Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
Redvictory
KickTheRasist
mimra
Blåfront
marxisten
Regndrottning
Susz X
berralarzon
12 posters

Hjärnsjukdommar

SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Hjärnsjukdommar - Sida 3 Empty Sv: Hjärnsjukdommar

Inlägg  SiP 2009-07-26, 13:08

Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Redvictory skrev:
    mimra skrev:
    berralarzon skrev:
    mimra skrev:Vem har försökt bemöta Blåfront med logik...heller består logiken i att kalla honom psyko..rasseäckel..psykmiffo mm?

Många har gjort det mimra många från båda läger men icke en symtom till något annat än ynkande från blåfront hållet.
    //berra
    Ändå är de okey att sussen kör samma race med sina nazister..ingen som protesterar över det?

Det finns ingen som kan köra samma sjuka race som psykofront!

Jodå, jag kan i alla fall räkna upp en...

" Är du nöjd nu Blåfront?
    Redvictory Today at 9:48 am
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5563427.ab

Du njuter väl av att läsa detta nu din psyknazze"

Ok! dig tänkte jag inte på! då är ni två då! Very Happy

Och själv har du inte i något inlägg beklagat dödsoffren, bara gjort fjantiga antydningar samt ändrat andras inlägg, du är en mycket sjuk människa RV...
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-07-26, 13:16

SiP skrev:
    Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Redvictory skrev:
    mimra skrev:
    berralarzon skrev:
    mimra skrev:Vem har försökt bemöta Blåfront med logik...heller består logiken i att kalla honom psyko..rasseäckel..psykmiffo mm?

Många har gjort det mimra många från båda läger men icke en symtom till något annat än ynkande från blåfront hållet.
    //berra
    Ändå är de okey att sussen kör samma race med sina nazister..ingen som protesterar över det?

Det finns ingen som kan köra samma sjuka race som psykofront!

Jodå, jag kan i alla fall räkna upp en...

" Är du nöjd nu Blåfront?
    Redvictory Today at 9:48 am
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5563427.ab

Du njuter väl av att läsa detta nu din psyknazze"

Ok! dig tänkte jag inte på! då är ni två då! Very Happy

Och själv har du inte i något inlägg beklagat dödsoffren, bara gjort fjantiga antydningar samt ändrat andras inlägg, du är en mycket sjuk människa RV...

Det är du som är mycket sjuk Sip! du försvarar nynazzarnas flyktingfientlighet! denna debatt handlar inte om att inte jag beklagar att dessa flyktingar miste livet (för det gör jag verkligen) men att du allierat dig med nynazzarna beklagar jag också! du verkar vara lika desperat som blånazzepsykot!
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-07-26, 13:23

Redvictory skrev:
    Det är du som är mycket sjuk Sip! du försvarar nynazzarnas flyktingfientlighet! denna debatt handlar inte om att inte jag beklagar att dessa flyktingar miste livet (för det gör jag verkligen) men att du allierat dig med nynazzarna beklagar jag också! du verkar vara lika desperat som blånazzepsykot!

Exakt var lierar jag mig med nassar RV??
    Och exakt var har jag försvarat flyktingfientligheten??
    Samma lögnare, andra lögner som du kommer med...

Att jag inte tycker att du skall ändra i andras inlägg, Är det att liera sig med nynassarna??
    Du däremot verkar desperat i jakten på skyldiga, varför inte låta utredningen bli klar först, sedan kasta sig över de ev. skyldiga..Men som sagt, inte i ett enda inlägg har du själv beklagat de omkommna(förens nu när du kände dig tvingad)...är du nasse RV??
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-07-26, 13:26

SiP skrev:
    Redvictory skrev:

Exakt var lierar jag mig med nassar RV??
    Och exakt var har jag försvarat flyktingfientligheten??
    Samma lögnare, andra lögner som du kommer med...

Att jag inte tycker att du skall ändra i andras inlägg, Är det att liera sig med nynassarna??
    Du däremot verkar desperat i jakten på skyldiga, varför inte låta utredningen bli klar först, sedan kasta sig över de ev. skyldiga..Men som sagt, inte i ett enda inlägg har du själv beklagat de omkommna(förens nu när du kände dig tvingad)...är du nasse RV??

Jag svarar dig då du ätit din medicin Sip!
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-07-26, 14:12

Redvictory skrev:
    Jag svarar dig då du ätit din medicin Sip!

Ojj, tog idiotargumenten slut för dig??

Men istället för att sitta här och hittepå och ändra i andras inlägg så kanske du kan ge dig ut och tillsammans med Susz jaga nassar....ett tips, de sägs hålla till i Chile..Bon voyage....Stanna gärna läääääääääääääääääääänge..

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 10:04