På natten kommer de och tar dig Blåfront BUUUHHH
så det är bäst att du gömmer dig!
Blåfront skrev:Allt är så enkelt för dig va röding?
Känns väl bra att vara arbetslös när andra utifrån får ditt jobb?
Redvictory skrev:På natten kommer de och tar dig Blåfront BUUUHHH
Susz X skrev:Redvictory skrev:På natten kommer de och tar dig Blåfront BUUUHHH
så det är bäst att du gömmer dig!Jag finns och är mer än gärna behjälplig!
Men- han får väl en chans i dag- att tänka om?
Eller vad tycker du? Mot uppvisande av bevis kanske...
Susz X skrev:Jag menar att han bevisar att han varit i vallokalen och röstat på antingen Gudrun Schyman, Vänstern, Miljöpartiet eller Piratpartiet..
kan sträcka sig till sossarna oxå- men de kommer in iaf...så det är en bortkastad röst!
Susz X skrev:
Jag menar att han bevisar att han varit i vallokalen och röstat på antingen Gudrun Schyman, Vänstern, Miljöpartiet eller Piratpartiet..
kan sträcka sig till sossarna oxå- men de kommer in iaf...så det är en bortkastad röst!
Redvictory skrev:Susz X skrev:Jag menar att han bevisar att han varit i vallokalen och röstat på antingen Gudrun Schyman, Vänstern, Miljöpartiet eller Piratpartiet..
Jag skulle bli mycket förvånad om han INTE röstat på SD! han är ju nynazist!
Blåfront skrev:Deras defination av svenskhet
Och i sverige får vi inte fira skolavslutning i kyrkan
Snart förbjuds väl blomstertid nu kommmer
Att vara stolt svensk går bara bra på nationaldagen och sportevenemang
Man får inte bära landslagströjan på skolfotton för det ställer grupper mot varandra
DEFINIERA SVENSK!
Svensken ska bort... det är ju det som är tanken med mångfalden och massinvandringen... man är på god väg i tex skåne!
Redvictory skrev:Blåfront skrev:Deras defination av svenskhet
Och i sverige får vi inte fira skolavslutning i kyrkan
Snart förbjuds väl blomstertid nu kommmer
Att vara stolt svensk går bara bra på nationaldagen och sportevenemang
Man får inte bära landslagströjan på skolfotton för det ställer grupper mot varandra
DEFINIERA SVENSK!
Svensken ska bort... det är ju det som är tanken med mångfalden och massinvandringen... man är på god väg i tex skåne!
Vad är det för likhet mellan Blåfront och en grammofonskiva med en repa i?
SSUarna passade också på att fira nationaldagen vid Malmö moské i Rosengård. Det var en härlig avkoppling att delta i firandet och uppleva all musik och dans som programmet innehöll
- Att nationaldagen inte är en religiös högtid gör att det passar bra att fira den tillsammans, menar hon.
Det kan väl knappast vara Sverigefientligt att hissa svenska flaggan och sjunga "Du gamla du fria"Blåfront skrev:Sverigefientlig!