Vad annars?
Suck..., Mr.Råtta, hans mamma och pappas gåva till männskligheten, ja jisses!
DÄR SER MAN HUR FEL DET KAN GÅ!
råttan skrev:Inte för att jag bryr mig om du är morfar eller inte. Men låt oss hoppas att dina barnbarn skaffar sig utbildning och jobb som de trivs med. Kanske vill de rentav starta eget.
martin7lindgren Today at 9:45 pm
Ja så är det nog Mr.Rådis pappa upp idagen, den uslingen måste pappa ha fått för sina synder,
Vad annars?
Suck..., Mr.Råtta, hans mamma och pappas gåva till männskligheten, ja jisses!
DÄR SER MAN HUR FEL DET KAN GÅ!
martin7lindgren skrev:FIASKO, ditt önsketänkande Mr.Råtta!
Vem vet, kanske var någon mening med allt elände också?
Då jag som bekant ofta inbjuds att dela med mig av mina livserfarenheter, för att förhoppningsvis kunna göra något för andra som ännu inte rest sig igen på 10?
Sen att jag har två fina döttrar som det går bra för, och hitills två livliga barnbarn och det tredje på väg?
Gör ju inte kampen tillbaks något annat än ger nya härliga krafter?
Självklart är jag glad och tacksam över att ta avstånd från allt du och Adolf står för!
martin7lindgren skrev:Suck..., Mr.Råtta, det vet nog dom flesta om att du inte bryr dig om andra,
Är helt säker på att det enda som betyder något för en usling som dig är Adolf och din egen spegelbild!
Jag vet att du kämpar med näbbar och klor för att föra Adolfs ideologi vidare.
Ditt eviga trumpetande om att sjuka, handikappade, gammla och oliktänkande är tärande och lata har nog inte någon missat!
Men tro mig råttusling, du går mot ett svidande nederlag, helt säkert kommer du också få se sanningen och verkligheten i vitögat en vacker dag!
Då får du byta ut trumpeten och skitsprutan mot en mistlur, när du ylar ut din klagosång över att få smaka på din egen medicin!
martin7lindgren skrev:Ljugande säger Mr.Råtta, sanningen svider för dig säger jag, att du sen är för feg och ynklig för och stå upp för det du själv står bakom är inte mitt problem,
För det budskap du trumpetar ut varje dag råder det inga som helst tvivel om,
Så se upp din råttusling så ditt undanslingrande inte slutar med att du slår en knut på dig själv!
martin7lindgren skrev:Smittats av nazzesjuka?
Du menar alltså att jag har fel, när jag säger att Hitler och nazisterna under kriget såg sjuka, handikappade, gamla och oliktänkande som tärande och lata, och därmed satte i gång med sin slutgiltiga lösning vilket ledde till gasning av miljontals människor?
Mr. Mimra menar alltså att nänniskor som idag 2009 talar samma språk att sjuka, handikappade och gamla är tärande och lata inte förespråkar samma ideologi?
martin7lindgren skrev:Mr.Råtta ifrågasätter hela min historia, min historia är väldokumenterad,
Sen vet ju jag hur du har fullt upp med och slingra dig oich projektera ditt skit på andra?
Du är inget annat än en feg skitsprutande och ynklig råttusling!
martin7lindgren skrev:Öppna upp dina öron nu Mr.Råtta, just mina alla år som hemlös utan någonting gör att jag vet vilket problem och kamp just vanligt vatten är varje dag,
Vad grundar du ditt påstående att vatten inte är något problem?
Att du är en av dom som alltid haft den där vattenkranen!
Men nu börjar det kännas som spel mot ett mål igen, när man beblandar sig med dig Mr.Råtta!
Därför säger jag igen, det som är självklart för många, är det inte för andra!
martin7lindgren skrev:Faktum kvartstår att jag påstår att sånt som dom allra flesta tar för givet vatten, duschar, toaletter möjlighet till tvätta kläder o.s.v, jag det finns hur mycket som helst som inte är självklart för många?
Som jag sa, spel mot ett mål, vad har du och lära mig om vilka problem utsatta och hemlösa människor ställs inför varje dag!
Men yla på du med ditt grundlösa skit, du vet ingenting, som tur är så får väl utsatta och hemlösa människor trots allt vara glada för att du bara är en ylande usling som det mesta är snack och ingen verkstad på, så dig är det inte mycket att bry sig om,
För inte behöver man gå på cirkus för att få se clowner när man vet att du kutar runt på forumet, Mr.Råtta!
martin7lindgren skrev:Faktum kvartstår att jag påstår att sånt som dom allra flesta tar för givet vatten, duschar, toaletter möjlighet till tvätta kläder o.s.v, jag det finns hur mycket som helst som inte är självklart för många?
Som jag sa, spel mot ett mål, vad har du och lära mig om vilka problem utsatta och hemlösa människor ställs inför varje dag!
Men yla på du med ditt grundlösa skit, du vet ingenting, som tur är så får väl utsatta och hemlösa människor trots allt vara glada för att du bara är en ylande usling som det mesta är snack och ingen verkstad på, så dig är det inte mycket att bry sig om,
För inte behöver man gå på cirkus för att få se clowner när man vet att du kutar runt på forumet, Mr.Råtta!
martin7lindgren skrev:Du menar att utsatta och hemlösa ska hålla käften och vara glada att få hålla fattig 1800 tals standard?
Hämta vatten på toaletter, eller i förorenade sjöar, tvätta ute på isen på vintern, hur många byten kläder tror du man har, hur ska man torka kläderna där ute på isen?
Du snackar så mycket skit The Ward, du är verkligen en tönt!
Är du verkligen så totalt korkad som du låter The Ward?