tycker inte han angriper någon här, när han svarar på ett inlägg,
Vem menar du att det är som ska angripas då?
blueheaven skrev:theward skrev:råttan skrev:Avgiftsfri för vem? Antar att de menar att arbetarna ska betala bidragslyftarnas vaccinering.
Sen kan man ju fundera ifall rödgröna röran ens vet vad en viktig samhällsfunktion är för något. martin vet det uppenbarligen inte.
Till theWard:
Om du tror att jag jobbar 23:37 på en Lördagkväll så får det stå för dig.
Till martin:
Ser att du hållit dig lugn i denna tråd ett tag, men att du till slut ändå kände dig tvungen att skicka ett påhopp mot mig. Återigen bevisar martin att han är ett brakfiasko.
nää jag gissar att du är berusad vid den tidpunkten.
Eftersom en majoritet av svenskarna dricker på helgerna, speciellt på sommaren
Det hade jag med varit och om jag inte tagit medicin
undrar hur tanken var med din första mening i ovanstående inlägg??
Det luktar iaf väldigt unket av den meningen.
Du kanske ska förklara exakt vad du menar råttan, så att du antingen slipper bli idiotförklarad eller får den stämpeln för alltid
Nu angriper du väl ändå fel person theward?
Säkert att du inte söp trots allt?
Blåfront skrev:Moderaterna upp 2,8
Mona tappar 0,8
SD 4,1% och in i riksdagen!!
Redvictory skrev:Blåfront skrev:Moderaterna upp 2,8
Mona tappar 0,8
SD 4,1% och in i riksdagen!!
SD skall bekämpas till varje pris!
martin7lindgren skrev:Att inte låta SD anhängare få sprida sin rasistsmörja oemotsagda är alltid en början!
theward skrev:råttan skrev:Avgiftsfri för vem? Antar att de menar att arbetarna ska betala bidragslyftarnas vaccinering.
Sen kan man ju fundera ifall rödgröna röran ens vet vad en viktig samhällsfunktion är för något. martin vet det uppenbarligen inte.
Till theWard:
Om du tror att jag jobbar 23:37 på en Lördagkväll så får det stå för dig.
Till martin:
Ser att du hållit dig lugn i denna tråd ett tag, men att du till slut ändå kände dig tvungen att skicka ett påhopp mot mig. Återigen bevisar martin att han är ett brakfiasko.
nää jag gissar att du är berusad vid den tidpunkten.
Eftersom en majoritet av svenskarna dricker på helgerna, speciellt på sommaren
Det hade jag med varit och om jag inte tagit medicin
undrar hur tanken var med din första mening i ovanstående inlägg??
Det luktar iaf väldigt unket av den meningen.
Du kanske ska förklara exakt vad du menar råttan, så att du antingen slipper bli idiotförklarad eller får den stämpeln för alltid
martin7lindgren skrev:Ja jisses, råttuslingen fortsätter sprida sin ideologi,
Vaccinering till den friska arbetsföra delen av folket, dom andra skiter vi i,
Ja så hade nog Adolf Hitler också löst problemet?
Det har inte slagit Mr.Råtta in att det är bra för hela nationen om så många som möjligt skyddas från influensan?
Ska vi strunta i ensamstående med barn, som knappt har pengar till mat, gammla som inte har råd med medicin i vanliga fall, o.s.v,
Hur gör vi sen med alla dom här som inte fått vaccinering om dom blir så sjuka att det krävs sjukhusvård då, ska vi låta dom ligga och dö då, så blir det ju mindre tärande, lata bidragslyftare!
Avgiftsfri för vem, naturligtvis för alla!
råttan skrev:martin lille,
Har du "projekterat" något idag?