Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+26
Kakmonstret
Thetaxpayer
PE Dal
Sniperace
Redfiction
KickTheRasist
x-medborgare
Susz X
GustavAnder
SiP
RedCloud
Regndrottning
lazy
Redvictory
Blåfront
råttan.
R.O.F.L
kanaljen
Stefan
blueheaven
Mona Stalin.
theward
fredrik rahm70
berralarzon
..........
MartinLindgren
30 posters

LEVE MONA SAHLIN...

råttan.

Antal inlägg : 4318

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 36 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

Inlägg  råttan. 2009-07-30, 11:02

Som vanligt behöver man bara påpeka att martin är galen av ilska för att hans inlägg ska börja återfå en mer sansad ton.

F.ö är stan full av vattem.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-30, 11:35

Ta och stila dig nu Mr.Råtta, Martin är i bra ballans, inget du säger föranleder till vansinne, ett önsketänkande från din sida, inget annat?

Du kommer aldrig få mig i gungning, det duger du inte till!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-30, 13:42

råttan skrev:
    martin7lindgren skrev:Madame Lazy, ärligt talat snackar du lika mycket skit som innan du åkte över och slickade din brorsa i röven,

Men du kunde väl inte motstå, han bjöd ju på resan, men nu är det slickat och klart,
    nu är det madames hjärtevän Mr.Råtta som står på tur,

Madame Lazy är tillbaks på sin höga häst med piskan i högsta hugg, pöcket fostrat där bak i bilen!

Tjejer ska vara tjejer, inte paddor, eller hur Madame?

martin utgår ju som bekant från sig själv när han skriver sina inlägg. Då blir det inte bättre än så här.

Sen är det ju så att martin är galen av ilska efter att återigen ha blivit avslöjad som en lögnare. Han försökte lura i forum att det skulle vara svårt att få tag på vatten i Stockholm för en rutinerad hemlös. Vilken pajas.

Detta ditt svar till lazy indikerar att du är ur balans.

Sen att du i vattenfrågan visade att du inte kan mycket om hemlöshet känns säkert jobbigt för dig. Eller hur?
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2009-07-30, 13:47

martin...en gåva till dig!

https://www.youtube.com/watch?v=_Xw9AgNqilQ

Så nu är iaf ett problem löst? bounce
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2009-07-30, 14:00

DMustaine skrev:martin...en gåva till dig!

https://www.youtube.com/watch?v=_Xw9AgNqilQ

Så nu är iaf ett problem löst? bounce

Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-31, 10:53

Många av mina problem är ju lösta, då jag numera har mitt boende, men det duger inte, alla andra som inte har det måste också fixas till!

Igår träffade jag en författare som håller på och dokumenterar vad tidigare hemlösa haft för boplatser, vilket ska komma ut i bokform, alla som deltar måste också vara med på namn och bild, jag är en av dom,

Efter att ha visat ett ställe, som jag idag inte fattar att man orkade med, har gett mig ytterligare insikt hur lyckligt lottad man är som börjat vända situationen,

Att betala hyran varje månad, för att ha sin egen vattenkran, dusch och toa samt tillgång till tvättstuga för att inte tala om egna dörren och sängen gör hyresinbetalningen till en fest!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-31, 10:57

Det är ju bra att ditt och dina polares liv börjar ordna upp sig. Som synes var det ingen nackdel för de utsatta att Alliansen tog över.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-31, 11:02

Heder åt Mona Sahlin som hedrade, och visade respekt för dom omkommna i Rinkebykatastrofen,

Hon visar därmed att hon anser att alla människor har samma värde!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-31, 11:22

Ursäkta, men vem har inte visat respekt för de omkomna?
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-07-31, 12:38

råttan skrev:Ursäkta, men vem har inte visat respekt för de omkomna?

Svar: Blåff!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-31, 13:21

Ingen större skillnad mot Toblerone som bara är lat och försöker vinna politiska poäng på denna tragedi.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-31, 20:12

Vem är Toblerone?
    Det måste vara din låtsaskompis i din skyddade leksaksvärld,

Men jag förstår att en "PROJEKTIONIST" som du Mr.Råtta måste smutsa ner och utnyttja en tragedi som ledde till sju döda varav sex barn för att tjäna dina syften,

Hur du kan smutsa ner att Mona Sahlin hedrar dom döda begriper inte jag,

Men det är väl kopplat till att du är en ful, jiddrig, egoistisk bakom ryggen rådis!

