Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Problem med installation av XP

    avatar
    croz


    Antal inlägg : 278
    Join date : 09-03-24

    Problem med installation av XP Empty Problem med installation av XP

    Inlägg  croz 2010-05-24, 14:19

    Jag har problem med att installera XP då det stannar under delen "prepare to install" när det gått ner från 39 min kvar till 35 min kvar. Jag har testat 4-5 gånger och med två olika skivor och det stannar på samma ställe varje gång. Det är en bärbar dator av märket Dell.


    Är det någon som vet vad problemet kan vara?
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Problem med installation av XP Empty Sv: Problem med installation av XP

    Inlägg  Corven 2010-05-24, 15:30

    Är det en Dell xp skiva du använder?

    Får du något felmeddelande, eller hänger den sig bara där?

    Du kan gå in i bios och kolla hur SATA-operations är inställd. XP kan inte hantera ACPI utan drivrutiner, så det enklaste brukar vara att ställa om SATA-operations till ATA, eller combinationmode.
    avatar
    croz


    Antal inlägg : 278
    Join date : 09-03-24

    Problem med installation av XP Empty Sv: Problem med installation av XP

    Inlägg  croz 2010-05-24, 15:52

    Corven skrev:Är det en Dell xp skiva du använder?

    Får du något felmeddelande, eller hänger den sig bara där?

    Du kan gå in i bios och kolla hur SATA-operations är inställd. XP kan inte hantera ACPI utan drivrutiner, så det enklaste brukar vara att ställa om SATA-operations till ATA, eller combinationmode.

    Nä, skivorna är väl inte lagligt införskaffade.
    Det blir inget felmeddelande utan den fastnar bara, prickarna som rör sig som visar att det laddar bara stannar. Jag ska testa det med SATA så får vi se om det fungerar.

    Tack för svaret
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Problem med installation av XP Empty Sv: Problem med installation av XP

    Inlägg  Sniperace 2017-02-13, 15:40

    Problem med installation av XP Akvei9

    Infras morfar och far

    Ber om ursäkt, han var jude på sin mammas sida, hon våldtogs av en palestinier.
    Han gjorde sedan sin mor med barn vilket blev en dotter som han när hon var tolv år gjorde med barn, detta barn var DU Islamistpedofilen Joakim aka Infra.

    Nåväl Infra växte upp och skaffade fru de fick två barn vilka Infras far/morfar var far till och frun och barn lämnade Infra med denne jude.

    Här har vi förklaringen till Infras judehat och hans kärlek till palestinier som terroriserar judar.

    Här har vi också förklaringen till denna inavlade tragiska varelse.
    Infra skrev:Endast en person som befinner sig mitt i i ett
    akut narkotikamissbruk uppför sig som Jag.
    Jag  är en farlig nartkoman som hotar hela
    forats existens.

    Så rätt så Infra

    Infra skrev:

    Eftersom JAG har förlorat samtliga debatter härinne för länge sedan bränner JAG nu alla broar och förlitar mig på förtal och förfalskning. JAG
    tycker att JAG som ett av de största trollen på Internet har rätt att ta till dessa grepp. Det bevisar klassen men säger främst det mesta om min karaktär. Det är en ruttnande människas karaktär som JAG Islamistpedofilen Joakim  aka Infra ställer ut på Internet till allmänt beskådande. Därmed torpederar jag mitt femte debattforum.

    Ja du har förfallit väldigt genom ditt benzomissbruk Joakim

    Sponsored content


    Problem med installation av XP Empty Sv: Problem med installation av XP

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-03-29, 11:13