+20
Redvictory
Sossar-e-lata
Kakmonstret
mimra
Sniperace
SiP
R.O.F.L
KickTheRasist
berralarzon
theward
RedCloud
blueheaven
MartinLindgren
Susz X
marxisten
Regndrottning
Blåfront
Corven
råttan.
x-medborgare
24 posters
Högern......
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 102
Sv: Högern......
Sossar-e-lata skrev:Red Cloud är lärare så är det skrämmande!! med den inställningen till oliktänkande och sättet han/hon visar sitt hat mot dem som tycker annorlunda så vill ingen se RC vid lärarrodret, det är 2009 nu och kommunismen är utdöd, nja RC´s lilla älsklingsland Nord Korea finns ju, men förövrigt så är nästan våldsidiologin kommunismen död.....men RC ger inte upp!
Nu fattar jag ingenting är du återigenfull igen nu sel?
//berra
Pst: slå inte du fru igen sel, du vet vilka idiotgrejer som upptäcks då..
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 103
Neofascisten skrev: Red Cloud är lärare så är det skrämmande!
Urusel svenska där Sel, kanske du skulle behöva några extra lektioner ?
Neofascisten skrev: med den inställningen till oliktänkande och sättet han/hon visar sitt hat mot dem som tycker annorlunda
men lille lille vännen, det är bara dig och dina likar jag jagar, resten, de normala behöver inte oroa sig...
Neofascisten skrev: så vill ingen se RC vid lärarrodret
Min arbetsköpare vill...
Neofascisten skrev:det är 2009 nu
så pass vaken är du iaf, man får vara tackasam för det lilla
Neofascisten skrev:och kommunismen är utdöd,
ok
Neofascisten skrev: nja RC´s lilla älsklingsland Nord Korea finns ju
vad har NordKorea med kommunism att göra ?
Neofascisten skrev:men RC ger inte upp!
Inte så länge det finns sådana som dig som sprider sin bruna dynga...
mimra- Antal inlägg : 495
- Inlägg 104
RedCloud Today at 6:41 pm vad har NordKorea med kommunism att göra ?
Sant röda molnet..vad har dom med kommunism å göra?
Sant röda molnet..vad har dom med kommunism å göra?
- Inlägg 105
Hobbyrassen skrev:Sant röda molnet..vad har dom med kommunism å göra?
Vad bra att vi kan vara överens, NordKorea är lika kommunistiskt som regeringen Reinfeldt är kompetent.
Det vill säga: inte alls.
- Inlägg 106
Håller nästan med dig här Röda molnet men eftersom du tycker att SD förtrycker en del människor så undrar jag om inte dina kommunistvänner gör samma sak?RedCloud skrev:Hobbyrassen skrev:Sant röda molnet..vad har dom med kommunism å göra?
Vad bra att vi kan vara överens, NordKorea är lika kommunistiskt som regeringen Reinfeldt är kompetent.
- Inlägg 107
mimra skrev:Håller nästan med dig här Röda molnet men eftersom du tycker att SD förtrycker en del människor så undrar jag om inte dina kommunistvänner gör samma sak?RedCloud skrev:Hobbyrassen skrev:Sant röda molnet..vad har dom med kommunism å göra?
Och vad har dess allians kommit med en tusenlapp tjäna vakna ditt troll "har du horat för det"?
//berra
- Inlägg 108
Hobbyrassen skrev:men eftersom du tycker att SD förtrycker en del människor så undrar jag om inte dina kommunistvänner gör samma sak?
Ingen av mina kommunistiska vänner förtrycker någon.
Tvärtom skulle jag vilja säga, de ägnar tid och energi för att bekämpa förtryck, främlingsfientlighet och nazism. Mer än vad man kan säga om dig och dina bruna kumpaner här på forum och IRL.
- Inlägg 109
Ingen av dina väner röda molnet men däremot dina partivänner och det är ju en annan sak heller hur?RedCloud skrev:Hobbyrassen skrev:men eftersom du tycker att SD förtrycker en del människor så undrar jag om inte dina kommunistvänner gör samma sak?
Tvärtom skulle jag vilja säga, de ägnar tid och energi för att bekämpa förtryck, främlingsfientlighet och nazism. Mer än vad man kan säga om dig och dina bruna kumpaner här på forum och IRL.
- Inlägg 110
Hobbyrassen skrev:Ingen av dina väner röda molnet men däremot dina partivänner och det är ju en annan sak heller hur?
Blir ju l-i-t-e svårt att svara när du ändrar premisserna för din fråga vartefter du får svar.
Av de partikamrater jag känner så ägnar de till 100% tid och energi för att bekämpa förtryck, främlingsfientlighet och nazism.
Mer än vad man kan säga om dig och dina bruna kumpaner här på forum och IRL.
- Inlägg 111
RedCloud skrev:Hobbyrassen skrev:men eftersom du tycker att SD förtrycker en del människor så undrar jag om inte dina kommunistvänner gör samma sak?
Så sur jag blir för det uppnebara som inte alliansnötterna ser.. hua dom ser sig som friska vaccinerade mot arbetslöshet o sjukdom.
