Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+26
Kakmonstret
Thetaxpayer
PE Dal
Sniperace
Redfiction
KickTheRasist
x-medborgare
Susz X
GustavAnder
SiP
RedCloud
Regndrottning
lazy
Redvictory
Blåfront
råttan.
R.O.F.L
kanaljen
Stefan
blueheaven
Mona Stalin.
theward
fredrik rahm70
berralarzon
..........
MartinLindgren
30 posters

LEVE MONA SAHLIN...

lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 37 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

Inlägg  lazy 2009-08-01, 00:59

theward Today at 11:41 pm ja den är jag ju rädd för... haha...

Synd att de flesta uppenbarligen är fejk härinne mer eller mindre.
    känner mig ganska ensam med att vara äkta faktiskt.
    Fast det kanske är meningen att man ska ljuga om sig själv på internet???

En efter en tycker jag sanningen uppdagas för och då blir de galna

Bli nu inte lika paranoid som flera andra! Laughing
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-08-01, 01:02

martin7lindgren skrev:Ja du The Ward du är säkert en riktig tuff hårding, rena missilen kan jag tänka mig?

Var det inte du som packat bilen och skulle åka på 2,5 mils semester?
    Vägrade bruden följa med sin lilla fåntratt?

Kan väl inte vara kul för henne och höra storfiskarn sitta och snacka gädda och aborre ute i skogen?

ja du, jag är rena murbräckan och lyftkranen i ett Wink

nää vi var iväg och hade jättetrevligt och jättemysigt.

Faktiskt älskar hon fiske lika mkt som mig och vi har en intern fiske tävling mot varandra...

Nja vi snackar inte så mkt fiske när vi är ute.
    Vi pratar om allt annat och prata är nåt som jag gillar att göra och hon tycker både om att prata och att lyssna(samma gör jag)
    Så vi har mkt givande samtal med varandra.

På kvällen satt vi i stugvärmen och spelade yatsy och lyssnade på musik på den medhavda radion...

hon sa så sent som förra helgen att jag är det bästa som hänt henne, att jag är så snäll och alltid lyssnar på henne. Hon tycker jag är underbar helt enkelt och jag diggar henne skarpt också... så det så

Sen gillar hon faktumet att jag är en riktig man och ingen mes Wink
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-08-01, 01:04

lazy skrev:
    theward Today at 11:41 pm ja den är jag ju rädd för... haha...

Synd att de flesta uppenbarligen är fejk härinne mer eller mindre.
    känner mig ganska ensam med att vara äkta faktiskt.
    Fast det kanske är meningen att man ska ljuga om sig själv på internet???

En efter en tycker jag sanningen uppdagas för och då blir de galna

Bli nu inte lika paranoid som flera andra! Laughing

nää då.. men det är ju en sanning som stämmer.
    Men å andra sidan bryr jag mig inte, vill de hålla på med en massa trams får de väl göra det..

jag kör mitt race iaf Wink
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-08-01, 01:29

martin7lindgren skrev:Återigen, skrämmande och se vilka medmänniskor man tvingas leva med,

Människor somk Lazy, The Ward och Mr.Råtta på enad front till anfall mot Mona Sahlin för att hon hedrar dom döda Rinkebybarnen och smutskastar och utnyttjar situationen till sina egna syften, personifierar tre skitstövlar som gott kan slicka varandra i baken,

Grattis The Ward du håller kappan fladdrande, pajas!

Tripp, trapp och trull hand i hand ute på ängarna i sommar natten och firar sitt senaste skäl att attackera Mona Sahlin i dom döda barnens namn!

När man läser dina inlägg martin lille, så kan man tro att ni inom den rödgröna röran inte gör annat än slicka varann i baken, det verkar vara det enda du tänker på.

Toblerone kände inte familjen i Rinkeby personligen och borde därmed lämna dem ifred.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-01, 01:35

Den late bidragslyftaren martin har inte en susning om hur en uteliggare skaffar vatten för dagen.
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 02:23

råttan skrev:Den late bidragslyftaren martin har inte en susning om hur en uteliggare skaffar vatten för dagen.

Fan va trög denna råttan är , men jag är snäll och beskriver en uteliggare situation igen....

råttan:

Hejsan fröken kan jag få en femma för att kunna komma åt en toa jag är pissnödigt??

fröken:

Din lille knarkar uteliggare fan!! .... skaffa dig ett liv för i helvette!!

Jag tror inte att du kommer att förstå denna skådespel ändå ...

Sad
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 02:37

Mr.Råtta är en liten Adolf upp i dagen en pajas och fårskalle som trycker upp sin nos i sin egen bak,
    Nästan hela dagen!

Mr. Råtta delar Adolf Hitlers ideologi fullt ut 2009,
    Mr. Råtta ser på sjuka, handikappade och äldre som tärande och lata,
    Mr,Råtta är inget annat än en fullblods nazist?

