Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+3
Sniperace
MartinLindgren
Susz X
7 posters

I bildäck och barnblöjjor...

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

I bildäck och barnblöjjor... - Sida 2 Empty Sv: I bildäck och barnblöjjor...

Inlägg  Redvictory 2009-06-25, 14:57

SiP skrev:
    Susz X skrev:
    SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:Av någon anledning verkar du också ha koll på drogerna fröken SiP?
    Är inte dom allra flesta rätt så bra informerade i dagen värld?

Bidrag av soc till vad?
    Du verkar veta en del om saken, du kanske har några bra tips till oss som inte finns med i socrullorna?

Kör du med blått läppstift och nagelack fröken?

Vem var det som brukat amfetamin...mmm....ja just det, Martin, och se vilka skador det gav dig...

Du kan väl alltid lura nån blåögd handläggare, du har ju duperat FK läkaren...

Är det någon sexuell fantasi du fummlar efter??? Då får du nog be din kärring, men du kan väl dra över en påse över skallen så hon slipper se eländet hon har sex med...

Du är verkligen en iskall ond jävel du.

Och du är verkligen en otäckt manipulativ ond kvinna......

Där kom dina egna sura tankar fram som en vomering SIP! Jag känner nämligen Susz X
    Och vet att hon är en alldeles underbar människa!Dej känner jag däremot INTE! men jag har inte svårt att få en uppfattning om vilken kvinno/människosyn du har!
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-06-25, 15:18

Redvictory skrev:
    SiP skrev:
    Susz X skrev:
    SiP skrev:
    martin7lindgren skrev:Av någon anledning verkar du också ha koll på drogerna fröken SiP?
    Är inte dom allra flesta rätt så bra informerade i dagen värld?

Bidrag av soc till vad?
    Du verkar veta en del om saken, du kanske har några bra tips till oss som inte finns med i socrullorna?

Kör du med blått läppstift och nagelack fröken?

Vem var det som brukat amfetamin...mmm....ja just det, Martin, och se vilka skador det gav dig...

Du kan väl alltid lura nån blåögd handläggare, du har ju duperat FK läkaren...

Är det någon sexuell fantasi du fummlar efter??? Då får du nog be din kärring, men du kan väl dra över en påse över skallen så hon slipper se eländet hon har sex med...

Du är verkligen en iskall ond jävel du.

Och du är verkligen en otäckt manipulativ ond kvinna......

Där kom dina egna sura tankar fram som en vomering SIP! Jag känner nämligen Susz X
    Och vet att hon är en alldeles underbar människa!Dej känner jag däremot INTE! men jag har inte svårt att få en uppfattning om vilken kvinno/människosyn du har!

Men vad trevligt att två dödshotare känner varandra, det är en kul människosyn ni har....antar att ni känner stolthet över den...

Inte konstigt att ni båda har en dragning att använda insektsgift att ha ihjäl meningsmotståndare med...

Och Susz är en idiot!
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-06-25, 15:22

Varför blundar du så totalt för skadorna som metamfetamin ger SiP?
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-06-25, 15:27

Susz X skrev:Varför blundar du så totalt för skadorna som metamfetamin ger SiP?

Är det en nyhet för dig att metamfetamin ger skador??

Eftersom den blev vanlig i USA under 90 talet, så vet man att den är farligare och mer beroendeframkallande än t.ex. amfetaminet

Den drogen är vanlig i bl.a. Sverige och England, den stora nyhetaen är att den börjar få fotfäste i resten av Europa...
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-06-26, 04:19

SiP skrev:

Eftersom den blev vanlig i USA under 90 talet, så vet man att den är farligare och mer beroendeframkallande än t.ex. amfetaminet

Den drogen är vanlig i bl.a. Sverige och England, den stora nyhetaen är att den börjar få fotfäste i resten av Europa...
    Åja- det kan aldrig synliggöras för mycket- skadorna av narkotika och anabola
    - media är ju dåliga på det eller huur..
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-06-26, 15:10

Susz X skrev:
    SiP skrev:

Åja- det kan aldrig synliggöras för mycket- skadorna av narkotika och anabola
    - media är ju dåliga på det eller huur..

Du är ju polare med en drogliberal här på forumet, ta det med honom vet jag..
    Susz X
    Susz X

Inlägg  Susz X 2009-06-27, 01:26

ÖRESUNDSBRON- äntligen börjar de upptäcka att den finns- ibland undrar jag VARFÖR den byggdes alls egentligen? De enda som gynnats av det är väl nakotikakarteller och dem som får det tvättade pengarna?

" Den långväga bilisten väckte tullpersonalens intresse och när han dessutom uppförde sig väldigt nervöst beslutade tullarna sig för att undersöka man och bil noggrannare. Beslutet gav resultat.
    I bensintanken guppade det runt paket med sammanlagt fjorton kilo amfetamin,"

http://sydsvenskan.se/malmo/article445332/Smugglade-14-kilo-knark.html

10år i buren- är det värt det?
    Vem blir dennes ersättare under den tiden?
    Varför ger sig folk in på sån dynga?
    Eget missbruk ? Hot?

Dock tycker jag det var av bra jobbat polisen!
    Den 26 är den internationella dagen mot droger..
    I Kina hänger de knarklangare..är det rätt?
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-06-27, 16:45

I Kina hänger de knarklangare..är det rätt?

Jag är inte för dödsstraff, men en sak är säker, den som fått det staffet gör aldrig om det, DET är till 100% garanterat Twisted Evil

och tar de tillräckligt många så misstänker jag att de blir färre och färre!
    Thors

Antal inlägg : 2065

Inlägg  Thors 2010-03-30, 22:56

u

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 11:49