Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
Sniperace
SiP
Dao
marxisten
blueheaven
Susz X
10 posters

Nynazistisk/ facistisk partigrupp dömda för brott planerar ta plats i EU...

Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Nynazistisk/ facistisk partigrupp dömda för brott planerar ta plats i EU... - Sida 2 Empty Sv: Nynazistisk/ facistisk partigrupp dömda för brott planerar ta plats i EU...

Inlägg  Dao 2009-06-03, 02:42

Kanalj

SD är så höger man kan bli - om man ser till den politik de vill föra. Du kanske ÖNSKAR att de är mitten, och de kanske HÄVDAR detta...

Men det är liksom en annan sak...
    kanaljen
    kanaljen

Antal inlägg : 609

Nynazistisk/ facistisk partigrupp dömda för brott planerar ta plats i EU... - Sida 2 Empty Sv: Nynazistisk/ facistisk partigrupp dömda för brott planerar ta plats i EU...

Inlägg  kanaljen 2009-06-03, 03:05

Dao skrev:Kanalj

SD är så höger man kan bli - om man ser till den politik de vill föra. Du kanske ÖNSKAR att de är mitten, och de kanske HÄVDAR detta...

Men det är liksom en annan sak...

Sd ifrågasätter massinvandringen. Om man bortser från det, våra övriga sju riksdagspartier har ingen fungerande integrationpolitik, så är SD så nära mitten man kan komma.
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-06-03, 03:09

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-06-03, 08:44

Dao skrev:Oavsett vad det eventuellt skulle stå på deras hemsida, är AFA enbart ett gäng skränkajor, som knappast gör mycket väsen av sig... Lite bråk ibland - när motståndet är sd och andra högerextremister...

Nynazismen däremot är ett direkty hot mot allt vad demokrati heter, även när de försöker iklä sig finare kläder!

Afa är jobbiga - Nynazzarna är farliga!!!

Ok, så det är inget farligt när AFA med våldsaktioner får politiker att inte våga vara det?

När de genom HOT och våld får sådana att hoppa av sina uppdrag?

När de hotar domare vid migrationsverket med yxa för att de inte godtar han dom osv...

är DET ertt samhälle du eftersträvar?

Hur många politikerstolar står tomma pga nassar?

Nej, min åsikt är att nassarna är inte de POLITISKT farliga, de är farliga för invandrare osv, och inte politiken, AFA är farliga för politiken OCH för dem som DE anser vara motståndare, och DET är alla som inte är med dem!
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-06-03, 10:33

Som sagt lycka till ni som "debatterar" med Dao!

Snacka om förvriden syn och enöga! cyclops
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-06-03, 10:37

"Som sagt lycka till ni som "debatterar" med Dao!"

jag förstår att du upplever Dao som du gör, han är en av forumets sakligaste debattörer, den kan ju vara svårt för en argumentationslös forum-höger

"Snacka om förvriden syn och enöga!"

Du menar kanske att han vägrar vika sig för tokhögerns mumbojumbo ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-03, 10:41

Du menar att du skulle vara ett föredömme då Mr. Blue? cyclops
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-06-03, 10:48

martin7lindgren skrev:Du menar att du skulle vara ett föredömme då Mr. Blue? cyclops

Nej martin jag tänkte ju mer på likheterna mellan dig och Dao!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-06-03, 13:16

Sniper

På vänsterkanten finns det en hel del som hoppat av politiken på grund av hot från nynazister. Några i SD har hoppat av för hot från afa - inte lika många som hoppat för den bristande demokratin i partiet, men ändå!

Givetvis är detta fel, även när afa gör detta. Men de är ändå en skitsak i jämförelse med högerextremister och nunazzar!

Du anser det bara är stort, för det drabbar de som DU gillar.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-06-03, 13:24

Dao skrev:Sniper

På vänsterkanten finns det en hel del som hoppat av politiken på grund av hot från nynazister. Några i SD har hoppat av för hot från afa - inte lika många som hoppat för den bristande demokratin i partiet, men ändå!

Givetvis är detta fel, även när afa gör detta. Men de är ändå en skitsak i jämförelse med högerextremister och nunazzar!

Du anser det bara är stort, för det drabbar de som DU gillar.

