För att hjälpa dig in på arbetsmarknaden!
Efter alla år du snikat och snyltat npå dom stackarna och valt att sparka dig trött?
Solen kommer skina även över dig efter 2010!
martin7lindgren skrev:Payday to day, för en pensionär som mig, midsommaren till ära åker 75:an renat in på kylning idag,
Sen lovar jag dig att du får hartsa dojorna och höja garden, Mr. Rådis!
Funderar på att göra bl.a dig din usling till mitt midsommarnöje, vi får se hur det blir när eldvattnet gjort sitt!
SE UPP MR. RÅTTUSLING, SÄG VAD FAN DU VILL, MEN SISTA ORDET ÄR MITT!
R.O.F.L skrev:martin7lindgren skrev:Payday to day, för en pensionär som mig, midsommaren till ära åker 75:an renat in på kylning idag,
Sen lovar jag dig att du får hartsa dojorna och höja garden, Mr. Rådis!
Funderar på att göra bl.a dig din usling till mitt midsommarnöje, vi får se hur det blir när eldvattnet gjort sitt!
SE UPP MR. RÅTTUSLING, SÄG VAD FAN DU VILL, MEN SISTA ORDET ÄR MITT!
Hur många skålpund går det på en skäppa?
martin7lindgren skrev:
Solen kommer skina även över dig efter 2010![/b][/color]
martin7lindgren skrev:Vad menar du? Tror inga gayfolk tar illa vid sig att betraktas och behandlas precis som alla andra!
Särskilt inte över min fråga till dig Mr. Råtta!
Finns det gayråttor, vad har du för kriterier där du är och rotar,
Troligtvis inga alls, så länge det luktar skit!
Sen känner jag en stor dröse gayfolk alla varianter, och är lika bra polare med dom som alla andra!
martin7lindgren skrev:Ja du får väl göra vad du vill Mr. Blue,
Men du ödslar på krutet, när det gäller mig har du inget för det!
För en frisk fullt arbetsför person som du, som stolt slår sig för bröstet, en som enligt egen utsaga väljer att snika och snylta på sina nära, står lågt i kurs hos mig!
Många människor som inte kan, skulle byta situation med dig, mmen du vill inte jobba, du har ju frugan och morsan!
martin7lindgren skrev:Jag förstår att sanningen svider, men fortsätt gärna skjuta dina blindskott,
Mr. Blue!
En vacker dag så tröttnar nog både frugan och morsan på att försörja en 52 årig bebis som inte vill jobba, utan väljer att sparka sig trött och förfölja sjuka och handikappade medmänniskor på nätet?
Om dom inte redan har ledsnat?