+26
Kakmonstret
Thetaxpayer
PE Dal
Sniperace
Redfiction
KickTheRasist
x-medborgare
Susz X
GustavAnder
SiP
RedCloud
Regndrottning
lazy
Redvictory
Blåfront
råttan.
R.O.F.L
kanaljen
Stefan
blueheaven
Mona Stalin.
theward
fredrik rahm70
berralarzon
..........
MartinLindgren
30 posters
LEVE MONA SAHLIN...
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 201
Sv: LEVE MONA SAHLIN...
Jag är ledsen martin men eftersom du inte svarar längre så blir det till att sitta här i din ensamhet och jiddra om opinions-siffror i fortsättningen!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 202
Inga problem Mr. Blue! Nej, nej!
Jag fortsätter säga det jag vill, och ensam vet jag inte, du har ju läst iallafall,
Men du räknas väl inte?
Sen har ju dessutom Leve Mona Sahlin tråden överlevt länge ändå, med minst 10.000 visningar sammanlagt!
Jag fortsätter säga det jag vill, och ensam vet jag inte, du har ju läst iallafall,
Men du räknas väl inte?
Sen har ju dessutom Leve Mona Sahlin tråden överlevt länge ändå, med minst 10.000 visningar sammanlagt!
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 203
1. martin säger sig vara förfärad över att statens finanser gåt back när konjunkturen ligger på botten.
2. martin vill att Alliansen ta mångmiljardbelopp av skattebetalarnas pengar för att tillverka bilar som ingen vill köpa.
Hur korkad kan man eg. bli?
2. martin vill att Alliansen ta mångmiljardbelopp av skattebetalarnas pengar för att tillverka bilar som ingen vill köpa.
Hur korkad kan man eg. bli?
- Inlägg 204
Du yrar Mr. Råtta, ja det är irriterande att alliansen kör allas vårt tidigare överskott i botten, genom att sänka skatten för delar av oss,
Inte nog med det, man lånar också pengar i allas namn, för att sänka ytterligare för delar av oss,
Men vi som redan innan sjuka, handikappade och pensionärer har det sämst ställt får vara med och betala, samtidigt som vi får stå i diket med mössan i handen, och nästan be om ursäkt att vi finns!
Ingen har sagt att staten ska äga SAAB, men att man inte gör allt som går, precis som andra regeringar gör för att hjälpa SAAB ut ur krisen är åt helvete!
Men lugn och fin du Mr. Råtta, när de rödgröna vinner valet 2010, blir det bl.a din tur att byta plats med oss i diket, det blir er tur att glädjas för vår skull,
Det blir ju en ny upplevelse, särskilt du borde nog vänja dig vid tanken så fort som möjligt?
Inte nog med det, man lånar också pengar i allas namn, för att sänka ytterligare för delar av oss,
Men vi som redan innan sjuka, handikappade och pensionärer har det sämst ställt får vara med och betala, samtidigt som vi får stå i diket med mössan i handen, och nästan be om ursäkt att vi finns!
Ingen har sagt att staten ska äga SAAB, men att man inte gör allt som går, precis som andra regeringar gör för att hjälpa SAAB ut ur krisen är åt helvete!
Men lugn och fin du Mr. Råtta, när de rödgröna vinner valet 2010, blir det bl.a din tur att byta plats med oss i diket, det blir er tur att glädjas för vår skull,
Det blir ju en ny upplevelse, särskilt du borde nog vänja dig vid tanken så fort som möjligt?
- Inlägg 205
martin7lindgren skrev:Du yrar Mr. Råtta, ja det är irriterande att alliansen kör allas vårt tidigare överskott i botten, genom att sänka skatten för delar av oss,
Har du gått hjärntvättningskurs martin, den enda kurs du har gått i hela ditt liv och den var alldeles gratis?
- Inlägg 206
Som sagts, det är nog läge för den frivilligt långtidsarbetslöse Mr. Blue, att förbereda sig att glädjas för andras skull snart?