MR.RÅTTA VISAR ÅTERIGEN UPP SITT RÄTTA NYLLE!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-31, 21:09

martin7lindgren skrev:Vem är Toblerone?
    Det måste vara din låtsaskompis i din skyddade leksaksvärld,

Men jag förstår att en "PROJEKTIONIST" som du Mr.Råtta måste smutsa ner och utnyttja en tragedi som ledde till sju döda varav sex barn för att tjäna dina syften,

Hur du kan smutsa ner att Mona Sahlin hedrar dom döda begriper inte jag,

Men det är väl kopplat till att du är en ful, jiddrig, egoistisk bakom ryggen rådis!

MR.RÅTTA VISAR ÅTERIGEN UPP SITT RÄTTA NYLLE!

Ja vem kan det vara som brukar köpa Toblerone på atatens kreditkort??? Vem kan det vara nu igen? Ett tips: Det finns ett antal puckon som vill se detta snille som statsminister.

Men martin lille, nu sparkar du på självaste Toblerone när du kallar ledaren för den rödgröna röran för en låtsaskompis.

martin kallar mig "projektionist"...jamen...just nu kollar jag faktiskt in DN-galan på min projektor, så martin var nog närmare än hans hjärncell kunde ana.

Att Toblerone behöver allt stöd hon kan få råder det inget tvivel om. Men är det inte lite väl lågt att utnyttja dessa olyckans offer?

Asgarv, martin blir så arg över att han inte kan bemöta mina argument. Han blir t.o.m så arg att han känner sig tvungen att kalla mig ful. Jag kan inte sluta skratta åt detta. Det finns verkligen en förklaring till att hela martins existens är ett brakfiasko.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-31, 21:28

Du menar att du inte begriper att om någon utnyttjar Rinkebytragedin i sina syften, så är det du!

Men så är du ju en genomrutten egoist,att du i flera år sparkat hej vilt mot sjuka och handikappade visste jag redan,

Men när du nu helt utan betänklighet utnyttjar en tragedi med 6 döda barn och deras mamma för att smutskasta Mona Sahlin, och vänder på din egen uselhet, och gör Monas deltagande vid begravningen till något fult, kan du aldrig slingra dig ur,

Du borde verkligen satsa på att torka dig runt truten bakom öronen och i rumpen din usling, men det klara du väl inte av själv, så du får väl be mammsen hjälpa dig!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-31, 22:06

På vilket sätt skulle rinkebytragidin kunna hjälpa mina syften? Jag är ju bara en enkel arbetare. Toblerone däremot är en statministerkandidat.

Det var du som satte igång jiddrandet om den Rinkebyfamilj du inte bryr dig ett smack om.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-07-31, 22:28

Mona S håller helt plötsligt med alla fildelare i JUST Rinkeby, det var ju inte så längesen, Mona S vill
    nämligen blidka alla de som inte har råd med Bio m.m genom att hävda att alla integritetslagar ska
    "rivas upp" om sossarna vinner valet, inte ens Piratpartiet går ut med en dylik saga. Nu är Mona S
    dessutom o beklagar att 7 människor har dött, det luktar j-gt illa.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-31, 23:47

Hmmm..., Madame Lazy ute på en flygtur så här på fredagskvällen slående några slag med piskan mot Mona Sahlin,

Straffet utdömt på direkten för Monas övertramp att deltaga och hedra dom döda i Rinkebytragedin på deras begravning!

Mamma Lazy gör sin polare Mr.Råtta sällskap och visar upp sitt rätta nylle!

LEVE MONA SAHLIN!

Madame Lazy, morsornas morsa, utnyttjar dom döda Rinkebybarnen på stört och svingar piskan mot Mona i deras namn!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-31, 23:53

Vilket djävla skitfolk, Mr.Råtta & Madaqme Lazy!

Vad satte jag igång, jag sa inget annat än heder åt Mona som visar sitt deltagande och hedrar dom döda barnen,

Mer behövdes inte för att Råttan och Lazy skulle smutsa ner tragedin,
    Särskilt Lazy som på fullt allvar ser Monas deltagande som något illaluktande,

Du är en skam mot svenska kvinnor Lazy!
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-08-01, 00:06

martin7lindgren skrev:Vilket djävla skitfolk, Mr.Råtta & Madaqme Lazy!