Så du menar att jag gilla nassar, eller SD?
    nu får du ju ta och ge dig, skulle jag anklaga dig att gilla Stalin, och älska Al quaida?

Jag trodde inte du kunde falla så lågt.

Hittills har jag respekterat dig, men tyvärr föll du nu som en gråsten..

Fortfarande ser jag AFA och dessa vänsterextremister som större fara, de ger sig på ALLT och förstör för många miljoner kronor i sina härjningar är TOTALT befriade från demokratiska hänsyn osv, och att de inte orskat dödsoffer är bara en slump, se bara på afaiterna som försökte spränga brandbomb på McDonalds i Nyköping, ofarliga individer???

Jagf har HELA tiden sagt att nassar och afaiter/vänsterextremister är SAMMA drägg, tycker du det tyder på att gilla? No Evil or Very Mad

Senast ändrad av Sniperace den 2009-06-03, 13:28, ändrad totalt 1 gång
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-06-03, 13:26

Kom ihåg vem som varnade för Dao först!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-06-03, 13:50

Det är bl.a sånt här som AFA sysslar med men det är väl
    helt ok?

http://www.motkraft.net/nyheter/3468
    kanaljen
    kanaljen

Antal inlägg : 609

Inlägg  kanaljen 2009-06-03, 14:09

lazy skrev:Det är bl.a sånt här som AFA sysslar med men det är väl
    helt ok?

http://www.motkraft.net/nyheter/3468

Ja herregud, vilka idioter dom är.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-06-03, 14:23

Sniper

"Så du menar att jag gilla nassar, eller SD?"

Nej, det menade jag inte. Men jag kan förstå att min rad kan läsas så...

Det jag menar är att du uppenbarligen struntar i de vänsterpolitiker som blivit tystade av högerextremister, och de faktum att liberalerna inte protesterar mot sådana fasoner...

Synd att du faller in i hatandet innan du gett mig möjlighet att förklara...

"Jagf har HELA tiden sagt att nassar och afaiter/vänsterextremister är SAMMA drägg, tycker du det tyder på att gilla?"

I sådana fall får du förklara varför du enbart räknar de som drabbats på högerkanten, och negligerar de som drabbats på vänsterkanten!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2009-06-03, 14:29

Dao skrev:Sniper

"Så du menar att jag gilla nassar, eller SD?"

Nej, det menade jag inte. Men jag kan förstå att min rad kan läsas så...

Det jag menar är att du uppenbarligen struntar i de vänsterpolitiker som blivit tystade av högerextremister, och de faktum att liberalerna inte protesterar mot sådana fasoner...

Synd att du faller in i hatandet innan du gett mig möjlighet att förklara...

"Jagf har HELA tiden sagt att nassar och afaiter/vänsterextremister är SAMMA drägg, tycker du det tyder på att gilla?"

I sådana fall får du förklara varför du enbart räknar de som drabbats på högerkanten, och negligerar de som drabbats på vänsterkanten!

men nu ärt det ju så att jag HELA tiden talat om att båda dessa grupper är DRÄGG, och att jag INTE försvarar NÅGON av dem, men som JAG ser det är just vänsterextremisterna de som gör MEST idag, där lämnas INGEN i fred om de på det minta sätt inte är på deras sida, dessa är IDAG de som mest stör och attackerar politiska partier och deras företrädare i MYCKET större utsträckning än högreextremisterna, det är DE som syns i de flesta sammanhan och förstör för den vänster som VILL ha och respekterar demokratin.

Och visst SKA högerextremismen stoppas, men INTE genom detta urskillningslösa våld som dessa så älskar...
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-06-03, 14:40

Efter att du sagt att afa är värst av alla, frågade du: Hur många politikerstolar står tomma pga nassar?"

Detta svarade jag på!

Sedan frågade jag varför dessa inte var uppräknade? De har ju skett under betydligt längre tid än afa ens existerat, och drabbat flera!

Afa:s agerande är inte bra, det håller jag med om. Men de är en liten grupp skitstövlar. Nynazzar och högerextremerna är oerhört mer organisérade och har ett ofantligt nätverk, och i många fall mycket gott om resurser...

De vill införa diktatur!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 10:29