Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+26
Kakmonstret
Thetaxpayer
PE Dal
Sniperace
Redfiction
KickTheRasist
x-medborgare
Susz X
GustavAnder
SiP
RedCloud
Regndrottning
lazy
Redvictory
Blåfront
råttan.
R.O.F.L
kanaljen
Stefan
blueheaven
Mona Stalin.
theward
fredrik rahm70
berralarzon
..........
MartinLindgren
30 posters

LEVE MONA SAHLIN...

KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 29 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-22, 01:36

råttan skrev:Jadu martin,

Hoppas midsomer roade dig. I tråden har du inget att komma med.

Är Midsommar slut nu ??

Fan jag kör hårt fortfarande , snälla hjälp en blatte och fröklara för han när denna är slut ?!!!

Vi kör den fortfarande !!

Watch it!!

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-22, 10:27

Ja visst gjorde "Midsommer Murder" det, en bra engelsk snutserie i reklamfria SVT är ju inte dåligt!

Sen vet vi ju också att Mona Sahlin är det hetaste namnet här på forum, eller hur?

Hur många antihatamona trådar har Leve Mona Sahlin överlevt nu, 25/30 kanske?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-22, 10:36

Vad ska man med mig till?
    Kanske för att stoppa den helt lögnaktiga och falska bilden som såna du sprider i sina nedlåtande inlägg mot utsatta människor?

Mr.Råtta, hur stort tror du missbruk droger/alkohol är bland svensson?
    Vilka tror du är överrepresenterade inom psykvården, svensson eller hemlösa?

Återigen många hemlösa är just bara hemlösa!
    Din förföljelse av hemlösa där du anklagar folk att 99% av den gruppen är kriminella, psyksjuka, drogare och fyllon, kopplar jag direkt till den ideologi du förespråkar!
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-07-23, 00:11

martin7lindgren skrev:Vad ska man med mig till?
    Kanske för att stoppa den helt lögnaktiga och falska bilden som såna du sprider i sina nedlåtande inlägg mot utsatta människor?

Din förföljelse av hemlösa där du anklagar folk att 99% av den gruppen är kriminella, psyksjuka, drogare och fyllon, kopplar jag direkt till den ideologi du förespråkar!

Så rödgröna röran vill ha din hjälp att komma tillrätta med vad jag skriver på olika forum...var det allt? Asgarv!!!

Så länge Svensson sköter sitt liv och sitt jobb samt själv är nöjd med sin drogkonsumtion så förstår jag inte vad du har för problem med det martin lille.

Att Svensson är mer representerad i psykvården tror jag inte ett smack på. Vart har du fått det ifrån?

Att de allra flesta uteliggare är antingen drogperoende eller psykfall stöder jag på rapporter som visar detta. Det har således ingenting med mig som Alliansväljare att göra.
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-07-23, 00:42

råttan skrev:
    martin7lindgren skrev:Vad ska man med mig till?

Så rödgröna röran vill ha din hjälp att komma tillrätta med vad jag skriver på olika forum...var det allt? Asgarv!!!

Så länge Svensson sköter sitt liv och sitt jobb samt själv är nöjd med sin drogkonsumtion så förstår jag inte vad du har för problem med det martin lille.

Att Svensson är mer representerad i psykvården tror jag inte ett smack på. Vart har du fått det ifrån?

Att de allra flesta uteliggare är antingen drogperoende eller psykfall stöder jag på rapporter som visar detta. Det har således ingenting med mig som Alliansväljare att göra.

ja i detta fall ligger du närmare sanningen råttan, än vad Martin gör.
    Varför man måste "försköna" uteliggarna vet jag inte? Är det inte att göra dem en rejäl björntjänst.

Varför inte erkänna att det krävs en hel del för att öht bli hemlös öht...
    Helt psykiskt friska och såna utan vare sig drog eller spritproblem blir i princip aldrig hemlös. För de kan ta tag i sin situation, hur svår den än må vara ..iaf
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-23, 09:54

Vad fan menar du The Ward, sitter du och påstår att jag till skillnad mot dig och råttan är onormal med sprit problem?

Nu får du fan ta och tänka efter, inser du att du är klart punchigare än jag trodde,

Men du verkar ju glömma att det inte är så begåvat av dig heller att välja dina sjukdommar som du sitter och ylar om med jämna mellanrum?

För du sitter väl inte och påstår att du varit ofrivilligt sjuk, vem fan tror du att du är!
    Sitter du och påstår att jag är onormal med spritproblem och därmed valt själv,
    till skillnad mot dig då!

