Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

General mobbaren fredrikrahm aka mickewrde

berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

General mobbaren fredrikrahm aka mickewrde Empty General mobbaren fredrikrahm aka mickewrde

Inlägg  berralarzon 2009-06-20, 20:15

låtas som han har ett liv utanför detta men fjanten rahm finns här 24/7 som en liten vakande hök med sin tvåcellshjärna till hjälp.
    Jag //berra Äger dig rahm.
    Mobbingen du utsatte Martin för den är oförlålig. "skramla med sina stumpar" som du utgav i ett inlägg att du tyckte Martin skulle göra.
    Ät skit rahm.
    //berra
    råttan.

Antal inlägg : 4318

General mobbaren fredrikrahm aka mickewrde Empty Sv: General mobbaren fredrikrahm aka mickewrde

Inlägg  råttan. 2009-06-20, 21:04

martin har senaste dygnet förolämpat min familj, kallat mig rassenasse och gay...

Ser inte riktigt behovet av att försvara denne fjant.
    berralarzon
    berralarzon

General mobbaren fredrikrahm aka mickewrde Empty Sv: General mobbaren fredrikrahm aka mickewrde

Inlägg  berralarzon 2009-06-20, 21:10

råttan skrev:martin har senaste dygnet förolämpat min familj, kallat mig rassenasse och gay...

Ser inte riktigt behovet av att försvara denne fjant.

Ja nu vänder jag inte mitt inlägg mot dig råttan, utan mot genralmobbaren fredrikrahm aka mickewrede man måste vara blind på allt om man missar allt den haverist rahm håller på med.
    Tja! kan hålla med om Martin inte har den lenaste munnen men har man drabbats av äcklets fredrikrahm aka mickewredes mobbing då är man förtjänt av som Martin att dynga igen.
    "skramla med sina stumpar"
    Inte fint inte.
    //berra
    mimra
    mimra

Antal inlägg : 495

Inlägg  mimra 2009-06-20, 21:11

berra och martin är antagligen samma person därav försvaret.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-20, 21:13

mimra skrev:berra och martin är antagligen samma person därav försvaret.

nej då..berra en alkis som ganska ofta sitter plakat vid sin dator och martin en ex pundare som bytt narkotikan emot sitta dator 24/7.

samma diagnos mentalt och obotliga ensamhet tror jag dock att båda lider av..inget att bry sig o helt enkelt=)

på nya forumet slipper vi dom=)
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2009-06-20, 21:18

fredrik rahm70 skrev:
    mimra skrev:berra och martin är antagligen samma person därav försvaret.

nej då..berra en alkis som ganska ofta sitter plakat vid sin dator och martin en ex pundare som bytt narkotikan emot sitta dator 24/7.

samma diagnos mentalt och obotliga ensamhet tror jag dock att båda lider av..inget att bry sig o helt enkelt=)

på nya forumet slipper vi dom=)

Självspegling fredrikrah aka mickewrede, på det nya forumet sitter du rahm som vattenkammad skolgosse, varför svarar du inte Red C där som du svara honom härinne.

I min värld fredrikrahm aka mickewrede mobbaren så är du en rövslickare utan like.

Jag //berra ÄGER dig fredrikrahm.
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-20, 21:29

Ta inte i så du spricker nu Mr. Rahm! No
    Du själv ligger väl på mage eller står framför datorn tror jag?

Kan väl inte vara så kul att sitta på stolen med tummen upp i skruven!

Mumsmums för Mr. Rahm, den egna insmorda tummen! geek
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-20, 21:32

Nej då Berra och Jag är två forumpolare som har fått licens på att onte låta Mr. Rahm stå oemotsagd!
    Det gäller även dig, Mr. Rahms senaste dubbelnick! No

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 14:21