Det du Mr. Blue blir ju en helt ny erfarenhet för dig, för när du brydde dig om gladdes för andras skull än din egen kommer du nog inte ens ihåg själv?
En fullt frisk och arbetsför person, som inte vill jobba, samtidigt som det finns många som inte kan, med gärna skulle ge allt för att kunna jobba!
Ack så fel det kan bli, och det är du Mr. Blue som är felet, en vuxen frisk person väljer att ligga hemma och sparka sig trött och snikar och utnyttjar sina nära!
Det du Mr. Blue blir ju en helt ny erfarenhet för dig, för när du brydde dig om gladdes för andras skull än din egen kommer du nog inte ens ihåg själv?
En fullt frisk och arbetsför person, som inte vill jobba, samtidigt som det finns många som inte kan, med gärna skulle ge allt för att kunna jobba!
Ack så fel det kan bli, och det är du Mr. Blue som är felet, en vuxen frisk person väljer att ligga hemma och sparka sig trött och snikar och utnyttjar sina nära!
- Inlägg 207
martin7lindgren skrev:Som sagts, det är nog läge för den frivilligt långtidsarbetslöse Mr. Blue, att förbereda sig att glädjas för andras skull snart?
Du får passa dig martin så det inte blir arbetsplikt med di röe då ligger du risigt till!
- Inlägg 208
Ja du Mr. Blue, kan dom återställa mig ska jag med glädje sätta igång och jobba!
Inte fan vill jag vara som du sitta hemma fullt arbetsför och utnyttja andra!
Du är fan en skam hela du, stackars din fru, ha en slöhög som dig och försörja!
Ja du Mr. Blue, nu är det så att ett 40% handikapp, med en pension, visserligen liten, men den gäller livet ut!
Hur var det nu, hur försörjer du dig, och varför var du arbetslös?
Jo just det, du vill inte jobba, och javisst ja, du lever tydligen gott på dina nära!
Och ligger dessutom stolt och skår dig över bröstet också!
Ja du Mr. Blue, nu är det så att ett 40% handikapp, med en pension, visserligen liten, men den gäller livet ut!
Jo just det, du vill inte jobba, och javisst ja, du lever tydligen gott på dina nära!
- Inlägg 209
martin7lindgren skrev:Ja du Mr. Blue, kan dom återställa mig ska jag med glädje sätta igång och jobba!
Arbetsplikten med vänsterröran var det du skulle kommentera martin!
Svettigt värre va?
- Inlägg 210
martin lille,
Den som yrar är du och ingen annan. Underskott uppstår i lågkonjunktur. Svårt att fatta det? Som om det inte vore nog med det skyller du underskottet på de som arbetar hårt. Makalöst.
"Men vi som redan innan sjuka, handikappade och pensionärer har det sämst ställt får"...
Ja, det är er vi jobbar för att försörja. I dåliga tider tvingas vi låna för att klara det. Att du har mage att gnälla är bara för mycket.
"Ingen har sagt att staten ska äga SAAB, men att man inte gör allt som går, precis som andra regeringar gör för att hjälpa SAAB ut ur krisen är åt helvete!"
Tror du svenska skattebetalares pengar gjort mycket nytta i GM's konkursbo?
"Men lugn och fin du Mr. Råtta, när de rödgröna vinner valet 2010, blir det bl.a din tur att byta plats med oss i diket"
En seger för den rödgröna röran kommer främst att drabba de som har det svårast.
Den som yrar är du och ingen annan. Underskott uppstår i lågkonjunktur. Svårt att fatta det? Som om det inte vore nog med det skyller du underskottet på de som arbetar hårt. Makalöst.
"Men vi som redan innan sjuka, handikappade och pensionärer har det sämst ställt får"...
Ja, det är er vi jobbar för att försörja. I dåliga tider tvingas vi låna för att klara det. Att du har mage att gnälla är bara för mycket.
