Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+26
Kakmonstret
Thetaxpayer
PE Dal
Sniperace
Redfiction
KickTheRasist
x-medborgare
Susz X
GustavAnder
SiP
RedCloud
Regndrottning
lazy
Redvictory
Blåfront
råttan.
R.O.F.L
kanaljen
Stefan
blueheaven
Mona Stalin.
theward
fredrik rahm70
berralarzon
..........
MartinLindgren
30 posters

LEVE MONA SAHLIN...

råttan.

Antal inlägg : 4318

LEVE MONA SAHLIN... - Sida 17 Empty Sv: LEVE MONA SAHLIN...

Inlägg  råttan. 2009-06-22, 19:52

"Gillar inte, jag struntar väl i vad du kallar mig?"

Ditt raseriutbrott indikerar motsatsen. Detta är som du vet ett ocensurerat forum och du kan således kalla mig rassenasse så många ggr du vill. Det enda du klargör med detta är hur pass korkad du faktiskt är.

"jag en handikappad pensionär och fd hemlös bjuds in till olika konferenser och seminarium för att berätta om mina livserfarenheter för politiker och beslutsfattare i förhoppning att det kan göra något för människor i liknande situationer"

Asgarv, det märks att du är ett lätt byte för vänsterpolitikerna. De utnyttjar dig för att locka väljare och kunna käka mer gåslever. De gjorde inte ett skit för dig under dina påstådda hemlösa år och kommer inte bry sig om andra heller.

"Man anser att när jag snackar så lyssnar man, budskapen går fram, det är en otrolig känsla när 100tals lyssnare applåderar, och många deltagare står i kö efteråt för att skaka hand"

fixar man detta martin lille så kan man faktiskt arbeta. Konstigare än så är det inte.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-22, 22:08

Mitt raseri utbrott? Du har inte teckning att reta upp mig överhuvudtaget,
    Det är du för tunn och korkad för!

Du är bara en usel svarte petter i en rådis skepnad, en usling och rasist som i flera år roat dig med att sparka, slå och vara nedlåtande mot sjuka, handikappade och pensionerade medmänniskor!

Inte ens min katt skulle vilja sätta tänderna i dig, du härstammar säkert från soptippen i Högdalen, för den gränsar väl mot Hökarängen, nära till jobbet för Mr. Råtta!

Nej du Mr. Råtta, Martin är så jävla rankad att hat och ilska finns inte med på min karta,
    Så du föranleder på sin höjd en lätt klackspark, släng gärna ditt skit mot mig bäst tusan du vill, för jag slänger till baka direkt!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-22, 22:17

Du skulle pröva att dela med dig till andra någon gång, men förmodligen har du inte ett skit att dela med dig av?

Vem vill ha med en brakegoistisk rasist som dig och göra, det skulle väl vara på något SD torgmöte möjligen?

Själv är jag glad att mina livserfarenheter efterfrågas, och att jag kan slå ett slag för alla som är kvar ute på gator och torg utan tak över huvudet,
    Det är ju trots allt ett xantal tusen bara här i stan,

Men vilket som Mr. Råtta,
    Leve Mona Sahlin & Co!
    Rösta rödgrönt 2010! bounce
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-06-22, 23:40

martin7lindgren skrev:Du skulle pröva att dela med dig till andra någon gång, men förmodligen har du inte ett skit att dela med dig av?

Vem vill ha med en brakegoistisk rasist som dig och göra, det skulle väl vara på något SD torgmöte möjligen?

Själv är jag glad att mina livserfarenheter efterfrågas, och att jag kan slå ett slag för alla som är kvar ute på gator och torg utan tak över huvudet,
    Det är ju trots allt ett xantal tusen bara här i stan,

Men vilket som Mr. Råtta,
    Leve Mona Sahlin & Co!
    Rösta rödgrönt 2010! bounce

Hjälp nu var det några rödgröna röster som försvann igen! affraid
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-06-22, 23:48

"Mitt raseri utbrott?"

Du undrar vilket av dem...de inträffar ju nästan varje dag. Snyltare och simulanter som lille martin parasiterar på de som har det svårt. Vi som jobbar ihop pengarna till er lata bidragslyftare kallar du rassenassar. Jag vet dock att det finns de som har det svårt på riktigt och vill inte att dessa ska få lida p.g.a lata bidragslyftares som tar för sig utan att skämmas.

"en usling och rasist som i flera år roat dig med att sparka, slå och vara nedlåtande mot sjuka, handikappade och pensionerade medmänniskor!"

Det nya är inte att du förlorat debatten. Det nya är att du insett det. Är det därför lögnerna haglar månne? Du vet? Det är okej att vara blåst. Men du behöver ju inte gå till överdrift? Att kalla mig rasist är bara störtlöjligt. Jag välkomnar våra invandrare. Utan våra invandrare stannar Sverige. Problemet är snarare lata bidragslyftande infödingar såsom lille martin.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-23, 09:51

Där ser man, Mr.Råtta trivs bra i sin leksaksvärld, inte mig emot!
    Fortsätt skjuta dina blindskott pysen, mig får du aldrig slag på?

