägg  Redvictory 2009-08-10, 17:00

Blåfront skrev:HORUNGE

JAG SKYLLER INTE PÅ ATT FLYKTINGARNA TAR VÅRA BOSTÄDER, JAG ANKLAGAR POLITIKERNA!

Din patetiska psykstörda rasist!
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2009-08-10, 18:36

Blåfront skrev:HORUNGE

Horunge? Och, vad har du för bevis på hur RedV kom till? Att han skulle kommit till världen via prostitution?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-10, 18:41

Mig veterligt har jag aldrig hört den lille snurrige Mr.Rasist ställt Reinfeldt & Co mot väggen för sitt främlings och invandrarhat?

Sen hur han låter ylar horungar och rödfittor i högan sky så fort han stöter på patrull?

Ruffsar mamsen stolt om dig i håret av stolthet när du tar i så du nästan spricker,
    Om du nu har något hår på skallen,för i så fall får hon väl klappa din polerade hjässa?

Alla är ju inte tappad bakom en vagn av storken, som du verkar vara Mr.Bluefront?
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2009-08-10, 19:34

Blåfjant lider av mycket mer än bara mindervärdskomplex....

Dåligt självförtroende, rasism, psykoser, någon bokstavssjukdom, Münchhausen syndrom, ett sjukligt 'behov' av att vara ful i mun....etc, etc....

Tyvärr så är han osjälvisk också... han vill dela med sig och se till att alla andra också skall få lida! Vi på forumen, invandrare, handikappade, gamla, alla som inte håller med honom och även de som håller med honom.... Blåfjant förpestar livet på alla som han kommer i kontakt med! Han är en energitjuv! Fullt av negativitism....

Men allt ovanstående visste vi redan...eller hur?
    Wink

queen
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-08-10, 20:35

Regndrottning skrev:Blåfjant lider av mycket mer än bara mindervärdskomplex....

Dåligt självförtroende, rasism, psykoser, någon bokstavssjukdom, Münchhausen syndrom, ett sjukligt 'behov' av att vara ful i mun....etc, etc....

Tyvärr så är han osjälvisk också... han vill dela med sig och se till att alla andra också skall få lida! Vi på forumen, invandrare, handikappade, gamla, alla som inte håller med honom och även de som håller med honom.... Blåfjant förpestar livet på alla som han kommer i kontakt med! Han är en energitjuv! Fullt av negativitism....

Men allt ovanstående visste vi redan...eller hur?
    Wink

queen
    Jag tror att han lider av

Cyklotymi. Cyklotymt temperament. »
    Demens. Alzheimerdemens. »
    Depression. »
    Fobier. »
    Hypokondri. »
    Hypomani. »
    Konfusion. Förvirring. Medvetandegrumling. »
    Krisreaktion. Akut stressyndrom. »
    Mani. »
    Neuropsykiatriska funktionsstörningar hos vuxna. »
    Odifferentierat somatoformt syndrom. »
    Panikattack. Panikångest. »
    Personlighetsstörningar hos vuxna. »
    Psykos »
    Somatoformt smärtsyndrom. »
    Somatoformt syndrom. Somatiseringssyndrom. »
    Stress. »
    Stressyndrom, akut. Akut stressyndrom. ASD. Posttraumatiskt stressyndrom. PTSD. »
    Suicidbedömning. Självmord - riskbedömning. »
    Sömnbesvär. »
    Transitorisk global amnesi. Övergående minnesförlust. »
    Trötthet »
    Trötthetssyndrom. Kroniskt Trötthets-syndrom. Myalgisk encefalomyelit. Chronic Fatigue Syndrome. »
    Tvångssyndrom. Obsessive Compulsive Disorder. OCD. »
    Utmattningsdepression. Utmattningssyndrom. »
    Ångest. Oro. »

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 11:49