"Ingen har sagt att staten ska äga SAAB, men att man inte gör allt som går, precis som andra regeringar gör för att hjälpa SAAB ut ur krisen är åt helvete!"
"Men lugn och fin du Mr. Råtta, när de rödgröna vinner valet 2010, blir det bl.a din tur att byta plats med oss i diket"
En seger för den rödgröna röran kommer främst att drabba de som har det svårast.
- Inlägg 211
Martin lägger nog av snart när han inte får häckla andra debattörer längre!
- Inlägg 212
Vem har jag häcklat? Dig?
Det är ju dina egna ord att du inte vill arbeta, eller hur?
Det är också dina egna ord när du stoltserar med att du minsann inte tar emot en krona från samhället trots många års arbetslöshet, som du skyller på sossarna, när du i själva verket inte vill jobba,
Inte ens den allians du hyllar har ju inte lycklats få igång dig!
Du snikar ju hellre på dina nära!
Sen kan jag ju säga för kännedom, att Martin lägger inte ner någonting, före valseger 2010?
Det är ju dina egna ord att du inte vill arbeta, eller hur?
Det är också dina egna ord när du stoltserar med att du minsann inte tar emot en krona från samhället trots många års arbetslöshet, som du skyller på sossarna, när du i själva verket inte vill jobba,
Inte ens den allians du hyllar har ju inte lycklats få igång dig!
Du snikar ju hellre på dina nära!
Sen kan jag ju säga för kännedom, att Martin lägger inte ner någonting, före valseger 2010?
- Inlägg 213
Har inte varit arbetslös i flera år, har varit arbetslös sedan årskiftet och räknar med att börja jobba till hösten men kanske inte i Sverige så där går du kanske miste om skattepengar martin!
Tänk på att vänsterpolitik medför arbetsplikt förr eller senare!
Tänk på att vänsterpolitik medför arbetsplikt förr eller senare!
- Inlägg 214
martin lille,
- Inlägg 215
Jag yrar inte, problemet är att du Mr. Råtta inte kan acceptera och se andras sanningar och verkligheter än din egen!
Du är en besserwisser Mr. Råtta som tror att världen är din och du är det enda rätta,
Guds gåva till oss andra på jorden, Mr. Råtta!
Du vet väl att Mona Sahlin och sossarna går som tåget inför EUvalet,
Varför fredrik Reinfeldt envisas med att backa vet inte jag, men det gör han!
Men han vill väl förbereda sig för vad som väntar i nästa val 2010?
Du är en besserwisser Mr. Råtta som tror att världen är din och du är det enda rätta,
Guds gåva till oss andra på jorden, Mr. Råtta!
Du vet väl att Mona Sahlin och sossarna går som tåget inför EUvalet,
Varför fredrik Reinfeldt envisas med att backa vet inte jag, men det gör han!
Men han vill väl förbereda sig för vad som väntar i nästa val 2010?
- Inlägg 216
martin lille,
Visst kan man ha olika uppfattningar om saker och ting. Din totala brist på förståelse för att underskott uppstår i lågkonjunktur samt att överskott uppstår genom att skänka mångmiljardbelopp till multinationella är närmast att jämföra med andra individers påstående att jorden är platt.
Du verkar dessutom ha fått för dig att Toblerone kandiderar till EU-parlamentet.
Du borde ägna mindre energi åt att heja på ditt lag och istället försöka sätta dig in i de politska frågorna.
Visst kan man ha olika uppfattningar om saker och ting. Din totala brist på förståelse för att underskott uppstår i lågkonjunktur samt att överskott uppstår genom att skänka mångmiljardbelopp till multinationella är närmast att jämföra med andra individers påstående att jorden är platt.
Du verkar dessutom ha fått för dig att Toblerone kandiderar till EU-parlamentet.
Du borde ägna mindre energi åt att heja på ditt lag och istället försöka sätta dig in i de politska frågorna.