DU ÄR FAN EN KORKAD IDIOT IBLAND!
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-07-23, 10:10

martin7lindgren skrev:Vad fan menar du The Ward, sitter du och påstår att jag till skillnad mot dig och råttan är onormal med sprit problem?

Nu får du fan ta och tänka efter, inser du att du är klart punchigare än jag trodde,

Men du verkar ju glömma att det inte är så begåvat av dig heller att välja dina sjukdommar som du sitter och ylar om med jämna mellanrum?

För du sitter väl inte och påstår att du varit ofrivilligt sjuk, vem fan tror du att du är!
    Sitter du och påstår att jag är onormal med spritproblem och därmed valt själv,
    till skillnad mot dig då!

Fattar egentligen inte vad du menade med ovanstående inlägg.
    Det är ju ganska oläsligt faktiskt..

Om du menar att jag är övertygat om att de krävs dogproblem och/eller psykiska problem , för att bli hemlös. Så tror jag att i 9/10 av fallen är det så.

Klart jag varit och är OFRIVILLIGT SJUK. Finns väl ingen som frivilligt väljer att vara eller bli sjuk....

Ja jag hävdar att det är brist på karaktär och visar på svaghet när man blir beroende av saker , oavsett vad det nu må vara man missbrukar.
    Sen att man bortförklarar och skyller sina missbruk på andra och kallar det lägligt för en sjukdom, gör inte saken bättre.
    Ansvaret för sitt missbruk har man helt själv, man har ansvaret att söka hjälp och ta sig i kragen

Spriten eller drogerna tar man frivilligt, så enkelt är det.
    Reumatism, cancer, ms eller vad det nu vara finns det ingen frivillighet att få eller inte få öht

DU ÄR FAN EN KORKAD IDIOT IBLAND!

Nää jag är varken korkat eller idiot......
    Men jag är jävligt trött på människor som skyller ifrån sig hela tiden, dags att börja ta ansvar tycker jag.
    Har sett så många fyllon som spelar offer och sedan sviker förtroendet och missbrukar kärleken från sin omgivning
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-23, 10:13

Hur var det nu The Ward, du säger att till skillnad mot mig är du normal och utan spritproblem,
    Vad grundar du ditt påsående om mig från, du vet väl inget om det?

Men du blev sjuk ändå? Betyder inte det att din normala renlevnad inte var någon garanti för att slippa ditt elände?

Du har också sagt att din skilsmässa var din tjejs fel, du var ett offer?
    Vilket betyder att din påstådda exemplariska livsföring inte hindrade dig från att bli både skild och sjuk,

Något du inte valt själv, så hur du kan sitta och påstå att inte samma sak hänt mig, att man inte väljer, det bara händer?

Du sitter ofta och säger dig vara så mogen och förståndig, men ändå sitter du där med en stor käft och ett barns tunga mellan varven?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-23, 10:17

Vad pysslar du med egentligen, du sitter och kopplar ihop mitt namn med spritproblem i samma andetag,

Tycker du ska ta och vakta din barnsliga tunga och tänka efter innan du öppnar truten?
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-07-23, 10:21

martin7lindgren skrev:Hur var det nu The Ward, du säger att till skillnad mot mig är du normal och utan spritproblem,
    Vad grundar du ditt påsående om mig från, du vet väl inget om det?

Men du blev sjuk ändå? Betyder inte det att din normala renlevnad inte var någon garanti för att slippa ditt elände?

Du har också sagt att din skilsmässa var din tjejs fel, du var ett offer?
    Vilket betyder att din påstådda exemplariska livsföring inte hindrade dig från att bli både skild och sjuk,

Något du inte valt själv, så hur du kan sitta och påstå att inte samma sak hänt mig, att man inte väljer, det bara händer?

Du sitter ofta och säger dig vara så mogen och förståndig, men ändå sitter du där med en stor käft och ett barns tunga mellan varven?

Vad du svamlar och hittar på.
    Har jag sagt att du har drogproblem nu? har jag öht sagt att du knarkat?

joo jag har levt renlevnadsliv och blivit sjuk ändå.
    Menar du att det inte är bra att leva sunt?
    Tror du att alla håller sig friskare om de lever sund eller om de äter fel, inte motionerar och nyttjar sprit, röker och knarkar?

klart man väljer det mesta i livet.
    jag kunde börjat supa o knarka efter skiljsmässan och nej det var inte bara tjejens fel. Vart har du fått det ifrån??
    Man är två om ett förhållande Martin

ps mitt elände hade varit mkt värre om jag låtit det var det sas...
    nope jag ser mig inte som ett offer öht, jag kämpar och biter ifrån.
    Nåt som många skulle kunna lära sig av och ta efter
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-07-23, 10:23

martin7lindgren skrev:Vad pysslar du med egentligen, du sitter och kopplar ihop mitt namn med spritproblem i samma andetag,

Tycker du ska ta och vakta din barnsliga tunga och tänka efter innan du öppnar truten?

