Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
PE Dal
fredrik rahm70
mimra
Kakmonstret
berralarzon
9 posters

Skojsigt av fredrikrahm aka mickewrede

SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Skojsigt av fredrikrahm aka mickewrede - Sida 2 Empty Sv: Skojsigt av fredrikrahm aka mickewrede

Inlägg  SiP 2009-06-19, 21:06

martin7lindgren skrev:Du vill nog inte veta i vilken egenskap jag var inbjuden fröken SiP?

b]Som driftkucku på deras bekostnad???

Skulle nog vara mer än vad en "tramp" som du klarar av,

Har aldrig varit driftkucku, så där måste jag ge dig rätt...

En Matahari, från den blåaste blåa som ute och smyger runt i motståndar lägret, det är vad du är![/b]

Nope, en röd som inte gillar att det finns lata idioter som utnyttjar systemet för sin egen vinning och slöhets skull...du alltså!!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Skojsigt av fredrikrahm aka mickewrede - Sida 2 Empty Sv: Skojsigt av fredrikrahm aka mickewrede

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-20, 09:37

Nu är det ju så att du kan ju kalla dig vad du vill fröken SiP?
    Men verkligheten lyser igenom, du är nog en blånäsa i grund och botten!

Vilket som, så tycker jag du är en tunnis, en larvpotta helt enkelt!
    Finns inga vanliga sansade människor som lägger så mycket kraft som du på att kränka, sparka och slå efter sjuka och handikappade medmänniskor,

Så vänta dig ingen nåd, så länge du roar dig med det, NO WAY!

DU ÄR EN FEJK!
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-06-20, 12:44

martin7lindgren skrev:kränka, sparka och slå efter sjuka och handikappade medmänniskor,

Så vänta dig ingen nåd, så länge du roar dig med det, NO WAY!

DU ÄR EN FEJK!

Att du kallr dig själv handikappad är en skymf för de som verkligen är det, det enda handikappet du dras med är att du har förstånd som en tvååring, och att du är så djävla lat att du hellre parasiterar på samhället än bidrar till det....
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-06-20, 12:53

martin7lindgren skrev:Fira midsommar med Mr. Kulrahm måste nog vara det mest avtändande man kan råka ut för?
    Mr. Rahm vinglande runt och svammla med sin blivande fru under armen!
    Men se den fåntratten dansande runt stången ylande små grodorna kanske är en syn för gudarna!

För att inte säga `när han ska teåstá` .

Senast ändrad av Infra den 2009-06-20, 13:06, ändrad totalt 3 gånger
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-06-20, 12:57

mimra skrev:

martin7lindgren Today at 9:50 am
    Man kan ju undra vad Mr.Rahm förväntar sig för bemötande, från t.ex mig?
    När han nyligen beskrev mig som någon som kom hasande på Maria torget,

TÅLÖS MED HÄNDERNA SLÄPANDE I MARKEN, DUNKANDE I HUVUDET ÖVERALLT, MED SVARTA RUTTNA TÄNDER I DEN VIDÖPPNA MUNNEN,
    ETT PUNDANDE DRÄGGLANDE ÄCKEL!

Dig känner jag inte till så väl måste ha missat dig på aftonbladet men du låter som en intressant person.

Mimra! Du var inte med på aftonbladettiden. Du mäste ha förväxlat dig själv med Lazy.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-06-20, 13:03

Ursäkta min okunnighet, med är SIP en tjej?
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2009-06-20, 13:10

Enbart Martin som anser att om du vill vara riktigt nedvärderande så säger du att din motdebattör är kvinna eller gay....

Antar att han är en kvinnohatande homofob...
    mimra
    mimra

Antal inlägg : 495

Inlägg  mimra 2009-06-20, 17:40

Visst var jag med på aftonbladet under ett helt annat nick försök att titta från ett annat perspektiv än dina egna
    cementerade förutfattade meningar så kan du nog lista ut vem jag är.HINT, aktuellt.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 13:51