Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  Infra 2017-03-26, 18:13

    Färjevåldtäkter har ju nästan blivit ett begrepp men när allt kommit omkring
    så har det inte varit så mycket bevänt med varken gärningsmän eller våldtäkter.

    Secrist har ju levt jävel härinne under grova förbannelser mot alla ensam-
    kommande. Nu tror jag ju inte att ensamkommande skäggbarn har så mycket
    kryssningar att betala för med sina 67:-/dag i dagpeng. Ej heller råd att kon-
    sumera sprit eller lust att.

    Nu ska Silja/Tallink emellertid slå ett slag för försvar mot våldtäkter på sina
    fina kryssningfartyg. Döm om min förvåning när dom väljer att ta hjälp av de
    bägge rasisterna Jaunusch och Heberlein.

    Jag trodde det var ett practical joke när jag först hörde det. Dessa "experter"
    är väl inte experter på annat än påstått kåta flyktingpojkar. Men om dessa inte
    kryssar, sina spektakulära havsäventyr till trots, så undrar man ju osökt vad
    de två experterna på ensamkommandes kåthet ska kunna bidraga med.

    Nya lögner kanske. Alternativa fakta kanske.

    En våldtäkt som våldsamt upprörde Secrist var handikappsvåldtäkten på
    Gotland. När denna uppblåsta lögn krackelerade blev det tyst - även på Secrist.


    http://www.expressen.se/kronikorer/alex-schulman/hero-ar-ett-hot-mot-var-rattsstat/

    FÄRJEVÅLDTÄKTERNA  
    Janouch och Heberlein ska stoppa våldtäkter ombord
    Rederiet Viking Line inrättar en expertkommitté som ska hjälpa företaget att säkerställa tryggheten ombord på färjorna, rapporterar finländska tidningen HBL. Orsaken är den stora mängden våldtäkter ombord på finlandsfärjor. Varje år söker ett 20-tal personer vård på Södersjukhuset i samband med misstänkta våldtäkter ombord, skriver Resumé. I kommittén ingår bland annat författarna Ann Heberlein och Katerina Janouch. Båda två har under de senaste månaderna gjort kontroversiella inlägg i migrationsdebatten.

    Medieprofilerna ska hjälpa Viking Line att stoppa våldtäkterna.
    /Omni

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Expert10
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  ericTheDog 2017-03-26, 21:24

    Vanlig kväll i en tidagare lugn Stockholmsförort.

    Invandrarbarn stjäl en moped utanför ungdomsgård. Gömmer den skogen. Den bestulne blir förtvivlad och ber andra ungdomar om hjälp. Bland dessa finns en rätt så smart grabb. Han fattar att de som snott den troligen befinner sig inne på fritidsgården. Således kan mopeden inte var alångt borta. Den lär ju inte stå parkerad på gatan för då kommer de hitta den enkelt. Istället tänder de sina mobil-lampor och lyser in i kringliggande skogsdungar. Det tar inte många minuter innan mopden ger reflexer tillbaka inifrån träden. Den bestulne kan åka hem med sin moped.

    När ungdomsgården stänger och tjuvarna upptäcker att "deras" moped inte är kvar får de vansinnesutbrott och sparkar sönder det mesta som kommer i deras väg. De som hittade moppen ser detta och får sig ett riktigt gott skratt.

    Sverige är verkligen på väg utför.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  RedMentalCase 2017-03-27, 15:48

    infra verkar helt obekymrad över den skrämmande ökningen av råa väldtäkter och övergrepp i Sverige. vaddå att en massa 10-14 åringar blir utsatta för övergrepp?? säger äckelinfra.


    Vem är förvånad?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  Infra 2017-03-28, 12:20

    ericTheDog skrev:Vanlig kväll i en tidagare lugn Stockholmsförort.

    Invandrarbarn stjäl en moped utanför ungdomsgård. Gömmer den skogen. Den bestulne blir förtvivlad och ber andra ungdomar om hjälp. Bland dessa finns en rätt så smart grabb. Han fattar att de som snott den troligen befinner sig inne på fritidsgården. Således kan mopeden inte var alångt borta. Den lär ju inte stå parkerad på gatan för då kommer de hitta den enkelt. Istället tänder de sina mobil-lampor och lyser in i kringliggande skogsdungar. Det tar inte många minuter innan mopden ger reflexer tillbaka inifrån träden. Den bestulne kan åka hem med sin moped.

    När ungdomsgården stänger och tjuvarna upptäcker att "deras" moped inte är kvar får de vansinnesutbrott och sparkar sönder det mesta som kommer i deras väg. De som hittade moppen ser detta och får sig ett riktigt gott skratt.

