Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Al Nusra drar åt nätet.

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Al Nusra drar åt nätet. - Sida 3 Empty Sv: Al Nusra drar åt nätet.

    Inlägg  Infra 2016-05-21, 21:40

    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:
    Infra skrev:
    Secrist skrev:Vad beträffar läsförståelse finns hos mej
    inga brister.


    Ligger i nivå med KP-RC. Han läste ju inte ens sina egna länkar.  Laughing
    PK-RC menar du väl?
    Och halvjugoslaverna? Var
    kommer de in i bilden?

    Svårt att vara xenofobisk när jag kan en fraser på jugoslaviska och växt upp med jugoslaver i släkten.
    Jag börjar misstänka att talet om
    jugoslavisk koppling är en krigslist
    i debatten.

    Näpp. Var bland annat på jugoslaviska klubben ibland när jag var barn. Very Happy
    Då klassar jag dej som ett andra generationens invandrarbarn. Very Happy
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Al Nusra drar åt nätet. - Sida 3 Empty Sv: Al Nusra drar åt nätet.

    Inlägg  Sniperace 2017-02-02, 09:56

    Ber om ursäkt, han var jude på sin mammas sida, hon våldtogs av en palestinier.
    Han gjorde sedan sin mor med barn vilket blev en dotter som han när hon var tolv år gjorde med barn, detta barn var DU Islamistpedofilen Joakim aka Infra.

    Nåväl Infra växte upp och skaffade fru de fick två barn vilka Infras far/morfar var far till och frun och barn lämnade Infra med denne jude.

    Här har vi förklaringen till Infras judehat och hans kärlek till palestinier som terroriserar judar.

    Här har vi också förklaringen till denna inavlade tragiska varelse.

    Det är synd om dig Joakim!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Al Nusra drar åt nätet. - Sida 3 Empty Sv: Al Nusra drar åt nätet.

    Inlägg  Sniperace 2017-02-13, 15:57

    Al Nusra drar åt nätet. - Sida 3 Akvei9

    Infras morfar och far

    Ber om ursäkt, han var jude på sin mammas sida, hon våldtogs av en palestinier.
    Han gjorde sedan sin mor med barn vilket blev en dotter som han när hon var tolv år gjorde med barn, detta barn var DU Islamistpedofilen Joakim aka Infra.

    Nåväl Infra växte upp och skaffade fru de fick två barn vilka Infras far/morfar var far till och frun och barn lämnade Infra med denne jude.

    Här har vi förklaringen till Infras judehat och hans kärlek till palestinier som terroriserar judar.

    Här har vi också förklaringen till denna inavlade tragiska varelse.
    Infra skrev:Endast en person som befinner sig mitt i i ett
    akut narkotikamissbruk uppför sig som Jag.
    Jag  är en farlig nartkoman som hotar hela
    forats existens.

    Så rätt så Infra

    Infra skrev:

    Eftersom JAG har förlorat samtliga debatter härinne för länge sedan bränner JAG nu alla broar och förlitar mig på förtal och förfalskning. JAG
    tycker att JAG som ett av de största trollen på Internet har rätt att ta till dessa grepp. Det bevisar klassen men säger främst det mesta om min karaktär. Det är en ruttnande människas karaktär som JAG Islamistpedofilen Joakim  aka Infra ställer ut på Internet till allmänt beskådande. Därmed torpederar jag mitt femte debattforum.

    Ja du har förfallit väldigt genom ditt benzomissbruk Joakim

    Sponsored content


    Al Nusra drar åt nätet. - Sida 3 Empty Sv: Al Nusra drar åt nätet.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-03-28, 21:00