Att du kan klippa och klistra fattar jag. Varför du skriver både orden etniska och svenskar fattar jag nog också. Det har du lärt dig på era rasistmöten.Blåfront skrev:http://sv.wikipedia.org/wiki/Etnicitet
Etnicitet, tillhörigheten till viss ethnos, betyder tillhörighet till en grupp av människor med gemensamt ursprung och egenskaper. En folkgrupp eller etnisk grupp är biologiskt självreproducerande genom högre eller lägre grad av endogami, det vill säga gifte inom gruppen. Etniska grupper skiljer sig främst genom olika kultur, men de kan även skilja sig genom olika fysiologi och genetisk bakgrund. Exempel på folkgrupper är kurder, judar och svenskar.
Ska rödfittan fatta etnisk?
+3
Redvictory
MartinLindgren
Sossar-e-lata
7 posters
Sossarnas inkompetens visade sig här
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 26
Sv: Sossarnas inkompetens visade sig här
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 27
formsvackan skrev:Att du kan klippa och klistra fattar jag. Varför du skriver både orden etniska och svenskar fattar jag nog också. Det har du lärt dig på era rasistmöten.Blåfront skrev:http://sv.wikipedia.org/wiki/Etnicitet
Etnicitet, tillhörigheten till viss ethnos, betyder tillhörighet till en grupp av människor med gemensamt ursprung och egenskaper. En folkgrupp eller etnisk grupp är biologiskt självreproducerande genom högre eller lägre grad av endogami, det vill säga gifte inom gruppen. Etniska grupper skiljer sig främst genom olika kultur, men de kan även skilja sig genom olika fysiologi och genetisk bakgrund. Exempel på folkgrupper är kurder, judar och svenskar.
Ska rödfittan fatta etnisk?
Såna som du kommer bli bestraffade
Bla är din pension rökt och du får inte vara sjuk och du ska jobba längre!
Vill du ha mer?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 28
Inte alls, jag tänker pensionera mig om drygt två år. Det är nog bäst att du börjar jobba så jag inte behöver importera mera arbetskraft till att betala min pension.Blåfront skrev:Såna som du kommer bli bestraffade
Bla är din pension rökt och du får inte vara sjuk och du ska jobba längre!
Nej då, blir det nåt över kan du köpa dig en läsk, men köp i så fall en utan kolsyra, du är redan sprallig nogBlåfront skrev:Vill du ha mer?