+26
Kakmonstret
Thetaxpayer
PE Dal
Sniperace
Redfiction
KickTheRasist
x-medborgare
Susz X
GustavAnder
SiP
RedCloud
Regndrottning
lazy
Redvictory
Blåfront
råttan.
R.O.F.L
kanaljen
Stefan
blueheaven
Mona Stalin.
theward
fredrik rahm70
berralarzon
..........
MartinLindgren
30 posters
LEVE MONA SAHLIN...
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 227
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Susz X skrev:
Jaha och............?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 228
Du får väl vara glad att Feministiskt initiativ tänker på dig Mr. Blue!
Men egentligen så tror jag det mera är din fru och mamma man oroar sig för!
Det står ju helt klart att många kvinnor får dra ett tungt lass, så det är väl ändå tur att personer som dig är mer undantag än regel?
Kan nog tala för nästan alla, sjuka, skadade och förtidare, att man gärna byter situation med dig, inte att sparka sig trötta,
Utan få vara friska hela och arbetsföra, och med glädje skulle gå till jobbet varje dag!
Det står ju helt klart att många kvinnor får dra ett tungt lass, så det är väl ändå tur att personer som dig är mer undantag än regel?
Kan nog tala för nästan alla, sjuka, skadade och förtidare, att man gärna byter situation med dig, inte att sparka sig trötta,
Utan få vara friska hela och arbetsföra, och med glädje skulle gå till jobbet varje dag!
- Inlägg 229
martin7lindgren skrev:Du får väl vara glad att Feministiskt initiativ tänker på dig Mr. Blue!
Och sedan gick de med i facket, blev indoktrinerade, missnöjda med lönen, demonstrerade resultatlöst mot sig själva på första maj och blev besvikna sedan dess?
- Inlägg 230
Som sagt Mr. Blue, Lycka till med frun och mamma?
En vacker dag lär dom väl tröttna, sätta ner foten och säga nu är det nog!
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 231
martin lille,
Är detta det bästa du har att komma med?
Eller vill du bara smita från debatten om Toblerones förslag om Miljarder till GM?
Är detta det bästa du har att komma med?
Eller vill du bara smita från debatten om Toblerones förslag om Miljarder till GM?
- Inlägg 232
Rikspuckot martin!
- Inlägg 233
Leve Mona Sahlin herrar blånäsor, det går hyfsat bra i EU valet!
Inte fan hänger jag morsan i kjolen iallafall Mr. Blue!
Inte fan hänger jag morsan i kjolen iallafall Mr. Blue!
- Inlägg 234
martin lille,
Ytterst få bryr sig om EU-valet. Men jag har en fråga. Fortsätter Toblerone att sparka på de svaga?
Ytterst få bryr sig om EU-valet. Men jag har en fråga. Fortsätter Toblerone att sparka på de svaga?
- Inlägg 235
Ytterst få intresserade av Eu valet?
Har just läst i DN att det varit rusning till val lokakerna!
Själv har jag röstat, och uppmanat många andra att göra samma sak, sen tror jag att valdeltagandet blir högre den här gången än sist?
Tillhör själv den gruppen du kallar dom svagaste, och mig har ingen toblerone sparkat på, har faktiskt aldrig hört talas om någon som blivit sparkad av en toblerone?
Kan toblerone sparkas, mer än jag känner till!
Men eftersom det är Mr. Råtta som blåser i trumpeten så förstår jag att du snackar om Mona Sahlin,
NEJ MONA SAHLIN HAR ALDRIG SPARKAT MOT MIG!
Har just läst i DN att det varit rusning till val lokakerna!
Själv har jag röstat, och uppmanat många andra att göra samma sak, sen tror jag att valdeltagandet blir högre den här gången än sist?
Tillhör själv den gruppen du kallar dom svagaste, och mig har ingen toblerone sparkat på, har faktiskt aldrig hört talas om någon som blivit sparkad av en toblerone?
Kan toblerone sparkas, mer än jag känner till!
Men eftersom det är Mr. Råtta som blåser i trumpeten så förstår jag att du snackar om Mona Sahlin,
NEJ MONA SAHLIN HAR ALDRIG SPARKAT MOT MIG!
- Inlägg 236
Ja nu vet vi, Mr. Blåfront!
Vår nästa statsminister Mona Sahlin, på sthlm stadion i kväll och rockar loss med The Boss, Bruce Springsteen!
Tillsammans med tusentals andra fans på konsert nr:1
Vår nästa statsminister Mona Sahlin, på sthlm stadion i kväll och rockar loss med The Boss, Bruce Springsteen!
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
- Inlägg 237
staten betalar (transport ochh livvakterna iallafal).. eller så tog hon det på "kreditkortet" *asgarvar*martin7lindgren skrev:Ja nu vet vi, Mr. Blåfront!
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 238
Enl.. mig en av hans bättre låtar...
Gillar dom äldre bäst annars..
Gillar dom äldre bäst annars..
- Inlägg 239
Menar du att Mona Sahlin ska ha restriktioner, att inte tillåtas gå på konser som alla andra om hon vill?
Eftersom du tydligen störs av att hon tvingas ha liv vakter, precis som alla andra topp politiker numera,
Även SD:s Jimmy Åkeson tilldelas ju fullt polispådrag när han torgtalar även med bara en handfull åhörare?