Men självklart så är han som väntat för feg och ynklig att erkänna vilken skitstövel han är,

Skulle inte förvåna mig om han är intresserad av småpojkar också?
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-08-01, 02:40

Men käre rikspucko martin, råttan och Adolf har ingenting gemensamt!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 02:44

blueheaven skrev:Men käre rikspucko martin, råttan och Adolf har ingenting gemensamt!

Ja Adolf tyckte att Judarna var också en folk som man skall driva med , och på slutet började han utplåna dem !!

Du vet Untermensch !!

Schyst kille va ??
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-08-01, 10:26

KickTheRasist skrev:
    blueheaven skrev:Men käre rikspucko martin, råttan och Adolf har ingenting gemensamt!

Ja Adolf tyckte att Judarna var också en folk som man skall driva med , och på slutet började han utplåna dem !!

Ahhh, så när vi driver med norrmännen så är det bara förspelet innan vi utrotar dom???

Mycket kan sägas om Hitler, men driva med judarna var nog det sista som han tänkte på...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 11:06

Jodå Mr.Råtta och Adolf Hitler har en gemensam syn på sjuka, handikappade och äldre som ses som tärande och lata,
    Vi känner också till nazisternas slutgiltiga lösning för dom "tärande"!

Förmodar att snikaren och snyltaren Mr.Blue delar rådisens åsikter då han går till försvar!

Sen kan man ju undra hur Mr.Råtta ser på en fullt frisk och arbetsför som inte vill jobba,
    Då borde man väl hamna i kategorin lata i råttans värld?
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-08-01, 11:22

martin7lindgren skrev:Jodå Mr.Råtta och Adolf Hitler har en gemensam syn på sjuka, handikappade och äldre som ses som tärande och lata,

Förmodar att snikaren och snyltaren Mr.Blue delar rådisens åsikter då han går till försvar!

Sen kan man ju undra hur Mr.Råtta ser på en fullt frisk och arbetsför som inte vill jobba,

inte för jag är ett större fan av "herr råtta".
    men att pådyvla han dessa åsikter som du gör Martin är rent förtal.
    Mig veterligen ogillar han bara lata och de som är "sjuka" av ren bekvämlighet, ja det finns faktiskt sådana ...

Problemet är att allt alltid ska vara så svart/vitt i alla debatter..
    Ska man komma någon stans både på ett forum och i riksdaghuset. Måste man faktiskt var mer vidsynt än så...

De flesta sjuka är sjuka och få fuskar.
    Men fuskare det finns det.

Många får inte den hjälp de behöver och några grå har blivit väldigt bortskämda och bekväma av sig och försöker inte ens kommsa tillbaka till arbetslivet. För de klarar sig ändå sas...

Att göra som FK gör nu är fel väg att gå... Alla utförsäkrade ska först få hjälp o och stöd att komma tillbaka i lagom takt, inte kastas ut för vind för våg. Utan vare sig rehab eller arbetsrträning.

För ska man kunna bedöma arbetsförmåga, måste man göra det under lite längre tid och verkligen se hur det funkar i praktiken
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-01, 11:51

Först till ktr och martin: Tror ni verkligen att en uteliggare som inte har någonting spenderar 5 Kr för att pinka? Ni kan uppenbarligen inte ett smack om uteliggare.

Följande är enbart svar till martin:

"Mr.Råtta är en liten Adolf upp i dagen en pajas och fårskalle som trycker upp sin nos i sin egen bak, Nästan hela dagen!"

Gäsp.

"Mr. Råtta delar Adolf Hitlers ideologi fullt ut 2009"

Avdelning IQ fiskmås.

"Mr. Råtta ser på sjuka, handikappade och äldre som tärande och lata"

Trams. De äldre har ju jobbat ihop och förtjänat sin pension. De som är så pass allvarligt sjuka/handikappade att de helt enkelt inte kan jobba skulle i de flesta fall vilja arbeta. Eller hur?

Sen har vi tyvärr en alltför stor grupp lata bidragslyftare som skulle kunna arbeta, men väljer att lyfta bidrag. Dessa kallar jag lata bidragslyftare, dessa är tärande.

"Mr,Råtta är inget annat än en fullblods nazist?"

Dina bevis för detta lyser med sin frånvaro.

"Skulle inte förvåna mig om han är intresserad av småpojkar också?"

Väntade bara på detta. martin är väldigt frustrerad över att jag inte bryr mig om hans nazistanklagelser. Nu startar han kanske ett pedofilrace mot mig.

Vad är det eg. för människa som grundlöst anklagar andra för att vara nazister och pedofiler?

Oavsett detta så vet varje rutinerad uteliggare hur man får tag på vatten på stan.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-01, 11:55

martin7lindgren skrev:Jodå Mr.Råtta och Adolf Hitler har en gemensam syn på sjuka, handikappade och äldre som ses som tärande och lata,

martin lille,

Du har ju inte ens förstått min syn på sjuka och bla bla bla. Du har drabbats av nazistnoja. BlueHeaven delar säkert många av mina åsikter, men du martin har inte ens förstått vad vi förespråkar. Det beror på att du är en adelstönt.