Det är du som gör den kopplingen, inte jag....

ja jädras vad rädd jag blir affraid
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-23, 10:30

Sluta tramsa The Ward, du säger ju att så normala människor som du och råttan utan spritproblem aldrig kan hamna i hemlöshet som jag gjort?

Då säger du ju samtidigt att jag är onormal med spritproblem,
    Fattar du inte det, utan att börja slingra dig som en reptil, så är du fan korkad?

Hur kommer det sig att du som är så normal och nykter ändå gått igenom en skilsmässa och dragits med sjukdom?
    Fiskestugan brann ner?

VEM TROR DU ATT DU ÄR, OM INTE DU TROTS DET BEGRIPER ATT ALLT KAN HÄNDA VEM SOM HELST NÄR SOM HELST UTAN ATT MAN VÄLJER SJÄLV?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-23, 10:32

Läs ditt eget inlägg från igår kl: 11.22!

Så råder det väl ingen tveksamhet vem som gör kopplingen?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-23, 10:35

Ja ha så du vaqlde att skiljas, bli sjuk och att din stuga bran ner?
    Allt enligt dig själv vid dina sinnens fulla bruk,

Det låter inte särskilt begåvat The Ward, du tycks ha för vana att göra dåliga val?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-23, 10:39

Jag sätter punkt nu, ger mig inte någonting att sitta och lyssna på en yrande barnslig 37 åring?

En barnslig 37 åring som lyfter sig själv till dom höga höjderna samtidigt som han svingar sina grundlösa pisksnärtar mot andra?
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-07-23, 10:41

martin7lindgren skrev:Sluta tramsa The Ward, du säger ju att så normala människor som du och råttan utan spritproblem aldrig kan hamna i hemlöshet som jag gjort?

Då säger du ju samtidigt att jag är onormal med spritproblem,
    Fattar du inte det, utan att börja slingra dig som en reptil, så är du fan korkad?

Hur kommer det sig att du som är så normal och nykter ändå gått igenom en skilsmässa och dragits med sjukdom?
    Fiskestugan brann ner?

VEM TROR DU ATT DU ÄR, OM INTE DU TROTS DET BEGRIPER ATT ALLT KAN HÄNDA VEM SOM HELST NÄR SOM HELST UTAN ATT MAN VÄLJER SJÄLV?

Nää det kan inte hända vem som helst, att man blir hemlös.
    Skulle så vara fallet att det kunde det. Skulle vi ha långt fler hemlösa i Sverige.
    Det ska mkt till innan man blir utan bostad i Sverige.
    Har man inte råd med en egen, så brukar folk kunna tillfälligt bo hos någon annan.

ja alla kan bli sjuka, råka ut för en olycka, hamna i skiljsmässa eller falla offer för divesr brott.

Men av alla som råkat ut för detta är det 0,1 promille högst som blir kanarkare och ännu mindre som senare blir hemlösa

Din debattstil är helt sjuk Martin, har du nåt behov att att trycka ner andra och försöka få dem att må uselt?

Ja stugan brann ner, vilket var höjden av otur och nej det fanns ingen sprit med i bilden då heller.
    Vi var sekunder från att bli innebrända.. men vi klarade oss. Så varför överanalysera det??

Det viktiga är ju at det inte händer igen som jag ser det...

Har du svårt att erkänna att du supit och nyttjat droger.
    Är det nåt att skämmas över öht?.
    Menar du har ju fixat upp ditt liv nu

jag hade en period när jag festade ganska mkt och jag har även provat hasch en gång.
    Inte skämms jag för det, men det ligger i historien nu
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-07-23, 10:47

martin7lindgren skrev:Ja ha så du vaqlde att skiljas, bli sjuk och att din stuga bran ner?
    Allt enligt dig själv vid dina sinnens fulla bruk,

Det låter inte särskilt begåvat The Ward, du tycks ha för vana att göra dåliga val?

Att skiljas var ett bra val, har det mkt bättre nu
    Har ett bra förhållande nu och två fina ungar från det andra förhållandet.
    Samt att jag o exet fungerar skitbra ihop numera..