Finns inget av dina påhopp som ens kan få mig i gungning, det är du alldeles för tunn och ynklig för?

En rasistisk pajasråtta, och inget annat!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-23, 09:53

Mona Sahlin hetaste medienamnet, också hetast på forum, märks inte minst på alla rasistråttans inlägg här på tråden!
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-06-23, 11:46

Sluta upp med dina lösryckta rasist anklagelser martin du har givetvis inte en aning om detta lika lite som du har en aning om hur jag försörjer mig och sluta babbla om min hädangångna Mor!

Tror du att du klarar detta?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-23, 11:56

Jag grundar det helt efter din egen utsaga, du väljer ju att gå arbetslös trots att du är fullt frisk och arbetsför,
    Du vill ju inte jobba och betala skatt, du har ju själv sagt att du inte tar emot bidrag, du har ju din välvilliga familj och snika och snylta på,

Du står långt ner på samhälls stegen i en fd hemlös ögon, det är ingen merit!
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-06-23, 12:01

Jag vill inte jobba och jag betalar kalaset själv har du problem med det?

Sluta med ditt tramsande omedelbart!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-23, 13:59

Du ska ha en sak helt klar för dig Mr.Blue, du sitter inte i position att tysta mig med munkavel, NO WAY!

Jag säger vad jag vill på ett ocensurerat forum utan att fråga dig om lov!
    Du kanske kan ligga där hemma och köra med frugan och morsan, men fan inte med mig! No
    Ärligt talat så struntar jag i hur en snikare och snyltare som du lever ditt liv,

Sen är det ju du själv som stolt trumpetat ut och berättat om ditt frivilligt arbetslösa liv, utan inkomst, som du själv sagt till stor del av att du har släkt, familj och vänner och snylta på!

DET ÄR DINA EGNA ORD, MR.BLUE! Twisted Evil
    DU HAR JU SAGT ATT DU INTE VILL JOBBA OCH BETALA SKATT, DET LÅTER DU ANDRA I DIN NÄRHET STÅ FÖR!
    SEN OM DU SUTTIT OCH BLÅLJUGIT OM DET, ELLER OM BLÅLJUGER NU, VET BARA DU!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-23, 14:08

Hur gör du om du blir sjuk eller skadad, när du säger stolt att du inte vill vare sig jobba eller betala skatt?
    Självklart utnyttjar du systemet till max om det gäller, ett system du inte vill vara med och pröjsa en krona till!
    Även du har ju frikort för läkare och medicin om det behövs, så sitt inte och snacka massa skit själv du grabben!

SKÄMMIGT MED EN FULLT FRISK OCH ARBETSFÖR 52 ÅRING, SOM INTE VILL JOBBA OCH BETALA SKATT!
    FINNS INTE ENDA SJUK ELLER HANDIKAPPAD SOM GÄRNA SKULLE BETALA FÖR DIN SITUATION!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-06-23, 22:51

martin lille,

Lille martin med en dåres envishet talar om för mig att jag är både nazist och rasist. Att mina åsikter bevisar motsatsen förstår lille martin antagligen inte. Det kan ju vara så att martin inte vet vad en easist är. Antagligen vet han inte heller vad en nazist är.

martin saknar helt enkelt slutledningsförmåga. En s.k onyttig idiot helt enkelt.

martin förlorar i princip samtliga debatter på knockout. Inte ens det begriper han. Lille martin fortsätter bjäbba emot långt efter att han visserligen begränsade förnuft tagit slut.

martin drar sig inte för att hota andra debattörer. Han drar in andra debattörers familjemedlemmar, deras hemorter, deras ålder och allt annat han får tag på. Antagligen begriper han inte ens själv varför han gör detta.

martin verkar vidare anse att lata bidragslyftare är samma sak som allvarligt sjuka. En fruktansvärd förolämpning gentemot de svårt sjuka som jag värnar om.
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-06-24, 00:40

råttan skrev:martin lille,

Lille martin med en dåres envishet talar om för mig att jag är både nazist och rasist. Att mina åsikter bevisar motsatsen förstår lille martin antagligen inte. Det kan ju vara så att martin inte vet vad en easist är. Antagligen vet han inte heller vad en nazist är.

martin saknar helt enkelt slutledningsförmåga. En s.k onyttig idiot helt enkelt.

martin förlorar i princip samtliga debatter på knockout. Inte ens det begriper han. Lille martin fortsätter bjäbba emot långt efter att han visserligen begränsade förnuft tagit slut.

martin drar sig inte för att hota andra debattörer. Han drar in andra debattörers familjemedlemmar, deras hemorter, deras ålder och allt annat han får tag på. Antagligen begriper han inte ens själv varför han gör detta.

martin verkar vidare anse att lata bidragslyftare är samma sak som allvarligt sjuka. En fruktansvärd förolämpning gentemot de svårt sjuka som jag värnar om.