Själv tycker jag det kittlar att vår nästa statsminister går på konsert, The Boss har ju dessutom del i Obamas framgångstika kampanj, spelningarna vid en del valtal lockade ju rekordpublik?
Helt rätt att Mona går och lyssnar om hon vill, det är bara hoppas på hyfsat väder för publiken ikväll,
Skulle själv gärna varit där, men du vet, är man fattigpensionär så är man!
Eftersom du tydligen störs av att hon tvingas ha liv vakter, precis som alla andra topp politiker numera,
Även SD:s Jimmy Åkeson tilldelas ju fullt polispådrag när han torgtalar även med bara en handfull åhörare?
Själv tycker jag det kittlar att vår nästa statsminister går på konsert, The Boss har ju dessutom del i Obamas framgångstika kampanj, spelningarna vid en del valtal lockade ju rekordpublik?
Helt rätt att Mona går och lyssnar om hon vill, det är bara hoppas på hyfsat väder för publiken ikväll,
Skulle själv gärna varit där, men du vet, är man fattigpensionär så är man!
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 240
martin7lindgren skrev:
Talar du av egen erfarenhet Martin, satte din exfru ned foten och kastade ut dig på gatan??
- Inlägg 242
Nu låter det som du talar om dig själv Mr. Sip!
Du vet vad jag sagt, yla på du hur mycket du vill lilla fröken!
Men så länge du mopsar upp dig och ylar om mig så är sista ordet mitt?
Mig veterligt har ju aldrig jag dragit in dina ungar någon gång, så lämna mina ifred,
Om inte så får du väl som du vill!
Nu skildes jag och mitt ex i bästa samförstånd, men vi har aldrig dragit in våra barn på något sätt,
Därför är mitt ex och barnen mina bästa vänner,
Och drog inte vi in våra ungar, ska fan inte du göra det heller!
Du vet vad jag sagt, yla på du hur mycket du vill lilla fröken!
Men så länge du mopsar upp dig och ylar om mig så är sista ordet mitt?
Mig veterligt har ju aldrig jag dragit in dina ungar någon gång, så lämna mina ifred,
Om inte så får du väl som du vill!
Nu skildes jag och mitt ex i bästa samförstånd, men vi har aldrig dragit in våra barn på något sätt,
Därför är mitt ex och barnen mina bästa vänner,
Och drog inte vi in våra ungar, ska fan inte du göra det heller!
- Inlägg 243
I bästa samförstånd? Blev inte du då utslängd på gatan?
- Inlägg 244
Nej jag blev inte det, Mr. Råtta!
Hur skulle det gått till, mig kastar ingen ut,
Jag genomgick en skilsmässa i samförstånd, det finns sådana också, särskilt om han har små barn,
Men det kanske går annorlundare till i Mr. Råttas värld, för ni vet ju inget annat än att sparka och slå mot allt som inte faller er i smaken!
Jag genomgick en skilsmässa i samförstånd, det finns sådana också, särskilt om han har små barn,
Men det kanske går annorlundare till i Mr. Råttas värld, för ni vet ju inget annat än att sparka och slå mot allt som inte faller er i smaken!
- Inlägg 245
martin7lindgren skrev:Nej jag blev inte det, Mr. Råtta!
Hur gick det till då?
theward- Antal inlägg : 6709
blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:Nej jag blev inte det, Mr. Råtta!
Hur gick det till då?
och han då tillsammns med sin fru tyckte det var bäst för barnen att slippa leva i en familj med missbruk och kanske bråk.....
Det kan ha varit en ren kärlekshandling från Martins sida mao..
Det som var rätt för stunden sas...
Varför älta det, och kasta det i ansiktet på martin hela tiden??
- Inlägg 247
theward skrev:blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:Nej jag blev inte det, Mr. Råtta!
Hur gick det till då?
och han då tillsammns med sin fru tyckte det var bäst för barnen att slippa leva i en familj med missbruk och kanske bråk.....
Älta?
Från min sida var det en enkel fråga!
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 248
för typ 100:e gången...
blueheaven skrev:theward skrev:blueheaven skrev:martin7lindgren skrev:Nej jag blev inte det, Mr. Råtta!
Hur gick det till då?
Älta?
Från min sida var det en enkel fråga!
Ställdes denna enkla fråga
Fast det är ju inget nytt att information aldrig går in...
Vet inte hur många ggr man berättat hur ens vardag ser ut, ändå kommer högertroll med falsarium hela tiden...
Hur tröga är en del egentligen??
- Inlägg 249
martin vet ju inte ens vad han skriver från den ena dagen till den andra.
Att Toblerone sparkar på de svaga har han inte ens fattat. Snacka om hjärntvättad.
Att Toblerone sparkar på de svaga har han inte ens fattat. Snacka om hjärntvättad.
- Inlägg 250
Återigen, mitt minne fungerar utmärkt Mr. Råtta!
Sen tycker jag att Mona Sahlin vaknat till ordentligt,
Tycker Reinfeldt ser tjurigare och tjurigare ut för varje gång dom debatterar i tvrutan!
Sen tycker jag att Mona Sahlin vaknat till ordentligt,
Tycker Reinfeldt ser tjurigare och tjurigare ut för varje gång dom debatterar i tvrutan!