Nästan så jag/man önskar dessa få högertomtar här att få känna av det.
//berra
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 112
Ingen av dina väner röda molnet men däremot dina partivänner och det är ju en annan sak heller hur?
Vad betyder väner???
Vad betyder väner???
- Inlägg 113
Att det är felstavat DR redvictory?Redvictory skrev:Ingen av dina väner röda molnet men däremot dina partivänner och det är ju en annan sak heller hur?
Vad betyder väner???
- Inlägg 114
mimra skrev:Att det är felstavat DR redvictory?Redvictory skrev:Ingen av dina väner röda molnet men däremot dina partivänner och det är ju en annan sak heller hur?
Vad betyder väner???
Här har vi alliansvännerna i debatt!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 115
Tjänstemannabyråkraten skrev:Jag är inte särskilt aktiv på testaren, men finns där under annat namn
Hur fan kunde de låta Internets största idiot bli medlem på Testaren? dvs. RedCloud. Psykfallet är ju Internetberoende, ni skulle göra honom en tjänst om ni stänger av puckot.
Inget forum med RedCloud kan tas för att vara seriöst, jävla äckelkommunistpedofilsvin.
Någon som tror att han blev lärare för att lära ut? Knappast då han inte besitter några kunskaper, mer troligt är att han ville pilla på småpojkar.
Bästa inlägget i denna tråden!
- Inlägg 116
Lessen doktorn men jag är en f.d socialdemokrat som bestämt mig för att rösta på SD vad ska du göra åt de?
- Inlägg 117
RedCloud skrev:Hobbyrassen skrev:Sant röda molnet..vad har dom med kommunism å göra?
Upprepa det några gånger till och det kanske finns några nyttiga idioter till som går på det!
- Inlägg 118
blueheaven skrev:Tjänstemannabyråkraten skrev:Jag är inte särskilt aktiv på testaren, men finns där under annat namn
Hur fan kunde de låta Internets största idiot bli medlem på Testaren? dvs. RedCloud. Psykfallet är ju Internetberoende, ni skulle göra honom en tjänst om ni stänger av puckot.
Inget forum med RedCloud kan tas för att vara seriöst, jävla äckelkommunistpedofilsvin.
Någon som tror att han blev lärare för att lära ut? Knappast då han inte besitter några kunskaper, mer troligt är att han ville pilla på småpojkar.
Bästa inlägget i denna tråden!
Nu kommer snart dina alliansvänner och stämmer in B-H P-S-Y-K-O
- Inlägg 119
Redviktory byt hjälm och huvud!
- Inlägg 120
Han har varit alldeles för länge me sussen- psykosen...ser honom som bortom all hjälp.blueheaven skrev:Redviktory byt hjälm och huvud!
- Inlägg 121
mimra skrev:Han har varit alldeles för länge me sussen- psykosen...ser honom som bortom all hjälp.blueheaven skrev:Redviktory byt hjälm och huvud!
Ni tillhör ju som tur då en mindre mängd av ofriska förståndshandikappade.
//berra
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 122
Det mest skrämmande är att dessa mäniskor som utan att blinka tex kan kalla någon annan pedofil hora etc.
Är VÄLJARE myndiga personer som skall välja tycka för mig min familjs och alla andras framtid och trygghet.
DET ÄR SKRÄMANDE.
Stannar ni aldrig upp nångång ser er i spegeln ransakar er själva och undra är jag verkligen värdig att kalla mig VUXEN ????
Är VÄLJARE myndiga personer som skall välja tycka för mig min familjs och alla andras framtid och trygghet.
DET ÄR SKRÄMANDE.
Stannar ni aldrig upp nångång ser er i spegeln ransakar er själva och undra är jag verkligen värdig att kalla mig VUXEN ????
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 123
x-medborgare skrev:Det mest skrämmande är att dessa mäniskor som utan att blinka tex kan kalla någon annan pedofil hora etc.
DET ÄR SKRÄMANDE.
det tvivlar jag på att de gör.
Det är ju modernt att förnedera,föringa och förminska.
kolla bara på alla kassa dokussåpor
Jag tror helt enkelt att de, tycker de är roliga och coola
- Inlägg 124
Nee theward vi speglar bara samhället....i den takten det går nu med invandrare kontra arbetslösa svenskar så kan det bara gå åt helvete.theward skrev:x-medborgare skrev:Det mest skrämmande är att dessa mäniskor som utan att blinka tex kan kalla någon annan pedofil hora etc.
DET ÄR SKRÄMANDE.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 125
theward skrev:x-medborgare skrev:Det mest skrämmande är att dessa mäniskor som utan att blinka tex kan kalla någon annan pedofil hora etc.
DET ÄR SKRÄMANDE.
Människor som vägra bli vuxna tror att lånar man dotterns eller sonens kläder så blir man evigt ung ???
Klamrar sig i skräck kvar i dåtiden och vägrar ta sitt vuxen ansvar..
Dom bär sig värre åt en mina barn..
Och dom är 14 och 22 år..