Dagens sanning! Cool

Undrar vad han skall slå till med härnäst, olidligt spännande? lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-24, 11:11

Ja du Mr. Råtta, vad du anser om sjuka och handikappade råder det inget tvivel om,
    men fortsätt slingra dig som en reptil du?

Du sitter inte i position att döma ut mig och mina skador, du är inte mer värd en mig,

Sverige är precis lika mycket mitt land som ditt, jag har t.o.m med trampat svensk mark bra många fler år än du!

Så länge jag lever kommer du aldrig hinna ikapp mig, först måste jag dö, och du överleva mig med ca 20 år, innan du är ikapp?

Jag skulle kunna vara din farsa, men som tur är, så är jag inte det, för vore det så, skulle din veckopeng varit indragen för länge sedan! Twisted Evil

Mig får du aldrig tyst på, du har inte en chans din usling! Evil or Very Mad
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-24, 11:18

Vem har jag hotat? Jag har fan inte hotat någon, dina lögnaktiga och falska påstående visar bara att jag träffat din ömma punkt,

Du vet mycket väl att jag har en helt rätt bild av dig!
    Att som du öppet deklarera att det inte finns utrymme för sjuka, skadade eller handikappade är kristallklara nazistiska värderingar!

Sen att du försöker försköna din ideologi med lögner och osanningar visar bara att du är fegare och en större usling än jag trodde!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-24, 11:23

Suck..., grabbar nu har Martin levt ett hårt liv, och råkat ut för många sådana pajasar som er,
    Kan lova att hitills har ingen slagit ut mig på knock out, det klara ni inte heller av!

Skulle det gälla, är jag säker på att det räcker med att ta er i örat och leda er in i en lyktstolpe, så sköter stolpen jobbet,

Svårare än så är det inte att kämpa ner stolskott som er! No
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-06-24, 11:24

råttan skrev:martin lille,

Du har absolut ingen mandat att sitta och försöka förminska andra människor trots dina fatala försök! just orden lilla du m,m är typiskt borgerligheten som försöker göra sig själva större genom era försök att krympa andra!

Utan arbetaren stannar sverige! utan er dryga borgarpack rullar det på som vanligt
    om inte bättre! komihåg att det är vi rödgröna som betalar för det som är kvar av välfärden och som ni borgare åker snålskjuts på!
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-06-24, 11:43

Redvictory skrev:
    Du har absolut ingen mandat att sitta och försöka förminska andra människor trots dina fatala försök! just orden lilla du m,m är typiskt borgerligheten som försöker göra sig själva större genom era försök att krympa andra!

Utan arbetaren stannar sverige! utan er dryga borgarpack rullar det på som vanligt
    om inte bättre! komihåg att det är vi rödgröna som betalar för det som är kvar av välfärden och som ni borgare åker snålskjuts på!

Sök hjälp redvictory!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-24, 13:14

Mr.Blue, Kronblom upp i dagen?
    Kronblom föredrar också precis som du att sparka sig trött!
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-06-24, 14:29

martin7lindgren skrev:Mr.Blue, Kronblom upp i dagen?
    Kronblom föredrar också precis som du att sparka sig trött!

Nu har du fel igen Martin, Kronblom är du upp i dagen, en slö, soffliggande parasit som lever på bidrag och fusk...
    blueheaven

Inlägg  blueheaven 2009-06-24, 16:05

Leve martin, de rödgrönas sänke!!!! Very Happy
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-06-24, 22:35

martin lille,

"Ja du Mr. Råtta, vad du anser om sjuka och handikappade råder det inget tvivel om"

Självklart finns det inget tvivel. Det är bara att läsa innantill. Jag värnar de sjuka och handikappade. Jag anser t.ex att en större andel av bidragsberget bör tillfalla just dessa på bekostnad av lata bidragslyftare såsom lille martin.

"Du sitter inte i position att döma ut mig och mina skador, du är inte mer värd en mig"

Jag sitter definitivt i position att döma ut vad du skriver. Det du skriver indikerar för övrigt att du är en pappskalle.

"Sverige är precis lika mycket mitt land som ditt"

Absolut. Dock har jag bidragit med miljontals kronor till samhället i form av skatt. Varje medborgare har ett ansvar för sin egen försörjning. Dessutom är det bra att vi betalar in skatt för att försörja sjuka, handikappade samt lata bidragslyftare.

"Mig får du aldrig tyst på, du har inte en chans din usling!"

Dina stupiditeter är riktigt underhållande. Finns ingen anledning att jag skulle vilja få tyst på dig.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-25, 09:50

Du är fan bra punchigare än jag trott innan? Mr. Råtta!
    Men då vet vi råttan är numera dom sjukas förkämpe!
    råttan.

Inlägg  råttan. 2009-06-26, 00:08

Verkar nästan som lille martin insåg hur ägd han blev.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 18:07