Men sorry Mr.Råtta, inget för mig!
Men i morgon ska en fattigpensionär som jag in till stan och bjudas på god middag av arrangörerna för min kommande grej i Göteborg!
Psst..., kan garantera dig att det inte står mask på menyn!
martin7lindgren skrev:Du går fan mot nya höjder varje dag Mr.Råtta, du snackar så mycket skit att du sätter krokben för dig själv?
Du hänger dig fast i bakhasorna på mig som en djävla blodigel så fort du vaknar, du har ett problem!
Torka bort snikvattnet runt truten din nolla!
martin7lindgren skrev:Lätt som en plätt., exakt som du "snyltarn" i precis allting,
Så ni skulle göra hela männskligheten en stor tjänst, om ni höll truten!
Men så korkade som ni är, kan man inte begära att ni två ska begripa något så djävla självklart!
blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:Lätt som en plätt., exakt som du "snyltarn" i precis allting,
Så ni skulle göra hela männskligheten en stor tjänst, om ni höll truten!
Men så korkade som ni är, kan man inte begära att ni två ska begripa något så djävla självklart!
Tror du på den där "förklaringen" själv?
råttan skrev:martin,
Lika självklart som att de ska betala ditt boende och traktamente när du är ute och arbetar är det också att du ska ha lön för utfört arbete.
Det enda du bevisar martin lille är att jag haft rätt hela tiden. Du kan arbeta om du vill, men du har valt att lyfta bidrag.
martin7lindgren skrev:Vet du vad Mr.Råtta, idag blev det klart att jag ska följa med på en turne runt om i sverige under ett år,
Med grand final i almedalen nästa år?
7 seminarium under året väntar, fria resor, hotell och mat väntar, arrangören står för alla eventuella sociala avgifter!
DET DU MR.RÅTTA!
martin7lindgren skrev:Avgör inte jag själv om jag vill slå ett slag för alla andra som lever i samma situation som jag gjort, men ännu inte kommit till ruta ett?
Ska jag säga till mina polare, sorry, skiter i er om inte jag får pröjs, gör ni så mot era polare Lazy och Råttan?
Tar ni betalt för det ni eventuellt gör för andra?
Det gör inte jag, men det är väl det som skiljer oss åt,
Antingen är man brakegon som ni, eller också är man som jag?
martin7lindgren skrev:Mina bidragspengar till andra, vad menar du?
Jag har pension som jag betalar skatt på?
Men det är ju ditt sedvanliga budskap sen flera år Mr.Råtta, vatten och bröd till sjuka och pensionärer m.fl!
Käka gåslever får du nog göra själv, jag vägrar, vilket alla andra också borde göra med tanke på hur gässen behandlas!
Hör och häpna Mr.Råtta, av alla rätter valde jag stekt strömming, det är god mat?
martin7lindgren skrev:Du kommer väl inte i närheten av dom seminarier jag bjuds in till, ditt budskap hör mer hemma i det förflutna?
Men som sagts, det duger inte att jag är före detta hemlös numera, alla andra måste också bli det!
Alla former av utsatthet måste bekämpas!