    Sverige är verkligen på väg utför.
    Det skulle säkert både Heberlein och Jaunusch instämma i. Sedan skulle dom
    ta itu med våldtäkterna utförda av ensamkommande som
    inte har råd att åka färja och som har en inpräglad ovilja mot alkohol???
    Laughing

    BTW: mopedstölder höll mina (alltid äldre), helvita kompisar på med under min
    uppväxt. Jag var aldrig intresserad (hade ännu ej uppnått mopedåldern). Jag höll
    adrig på med sådant senare heller utan jag fick en Victoiria av min frånvarande farsa,
    en Vicky 55:a som jag sprejade helvit i vårt enda rum med morsans malspruta med
    utspädd l "servalack" så att de, på golvet utslängda rock-skivorna av venyl tog en del
    del stryk. Men dom gick att spela fast det knastrade väldigt från dom som låg överst.
    Moppen bättrades på med pensel och fick röda och svarta deteljer. Rocketstyre och
    limpa inköptes. Krom fattades inte heller.

    Kvarterets tuffaste moppe om nu nån annan hade råd med moppe. Jag såg aldrig nån
    annan. Fast den gick inte så fort i uppförsbacken på Västerbron.

    Jag lägger in en bild eftersom jag tror att ungdomar kanske aldrig har sett ett så
    musealt föremål som en "malspruta" (bilden var så gott som omöjlig att söka fram):


    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Malspr10
    Gammeldags malspruta


    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Vicky_10
    Vicky original som den såg ut i standardskick.


    Senast ändrad av Infra den 2017-03-28, 13:29, ändrad totalt 2 gånger
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  Infra 2017-03-28, 13:25

    RedMentalCase skrev:infra verkar helt obekymrad över den skrämmande ökningen av råa väldtäkter och övergrepp  i Sverige. vaddå att en massa 10-14 åringar blir utsatta för övergrepp?? säger äckelinfra.


    Vem är förvånad?
    Var inte frågan om ensamkommande har råd och intresse av kryssningar.
    Det är väl ingen tvekan om vilken härkomst du sätter på dina
    syndabockar. Tror du att 10-åringar visar intresse för sex?
    ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  RedMentalCase 2017-03-28, 15:59

    Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:infra verkar helt obekymrad över den skrämmande ökningen av råa väldtäkter och övergrepp  i Sverige. vaddå att en massa 10-14 åringar blir utsatta för övergrepp?? säger äckelinfra.


    Vem är förvånad?
    Var inte frågan om ensamkommande har råd och intresse av kryssningar.
    Det är väl ingen tvekan om vilken härkomst du sätter på dina
    syndabockar. Tror du att 10-åringar visar intresse för sex?
    ?

    Det är ingen tvekan om vilken härkomst den överväldigande majoriteten av sexförbrytare har nuförtiden i vårt land, och du och alla andra sinnesslöa flyktingkramare har ett delansvar, men ni bryr er inte alls.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  Infra 2017-03-28, 18:17

    RedMentalCase skrev:
    Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:infra verkar helt obekymrad över den skrämmande ökningen av råa väldtäkter och övergrepp  i Sverige. vaddå att en massa 10-14 åringar blir utsatta för övergrepp?? säger äckelinfra.


    Vem är förvånad?
    Var inte frågan om ensamkommande har råd och intresse av kryssningar.
    Det är väl ingen tvekan om vilken härkomst du sätter på dina
    syndabockar. Tror du att 10-åringar visar intresse för sex?
    ?

    Det är ingen tvekan om vilken härkomst den överväldigande majoriteten av sexförbrytare har nuförtiden i vårt land, och du och alla andra sinnesslöa flyktingkramare har ett delansvar, men ni bryr er inte alls.
    Jaha, men att skuldbelasta ensamkommande flyktingbarn?
    Inne på konserter som tar 4000:-  i inträde? Eller att dom
    skulle åka på kryssningar där alkoholen är dragplåstret
    när dom inte dricker?

    Jag tycker själv att dom där kryssningarna är djävligt trista.
    Dom upprepar sej själva på nåt vis. Man kan liksom förut-
    säga på förhand vart det hela ska ta vägen. Jag ligger hellre
    i hytten och ser på tv än deltar i dom olika fylleslagen ombord.
    Sist sände dom hårdporr på en kanal. Större muntergök än så
    är jag knappast.

    Tanterna får gärna roa sig själva. Det har jag absolut ingen
    åsikt om. Ingen av dom har hittills blivit våldtagen och då är
    min dotter ändå ganska söt och brukar betecknas som en
    gullig tjej av alla till vardags, mest av kvinnor. Men män skulle
    naturligtvis bli missuppfattade om de sa samma sak.

    På Gotland satte rasisterna ett flyktingboende i brand och
    hotade invandrare innan åklagaren la ner skiten och sa:
    "Det finns ingen våldtäkt" Jag tycker inte du ska vara så
    säker.

    För övrigt anser jag att en del tjejer ofta dricker för mycket i såna
    här sammanhang. De tar inget ansvar för vilka situationer
    de hamnar i, dom utnyttjas och allt går åt helvete.

    Ansvaret läggs på dom som blir uppeggade - ofta avsiktligt uppeggade.
    Jag tycker det är snett på nåt vis. Det krävs ju 2 för att dansa tango.


    http://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/valdtaktsutredning-laggs-ned-pa-gotland


    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  RedMentalCase 2017-03-28, 19:02

    Infras inlägg är mest ett ursäktande av våldtäktsmän och negligerande och misstänkliggöranden av offren.  


