råttan skrev:Jadu martin,
Hoppas midsomer roade dig. I tråden har du inget att komma med.
Är Midsommar slut nu ??
Fan jag kör hårt fortfarande , snälla hjälp en blatte och fröklara för han när denna är slut ?!!!
Vi kör den fortfarande !!
Watch it!!
råttan skrev:Jadu martin,
Hoppas midsomer roade dig. I tråden har du inget att komma med.
martin7lindgren skrev:Vad ska man med mig till?
Kanske för att stoppa den helt lögnaktiga och falska bilden som såna du sprider i sina nedlåtande inlägg mot utsatta människor?
Mr.Råtta, hur stort tror du missbruk droger/alkohol är bland svensson?
Vilka tror du är överrepresenterade inom psykvården, svensson eller hemlösa?
Återigen många hemlösa är just bara hemlösa!
Din förföljelse av hemlösa där du anklagar folk att 99% av den gruppen är kriminella, psyksjuka, drogare och fyllon, kopplar jag direkt till den ideologi du förespråkar!
råttan skrev:martin7lindgren skrev:Vad ska man med mig till?
Kanske för att stoppa den helt lögnaktiga och falska bilden som såna du sprider i sina nedlåtande inlägg mot utsatta människor?
Mr.Råtta, hur stort tror du missbruk droger/alkohol är bland svensson?
Vilka tror du är överrepresenterade inom psykvården, svensson eller hemlösa?
Återigen många hemlösa är just bara hemlösa!
Din förföljelse av hemlösa där du anklagar folk att 99% av den gruppen är kriminella, psyksjuka, drogare och fyllon, kopplar jag direkt till den ideologi du förespråkar!
Så rödgröna röran vill ha din hjälp att komma tillrätta med vad jag skriver på olika forum...var det allt? Asgarv!!!
Så länge Svensson sköter sitt liv och sitt jobb samt själv är nöjd med sin drogkonsumtion så förstår jag inte vad du har för problem med det martin lille.
Att Svensson är mer representerad i psykvården tror jag inte ett smack på. Vart har du fått det ifrån?
Att de allra flesta uteliggare är antingen drogperoende eller psykfall stöder jag på rapporter som visar detta. Det har således ingenting med mig som Alliansväljare att göra.
martin7lindgren skrev:Vad fan menar du The Ward, sitter du och påstår att jag till skillnad mot dig och råttan är onormal med sprit problem?
Nu får du fan ta och tänka efter, inser du att du är klart punchigare än jag trodde,
Men du verkar ju glömma att det inte är så begåvat av dig heller att välja dina sjukdommar som du sitter och ylar om med jämna mellanrum?
För du sitter väl inte och påstår att du varit ofrivilligt sjuk, vem fan tror du att du är!
Sitter du och påstår att jag är onormal med spritproblem och därmed valt själv,
till skillnad mot dig då!
Fattar egentligen inte vad du menade med ovanstående inlägg.
Det är ju ganska oläsligt faktiskt..
Om du menar att jag är övertygat om att de krävs dogproblem och/eller psykiska problem , för att bli hemlös. Så tror jag att i 9/10 av fallen är det så.
Klart jag varit och är OFRIVILLIGT SJUK. Finns väl ingen som frivilligt väljer att vara eller bli sjuk....
Ja jag hävdar att det är brist på karaktär och visar på svaghet när man blir beroende av saker , oavsett vad det nu må vara man missbrukar.
Sen att man bortförklarar och skyller sina missbruk på andra och kallar det lägligt för en sjukdom, gör inte saken bättre.
Ansvaret för sitt missbruk har man helt själv, man har ansvaret att söka hjälp och ta sig i kragen
Spriten eller drogerna tar man frivilligt, så enkelt är det.
Reumatism, cancer, ms eller vad det nu vara finns det ingen frivillighet att få eller inte få öht
DU ÄR FAN EN KORKAD IDIOT IBLAND!
martin7lindgren skrev:Hur var det nu The Ward, du säger att till skillnad mot mig är du normal och utan spritproblem,
Vad grundar du ditt påsående om mig från, du vet väl inget om det?
Men du blev sjuk ändå? Betyder inte det att din normala renlevnad inte var någon garanti för att slippa ditt elände?
Du har också sagt att din skilsmässa var din tjejs fel, du var ett offer?
Vilket betyder att din påstådda exemplariska livsföring inte hindrade dig från att bli både skild och sjuk,
Något du inte valt själv, så hur du kan sitta och påstå att inte samma sak hänt mig, att man inte väljer, det bara händer?
Du sitter ofta och säger dig vara så mogen och förståndig, men ändå sitter du där med en stor käft och ett barns tunga mellan varven?
martin7lindgren skrev:Vad pysslar du med egentligen, du sitter och kopplar ihop mitt namn med spritproblem i samma andetag,
Tycker du ska ta och vakta din barnsliga tunga och tänka efter innan du öppnar truten?
martin7lindgren skrev:Sluta tramsa The Ward, du säger ju att så normala människor som du och råttan utan spritproblem aldrig kan hamna i hemlöshet som jag gjort?
Då säger du ju samtidigt att jag är onormal med spritproblem,
Fattar du inte det, utan att börja slingra dig som en reptil, så är du fan korkad?
Hur kommer det sig att du som är så normal och nykter ändå gått igenom en skilsmässa och dragits med sjukdom?
Fiskestugan brann ner?
VEM TROR DU ATT DU ÄR, OM INTE DU TROTS DET BEGRIPER ATT ALLT KAN HÄNDA VEM SOM HELST NÄR SOM HELST UTAN ATT MAN VÄLJER SJÄLV?
martin7lindgren skrev:Ja ha så du vaqlde att skiljas, bli sjuk och att din stuga bran ner?
Allt enligt dig själv vid dina sinnens fulla bruk,
Det låter inte särskilt begåvat The Ward, du tycks ha för vana att göra dåliga val?
martin7lindgren skrev:Jag sätter punkt nu, ger mig inte någonting att sitta och lyssna på en yrande barnslig 37 åring?
En barnslig 37 åring som lyfter sig själv till dom höga höjderna samtidigt som han svingar sina grundlösa pisksnärtar mot andra?
martin7lindgren skrev:Nu får du ta och stila dig grabben,
jag smiter fan inte från någonting, är det någon som står för vem jag är swå är det jag själv!
Att tycka du svammlar en massa strunt och sätta punkt, då det inte leder till annat än mer strunt, är fan inte att smita undan!
Jag har väl aldrig påstått att du är någon fiende, däremot förvånar det mig att du tar strid mot att alla kan drabbas av vad som helst som en blixt från klar himmel, man väljer inte själv alla gånger!
martin7lindgren skrev:Vad pysslar du med egentligen, du sitter och kopplar ihop mitt namn med spritproblem i samma andetag,
Tycker du ska ta och vakta din barnsliga tunga och tänka efter innan du öppnar truten?
martin7lindgren skrev:
Hur kommer det sig att du som är så normal och nykter ändå gått igenom en skilsmässa och dragits med sjukdom?
martin7lindgren skrev:Snackar jag strunt om dig?