- Inlägg 217
Säger du det, att jag fått för mig en massa saker, och det känner du till?
Vill påstå att det verkar vara du som blåser i trumpeten så du inte ser något annat än dig själv?
Men som sagt, Mona Sahlin och hennes sossar drar ifrån Reinfeldtarna med stora steg!
DU MENAR ALLTSÅ ATT DU INTE HÅLLER PÅ DITT LAG, MR. RÅTTA?
FRÅGAN ÄR JU VILKET SOM ÄR DITT LAG?
Men det spelar nog ingen större roll, misstänker att ditt lag lirar i en lägre division, utanför sveriges riksdag?
Vill påstå att det verkar vara du som blåser i trumpeten så du inte ser något annat än dig själv?
Men som sagt, Mona Sahlin och hennes sossar drar ifrån Reinfeldtarna med stora steg!
DU MENAR ALLTSÅ ATT DU INTE HÅLLER PÅ DITT LAG, MR. RÅTTA?
FRÅGAN ÄR JU VILKET SOM ÄR DITT LAG?
Men det spelar nog ingen större roll, misstänker att ditt lag lirar i en lägre division, utanför sveriges riksdag?
- Inlägg 218
Jag läser bara vad du skriver martin. Men jag börjar undra om du ens förstår vad du själv skriver.
Du förstår, Toblerone kandiderar inte till EU-parlamentet.
Du martin saknar hjärnkapacitet att begripa de politiska frågor vi försöker debattera. Det är därför du börjar jönsa istället för att debattera sakfrågor.
Du förstår, Toblerone kandiderar inte till EU-parlamentet.
Du martin saknar hjärnkapacitet att begripa de politiska frågor vi försöker debattera. Det är därför du börjar jönsa istället för att debattera sakfrågor.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 219
råttan skrev:martin lille,
Undrar verkligen vem/vilka martin har röstat på i EU-valet, eller är det
så illa att han omigen inte har förstått att man inte kan ändra sin röst?
- Inlägg 220
Lyssna mycket noga nu Lazy, när jag var inne och röstade förra veckan tog jag upp den frågan i valokalen jag var i på medborgarplatsen!
Jo, det går alldeles utmärkt att rösta var man vill i sverige, med röstkort och ID
Jo det går alldeles utmärkt att ändra sin röst om man vill det, så länge valokalerna är öppna på valdagen!
Hur går ändringen till? När man varit och röstat i valfri lokal med start den 20 maj,
Lägger man sin valsedel i kuvertet, går fram till förättaren, som tar ditt kuvert tillsammans med ditt röstkort och lägger det i sitt kuvert, men röstkortets nummer synligt i kuvertfönstret,
Röstkorts nummret visar vilken val lokal man tillhör, ditt skickas alla röster, var man än röstade någonstans,
Vill man då ändra sin röst av någon anledning, letas rösten fram och sorteras bort och den nya rösten gäller!
Röständringen började gälla första gången vid valet 2006, precis som jag hävdat hela tiden!
Varsågod att gå till vilken röstlokal du vill Madame Lazy, och fråga själv, jag vet till 100%, slår gärna vad om saken!
Jag har alltså kollat upp det hela noga, men nu räknar jag med att du kommer felaktigt påstå att det inte går,
Men som sagt, vidare diskutioner är överflödiga, jag vet, och det gör alla andra också som frågar sina valförättare!
Kan lova dig att det kändes som att gå på molnen, när jag fick bekräftat, och hur ändringen går till,
Så nu är det upp till dig madame Lazy, om du vill utmana mig i frågan, JAG VET!
Jo, det går alldeles utmärkt att rösta var man vill i sverige, med röstkort och ID
Jo det går alldeles utmärkt att ändra sin röst om man vill det, så länge valokalerna är öppna på valdagen!
