x-medborgare skrev:blueheaven skrev:Hur kan en så total nonsensdebatt överleva så länge?
RÖVLAPPAR!
TOAPAPPER ???? Det var ju också ett öknamn?
Det har du rätt i!
x-medborgare skrev:blueheaven skrev:Hur kan en så total nonsensdebatt överleva så länge?
RÖVLAPPAR!
TOAPAPPER ???? Det var ju också ett öknamn?
martin7lindgren skrev:Stäng munnen för fan, jag snackar om stadens råttor,
Råttor är skadedjur och ohyra här i staden iallafall!
Sen om man frivilligt går under namnet råttan, och beter sig som en idiot, får man räkna med en del?
In med tummen igen, och bli som en människa, pysen!
martin7lindgren skrev:Jag tycker du är en vidrig medborgare Mr. Råtta?
Följer manualen, sparka och slå mot allt och alla som inte delar dina åsikter!
Skönt att du och dina likar förhoppningsvis kan se i stjärnorna att ta klivet ut i Europa, det är nog bara fortsätta hålla till på baksidan!
Ja tack till fler råttfällor ute i parker och torg!
Ohyra ska bekämpas, tack för anticimex!
martin7lindgren skrev:Som Mona Sahlin sa igår efter valet, en framgång att vara fortsatt vårt största parti,
Reinfeldt har ju ylat om att moderaterna skulle vara det efter valet igår,
Ännu ett misslyckande ovanpå alla andra!
martin7lindgren skrev:Nu vann ju sossarna kampen med moderaterna om vem som är vårt största parti!
Sa inte Reinfeldt och hans kumpaner att EU valet skulle göra klart för oss väljare att han och hans parti var störst!
Men så blev det inte!
martin7lindgren skrev:Du ser saker som du vill, yla på du Mr. Råtta, jag tycker valresultatet visar klart vad alliansen har att vänta i valet 2010!
Det är ju bara ett av fyra borgare som gjorde ett hyfsat val, det duger inte av vår regering,
Men för att jämföra våra två största partiers resultat så ylar du om sossarnas, men vad tycker du om moderaternas?
martin7lindgren skrev:Som jag ser det gjorde tre av fyra allianspartier dåliga val, men det vill ingen snacka om?
Att sossarna befäste att vara största parti, och MP gick bra, och trots allt gjorde ju inte V sämre val än C & KD!
Alliansen tog ett mandat mer? Jaha?
Men dom är ju ett parti fler också, jag är säker på att det är över för borgarnas del 2010!
Nu ligger EU valet bakom oss, moderaterna som var så säkra på och bli dom största bet sig rejält i svansen,
Nu börjar fighten om riksdagsvalet 2010!
martin7lindgren skrev:Ja, ja men här har du en rödgrön väljare som ska göra allt som går för att förpassa alliansen ut ur rosenbad,
Så lägg ner att försöka sätta dig på mig Redfiction, det klarar du inte av!
LEVE MONA SAHLIN & Co!
Mot valseger 2010!
martin7lindgren skrev:ja du Mr. Rahm, hur vi än vrider och vänder på senaste valresultatet oavsett vem som ses som vinnare,
Så leder Mona Sahlin sveriges största parti?
Det klarade inte Fredrik Reinfeldt göra något åt, trots att han satte in precis allt han hade och komma med!
martin7lindgren skrev:Ta för fan och lägg ner ditt trams nu Mr. Rahm!
För sista gången, trots att jag vet du är punchig och har svårt att fatta!
Konstaterar bara att sossarna är vårt största parti, det är fakta!
Det här var sista gången jag svarade på ditt tjat, alternativet är att gå ut och spy,
Något man helst vill göra vid blotta tanken på dig!
Den glädjen får inte en ful och jiddergubbe som du, Mr. Rahm!
fredrik rahm (namnnappad) skrev:martin7lindgren skrev:Ta för fan och lägg ner ditt trams nu Mr. Rahm!
För sista gången, trots att jag vet du är punchig och har svårt att fatta!
Konstaterar bara att sossarna är vårt största parti, det är fakta!
Det här var sista gången jag svarade på ditt tjat, alternativet är att gå ut och spy,
Något man helst vill göra vid blotta tanken på dig!
Den glädjen får inte en ful och jiddergubbe som du, Mr. Rahm!
åhh så "martin svarslös" var svarslös som vanligt??
och gick till attack personligen??
så ovanligt för en rödgrön..huligan=)