KickTheRasist 2009-07-25, 23:22
[quote="råttan"]
KickTheRasist skrev: råttan skrev: KickTheRasist skrev: martin7lindgren skrev:Så är det Mr.Råtta, den samlade läkarexpertisen, och jag lovar att det är många som intresserat sig över mina skador,
Har tillsammans med FK bedömt mina skador som så pass allvarliga så det finns inget man kan göra,
Därav anses jag vara berättigad till pension livet ut!
I mitt pensionsbeslut finns inga restriktioner, jag tillåts prata, samt käka mat varje dag, Thats It!
Jag får också gå ut och röra mig fritt när jag behöver, finns inget som hindrar att käka ute på lokal med vem jag vill heller,
Vill jag så tillåts jag också skölja ner käket med snaps och bira om så önskas!
Med andra ord mannen du har skada för livet och behöver hjälp !!
Jag börjar bli så jävla piss förbannad på idioter som vill kalla dig för parasit eller vice versa !!
Äckliga misföster är dem mannen! ... det enda som jag vill säga till dig är Kämpa hårt och låt dig inte förtryckas du har min suport till 100 %
Enligt läkarna är martin halvdöd. Men det enda som skiljer honom från ett normalt liv är att han inte arbetar...ringer det nån klocka hos kommunisten?
Så du har läst läkarnas förklarning till Martins sjukan ??
Så om martin är på vägg att dö då skall vi fan skita i honom hur menar du??
Jag har många klockor och är inte fullbordad kommunist än , men efter sådant bajseri som du och andra Orcher spiller omkring då tycker jag att jag faktisk börjar bli en communist !!
Något emot ??
citat:
"Enligt martin är han 40% handikappad och enligt honom själv är detta kraftigt i underkant. "
Källa !!
citat :
"Så jag gick bara på martins eget uttalande om vad läkarna sagt."
Så om jag säger att min pasta är grönaktigt fast denna är rödaktigt då kommer du säkerligen att dra ut dina slutsatser att personen i frågan ordbajsar som du ?
citat:
"Mer än så kan jag inte göra."
Vad är det som du vill egentligen att göra ??
citat :
"Det martin gör är att sparka på de som lider av riktiga handkapp. "
Bajseri !!
citat:
"Har 3 kollegor som arbetar heltid/deltid trots allvarligare handikapp än martin. "
Så du har 3 kollegor som arbetar trösts en grov handikapp ... detta luktar lurendrejeri hela vägen ...
citat:
"martin talar mycket om sina våldsamma polare. "
Martin berättar om sitt liv vart han har träffat även sådana !!
citat:
"Hur gick det eg. till när bedömningen gjordes?"
Tell me Doctor !!
citat:
"martin har ett hotfullt sätt att uttrycka sig."
Inte värre en din !!
citat:
"Något emot?
JA
citat:
"Nej, du får rösta på vad du vill!"
Det blir V så länge jag och Ohly lever !!