Hur går ändringen till? När man varit och röstat i valfri lokal med start den 20 maj,
Lägger man sin valsedel i kuvertet, går fram till förättaren, som tar ditt kuvert tillsammans med ditt röstkort och lägger det i sitt kuvert, men röstkortets nummer synligt i kuvertfönstret,
Röstkorts nummret visar vilken val lokal man tillhör, ditt skickas alla röster, var man än röstade någonstans,
Vill man då ändra sin röst av någon anledning, letas rösten fram och sorteras bort och den nya rösten gäller!
Röständringen började gälla första gången vid valet 2006, precis som jag hävdat hela tiden!
Varsågod att gå till vilken röstlokal du vill Madame Lazy, och fråga själv, jag vet till 100%, slår gärna vad om saken!
Jag har alltså kollat upp det hela noga, men nu räknar jag med att du kommer felaktigt påstå att det inte går,
Men som sagt, vidare diskutioner är överflödiga, jag vet, och det gör alla andra också som frågar sina valförättare!
Kan lova dig att det kändes som att gå på molnen, när jag fick bekräftat, och hur ändringen går till,
Så nu är det upp till dig madame Lazy, om du vill utmana mig i frågan, JAG VET!
- Inlägg 221
Du undrar hur jag röstat i EU valet, ja jisses?
Det är väl inte så svårt att räkna ut,
Som du vet är jag rödgrön, det rödgröna blocket består av tre partier,
GISSA TRE GÅNGER MADAME LAZY!
Det är väl inte så svårt att räkna ut,
Som du vet är jag rödgrön, det rödgröna blocket består av tre partier,
GISSA TRE GÅNGER MADAME LAZY!
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
- Inlägg 222
med ditt beteende martin så tror jag nog mest på kalle anka partiet=)
eller varför inte tomtepartiet??=)
eller varför inte tomtepartiet??=)
- Inlägg 223
Jaha så gled Mr. Rahm ut på banan med händerna fulla med sten igen!
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
- Inlägg 224
fakta om din eu kandidat Martin:
Ulvskog anses tillhöra vänsterfalangen inom Socialdemokraterna och har en uttalat EU-kritisk profil. Hon var som ung medlem i KFML, Kommunistiska förbundet marxist-leninisterna.
fast stålarna i eu e ju goda asså, speciellt för avdankade sossepolitiker som gjort sig obekväma=)
Ulvskog har bildat det feministiska nätverket Feministas, vilket inte ska förblandas med Socialdemokratiska kvinnoförbundet.
(även kallad manshatarklubben eller kasteringsmaffian)
http://sv.wikiquote.org/wiki/Marita_Ulvskog
Ulvskog anses tillhöra vänsterfalangen inom Socialdemokraterna och har en uttalat EU-kritisk profil. Hon var som ung medlem i KFML, Kommunistiska förbundet marxist-leninisterna.
fast stålarna i eu e ju goda asså, speciellt för avdankade sossepolitiker som gjort sig obekväma=)
Ulvskog har bildat det feministiska nätverket Feministas, vilket inte ska förblandas med Socialdemokratiska kvinnoförbundet.
(även kallad manshatarklubben eller kasteringsmaffian)
http://sv.wikiquote.org/wiki/Marita_Ulvskog
- Inlägg 225
Om jag röstar på Ulvskog eller inte vet ju bara jag, men rödgrönt blir det!
Men jag måste säga, att jag tycker hon var kunnig, tydlig och en jäkligt bra talare när jag hörde henne nyligen?
Det du Mr. Rahm, men EU valet går ju bra för dom rödgröna så här sista dagarna före 7 juni!
Jag går efter det jag själv hör och kommer fram till, sen får du tycka vad du vill!
Men jag måste säga, att jag tycker hon var kunnig, tydlig och en jäkligt bra talare när jag hörde henne nyligen?
Det du Mr. Rahm, men EU valet går ju bra för dom rödgröna så här sista dagarna före 7 juni!
Jag går efter det jag själv hör och kommer fram till, sen får du tycka vad du vill!