    Ingen är förvånad. det är ju i dessa brottsfall gärningsmän av rätt ursprung från infras synvinkel.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  Infra 2017-03-28, 23:01

    RedMentalCase skrev:Infras inlägg är mest ett ursäktande av våldtäktsmän och negligerande och misstänkliggöranden av offren.  


    Ingen är förvånad.  det är ju i dessa brottsfall gärningsmän av rätt ursprung från infras synvinkel.
    Nu hårddrar du, din skånska skithög. Det enda jag säger är att

    1) mina kvinnor blir inte våldtagna på dessa resor.

    2) att kvinnor ska hantera starkvaror litet försiktigare. Varför
    inte avstå helt? De måste tillse att de kan ta hand om sej själva.
    Annars tar nån annan hand om dom. Hetsa inte upp dina kaval-
    jerer om du inte vill knulla. Det är så jävla onödigt.

    3) att flyktingbarn icke åker på kryssningar eftersom
    dom inte dricker den sprit som lockar de som kryssar + Taxfritt.

    Jag försvarar inga våldtäkter oaktat gärningsman.

    Men jag tycker det är fegt och ynkligt att peka finger mot barn.
    Fegt och ynkligt.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  formsvackan 2017-03-29, 18:29

    RedMentalCase skrev:Det är ingen tvekan om vilken härkomst den överväldigande majoriteten av sexförbrytare har nuförtiden i vårt land.
    Detta påstående kan du naturligtvis styrka med hjälp av fantasigeneratorn.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  Infra 2017-03-29, 22:54

    RedMentalCase skrev:
    Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:infra verkar helt obekymrad över den skrämmande ökningen av råa väldtäkter och övergrepp  i Sverige. vaddå att en massa 10-14 åringar blir utsatta för övergrepp?? säger äckelinfra.


    Vem är förvånad?
    Var inte frågan om ensamkommande har råd och intresse av kryssningar.
    Det är väl ingen tvekan om vilken härkomst du sätter på dina
    syndabockar. Tror du att 10-åringar visar intresse för sex?
    ?

    Det är ingen tvekan om vilken härkomst den överväldigande majoriteten av sexförbrytare har nuförtiden i vårt land, och du och alla andra sinnesslöa flyktingkramare har ett delansvar, men ni bryr er inte alls.

    https://acbladet.swedishforum.se/t56172-det-neofascistiska-lognmaskineriet-forakt-mot-svenskar

    https://acbladet.swedishforum.se/t56673-ur-en-varld-full-av-logner-suger-nyfascismen-naring

    Jag börjar tröttna på dina alternativa fakta som hela tiden pumpas ut för att döda sanningen.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  Infra 2017-03-29, 23:04

    Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:
    Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:infra verkar helt obekymrad över den skrämmande ökningen av råa väldtäkter och övergrepp  i Sverige. vaddå att en massa 10-14 åringar blir utsatta för övergrepp?? säger äckelinfra.


    Vem är förvånad?
    Var inte frågan om ensamkommande har råd och intresse av kryssningar.
    Det är väl ingen tvekan om vilken härkomst du sätter på dina
    syndabockar. Tror du att 10-åringar visar intresse för sex?
    ?

    Det är ingen tvekan om vilken härkomst den överväldigande majoriteten av sexförbrytare har nuförtiden i vårt land, och du och alla andra sinnesslöa flyktingkramare har ett delansvar, men ni bryr er inte alls.

    https://acbladet.swedishforum.se/t56172-det-neofascistiska-lognmaskineriet-forakt-mot-svenskar

    https://acbladet.swedishforum.se/t56673-ur-en-varld-full-av-logner-suger-nyfascismen-naring

    Jag börjar tröttna på dina alternativa fakta som hela tiden pumpas ut för att döda sanningen.

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Lygner12
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  ericTheDog 2017-03-29, 23:09

    Fake news avsedda att lura muppar som Infra.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  RedMentalCase 2017-03-30, 11:39

    Det infra " presenterar" är ju inte ens fakenews, det är ju bara ren idioti avsedd för idioter.

    Regeringen vägrar numera presentera statstik om brott och olika grupper, varför vet ju alla med IQ över fiskmås. Samtidigt säger justieministern själv att
    " vi vet att flyktingar är överrepresenterade ( i vissa brott) så vi behöver inte fler undersökningar"

    Titta på de här kurvorna exempelvis:

    https://www.bra.se/bra/brott-och-statistik/valdtakt-och-sexualbrott.html#

    I vissa fall är det en fördubbling av brott de senaste åren, fråga för de med IQ under fiskmås, har svenska killar blivit mer våldtäktsbenägna eller kan det finnas en annan förklaring?

    Andra länder är inte lika DDR aktiga som Sverige vad det gäller redovisning, ex Norge har påvisat att 100% !! av gruppvåldtäkter de sista 10 åren har begåtts av .... invandrare från mellanösternländer.





    Sponsored content


    Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta. Empty Sv: Jag antar att Tallink/Silja behagar skämta.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-03-28, 12:32