Som du vet martin så anser jag att vuxna individer ansvarar för sin egen försörjning. Detta gör BlueHeaven på ett utmärkt sätt. Eller hur?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-08-01, 12:00

theWard,

Vår skiljelinje ligger nog i detta ditt uttalande:

"De flesta sjuka är sjuka och få fuskar.
    Men fuskare det finns det."

Jag håller i princip med dock. De flesta är sjuka i den meningen att få är 100% friska när de börjar komma upp i åren. De flesta jobbar också på trots eventuella krämpor. Man kämpar på och detta är hedervärt.

Bland de sjukskrivna så är många inte sjukare än att de skulle kunna jobba. Men visst, de flesta fuskar inte i den meningen att fler än 50% helt enkelt inte skulle kunna jobba.

Men om man ser det i det stora hela så har vi ca 5,5 miljoner medborgare i arbetsför ålder. Av dessa är ca 1 miljon långtidssjukskrivna eller förtidspensionerade. Det är inte rimligt. Det gör oss till ett av världens sjukaste folk. De flesta polititiker inom alla seriösa partier är också överens om att så här kan det inte få fortsätta.
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 37 Empty Håller med

Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 12:11

Att göra som FK gör nu är fel väg att gå... Alla utförsäkrade ska först få hjälp o och stöd att komma tillbaka i lagom takt, inte kastas ut för vind för våg. Utan vare sig rehab eller arbetsrträning.

För ska man kunna bedöma arbetsförmåga, måste man göra det under lite längre tid och verkligen se hur det funkar i praktiken. [color=yellow]The ward

Håller med till 110%. Men det visste ni redan... Sjuka måste kunna vara sjuka till dom är så pass friska så dom kan arbeta om det så är 25% 50 eller 100%... Svårare än så är det inte.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 13:51

Särskilt om någon som varit sjuk själv och har lyckan att kunna börja jobba igen, så blir jag förbannad på dom som då dírekt vänder på kappan mot alla som fortfarande inte kan jobba,
    Men allt det där vet ju kappvändaren The Ward!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 14:00

Förresten, kul att se att du är tillbaka Anna, på dom bara, gör som jag, ta inga fångar!

Att sanningen och verkligheten är svår att ta för blånäsorna är deras problem!
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-08-01, 14:08

Hörde att 50000 förtidpensionärer skall ut i arbetslivet igen, håll i hatten slöMartin, du kanske får en chans att dra in lite skattepengar till staten i alla fall...
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-08-01, 14:23

SiP skrev:Hörde att 50000 förtidpensionärer skall ut i arbetslivet igen, håll i hatten slöMartin, du kanske får en chans att dra in lite skattepengar till staten i alla fall...

Tja, han har ju bevisat här att han borde klara ngt arbete i.a.f för
    klarar man att sitta o skriva så mycket som han gör så får man väl
    se det som bevisat att det finns en viss arbetsförmåga, var det inte
    ngn nyligen som åkte på det, hon/han bloggade så mycket så läkaren
    bedömde att personen kunde arbeta?
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 37 Empty Tack Martin!

Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 14:40

Tack Martin!Det käns kul att vara tillbaka! Jag hoppas att det kommer att vara bra debatter här inne och att vi alla måste acceptera varandras olikheter och inte klandra varandra pga av att man är röd, grön eller blå, för det är allas frihet att välja vilket parti som helst... Däremot så kommer jag att skriva det jag anser är rätt men andra anser är fel... Men ibland så håller man ju med varann trots partifärg och det är lika viktigt som när vi är emot varandras åsikter och ibland så har vi alla vi våra fel och brister också, men det är ofta svårt att säga/skriva att man ibland har fel, eller hur niandra på forum?

"Felet med människor är att dom aldrig erkänner att dom har fel, jag skulle aldrig erkänna om jag hade några..." (skämt). Men det ligger en viss sanning i det. eller hur?
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-08-01, 14:41

lazy skrev:
    SiP skrev:Hörde att 50000 förtidpensionärer skall ut i arbetslivet igen, håll i hatten slöMartin, du kanske får en chans att dra in lite skattepengar till staten i alla fall...

Var väl något kvinntimmer som var sjukskriven som torska på att ha utfört "sexsamtaltjänster" och vart återbetalningsskyldig.

Kan ju kanske vara en branch att slå sig på föv.
    Smile))
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 14:47

Bara att hålla sopprötter som Lazy, SiP, Råttan och Blåfront igång, är ju nästan som ett heltidsjobb, som staten borde ge mig bonus för!

Visserligen krävs det bara en arm och hand för att ta hand om tomtarna!

Men okey, vill man se pajasar och clowner på cirkus krävs ju biljett, här på forumet är ju skämten och nollorna gratis!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 14:51

Kanske kan vara ett bra extraknäck för brudar här på forumet sóm vuxit upp där längst bak i bilen, eller hur Lazy?
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2009-08-01, 16:40

lazy skrev:

Martin borde jobba som klagomålsmottagare eller på något företag typ posten eller dylikt.
    En person som aldrig lyssnar och bara skriker att alla har fel.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 20:57