Vad satte jag igång, jag sa inget annat än heder åt Mona som visar sitt deltagande och hedrar dom döda barnen,

Har tvärtemot du martin inget som helst förtroende för Mona S, vad hade du sagt
    om det hade varit Reinfeldt som stått där? Wink Visst är jag en skam för svenska
    kvinnor martin så då är det väl tur att inte hela jag är svensk?
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-08-01, 00:08

jag är emot populism och billiga poänger, oavsett vem som står för dessa.
    Hade tyckt det varit lika "sjukt" vare sig reinfeldt eller sahlin just hedrat dessa innebrända.
    Menar tror du på fullt allvar att de verkligen bryr sig om just dessa arma stackare?

Det är fler som brunnit inne, men nu ville sahlin flörta med invandrarna och deras röster, det är jag övertygad om....

Det är för mkt maktkåthet inom politiken och för lite hjärta och vilja att förändra, Det enda de vill förändra är tjockleken på sin egen plånbok tyvärr....
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 00:30

Återigen, skrämmande och se vilka medmänniskor man tvingas leva med,

Människor somk Lazy, The Ward och Mr.Råtta på enad front till anfall mot Mona Sahlin för att hon hedrar dom döda Rinkebybarnen och smutskastar och utnyttjar situationen till sina egna syften, personifierar tre skitstövlar som gott kan slicka varandra i baken,

Grattis The Ward du håller kappan fladdrande, pajas!

Tripp, trapp och trull hand i hand ute på ängarna i sommar natten och firar sitt senaste skäl att attackera Mona Sahlin i dom döda barnens namn!
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-08-01, 00:31

theward skrev:

Hade tyckt det varit lika "sjukt" vare sig reinfeldt eller sahlin just hedrat dessa innebrända.
    Menar tror du på fullt allvar att de verkligen bryr sig om just dessa arma stackare?

Det är fler som brunnit inne, men nu ville sahlin flörta med invandrarna och deras röster, det är jag övertygad om....

Det är för mkt maktkåthet inom politiken och för lite hjärta och vilja att förändra, Det enda de vill förändra är tjockleken på sin egen plånbok tyvärr....
    Ooups tw, akta dej för martins _"skitspruta_" Laughing
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-08-01, 00:37

martin7lindgren skrev:Återigen, skrämmande och se vilka medmänniskor man tvingas leva med,

Människor somk Lazy, The Ward och Mr.Råtta på enad front till anfall mot Mona Sahlin för att hon hedrar dom döda Rinkebybarnen och smutskastar och utnyttjar situationen till sina egna syften, personifierar tre skitstövlar som gott kan slicka varandra i baken,

Grattis The Ward du håller kappan fladdrande, pajas!

Tripp, trapp och trull hand i hand ute på ängarna i sommar natten och firar sitt senaste skäl att attackera Mona Sahlin i dom döda barnens namn!

Hur blir man så naiv och enögd som du Martin??

ps eftersom du inte fattat det än jag har alltid röstat på MP eller VP och det kommer jag fortsätta göra, de partierna bäst passar in på den politiska åskådningen jag har..
    Fast jag blir aldrig fanatisk som du..
    Startar inte trådar om "leve någon" om det inte är en ren gratulationstråd Wink

Sahlin gör bara rödgröna en björntjänst med alla sina dumheter, hon måste ha skitkassa politiska rådgivare eller så struntar hon helt i vad andra säger.
    Det påminner om GP och han var också urkass

Sen är din förmåga av vinkla saker och missförtå allt man säger exceptionell... inte svarar du på frågor heller
    Är du blåfronts brorsa eller vad fan är det??
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-08-01, 00:41

lazy skrev:
    theward skrev:

Ooups tw, akta dej för martins _"skitspruta_" Laughing

ja den är jag ju rädd för... haha...

Synd att de flesta uppenbarligen är fejk härinne mer eller mindre.
    känner mig ganska ensam med att vara äkta faktiskt.
    Fast det kanske är meningen att man ska ljuga om sig själv på internet???

En efter en tycker jag sanningen uppdagas för och då blir de galna Wink
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 00:52

Ja du The Ward du är säkert en riktig tuff hårding, rena missilen kan jag tänka mig?

Var det inte du som packat bilen och skulle åka på 2,5 mils semester?
    Vägrade bruden följa med sin lilla fåntratt?

Kan väl inte vara kul för henne och höra storfiskarn sitta och snacka gädda och aborre ute i skogen?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 18:22