Bli sjuk, det har jag inte valt, fast valet jag gjort är att trots medfödda skador och krämpor som tillkommit , kämpa på och göra det bästa av mitt liv

At stugan brann ner var tragisk, då jag o min bortgångne far byggde den för 16 år sen.
    Branden var lika plötsligt och hastig som min fars död.
    Fast i slutändan var branden nåt bra, fick bygga up en större och finare stuga. Kalla det en nystart..helt enkelt

imorrn får jag dessutom lön, så valet att fråga ägaren på Ok om jag kunde börja arbetspröva där för snart 2 år sen. Visade sig också vara ett bra val.
    Nu har jag ett tryggt jobb, där jag iaf tjänar s pss att jag klarar mig och orkar med jobbet
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-07-23, 10:50

martin7lindgren skrev:Jag sätter punkt nu, ger mig inte någonting att sitta och lyssna på en yrande barnslig 37 åring?

En barnslig 37 åring som lyfter sig själv till dom höga höjderna samtidigt som han svingar sina grundlösa pisksnärtar mot andra?

Du gör mao en blåfront, smiter när du vet att du är helt fel ute.
    Vem av oss är barnslig sa du?

Så mkt skit som du kastar mot mig personligen, jag undrar varför?.
    För jag har aldrig sagt nåt sådant om dig, för du är väl inte alla hemlösa eller hur.
    Sen har jag faktiskt berömt dig, för att du lyckas ta dig i kragen och få tillbaka livet...

Jag är inte din fiende... punkt
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-23, 11:01

Nu får du ta och stila dig grabben,
    jag smiter fan inte från någonting, är det någon som står för vem jag är swå är det jag själv!

Att tycka du svammlar en massa strunt och sätta punkt, då det inte leder till annat än mer strunt, är fan inte att smita undan!

Jag har väl aldrig påstått att du är någon fiende, däremot förvånar det mig att du tar strid mot att alla kan drabbas av vad som helst som en blixt från klar himmel, man väljer inte själv alla gånger!
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-07-23, 11:08

martin7lindgren skrev:Nu får du ta och stila dig grabben,
    jag smiter fan inte från någonting, är det någon som står för vem jag är swå är det jag själv!

Att tycka du svammlar en massa strunt och sätta punkt, då det inte leder till annat än mer strunt, är fan inte att smita undan!

Jag har väl aldrig påstått att du är någon fiende, däremot förvånar det mig att du tar strid mot att alla kan drabbas av vad som helst som en blixt från klar himmel, man väljer inte själv alla gånger!

Det är ju du som snackar strunt om mig.....
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-07-23, 11:25

Snackar jag strunt om dig?
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-23, 11:26

martin7lindgren skrev:Vad pysslar du med egentligen, du sitter och kopplar ihop mitt namn med spritproblem i samma andetag,

martin lille,

Jag tycker du ska sluta upp med att skriva hotfulla inlägg. Ingen mer än du själv martin har pratat om dina spritproblem.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-23, 11:33

martin7lindgren skrev:

Empati, Solidaritet och rättvisa...eller nåt?

De flesta begriper att vem som helst kan drabbas av t.ex sjukdom och/eller skilsmässa. Väl där har man ett val. Man kan t.ex bryta ihop och gå sedan vidare. Gör det bästa man kan av situationen.

Eller också kan man som martin agera som en barnrumpa och ropa efter bidrag i oändlighet.
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-07-23, 11:40

martin lille,

När det gäller alkohol och andra droger så får vi alla lära oss att de är beroendeframkallande, eller hur?

När man väljer att ta dessa droger så tar man således en medveten risk, eller hur?

Blir man beroende så kan det därmed inte kallas otur.
    theward
    theward

Inlägg  theward 2009-07-23, 11:54

martin7lindgren skrev:Snackar jag strunt om dig?

ja gör du inte det då?, du himla otrevlig

kom inte at snacka om problem och otur här i livet.
    Det vet jag mer om , än jag skulle vilja veta.
    Men precis råttan skrev..
    Har man val, man kan göra det bästa av situationen eller så kan man låta bli och hamna längst ner i rännstenen.

Sen står det ju klart att man ibland behöver hjälp av sin omgivning.
    Vilket man kanske inte alltid får.
    Men hjälpen är lättare att få om man är trevlig och har en positiv inställning.
    Otrevliga och ständigt gnällande personer, har man svårt att tackla och stå ut med någon längr tid.
    Oavsett vad de nu råkat ut för tidigare

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 22:34