Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Vilka samlagsställningar gillar kvinnor?

    chopin
    chopin


    Antal inlägg : 7
    Join date : 12-06-03
    Age : 63
    Ort : Borås

    Vilka samlagsställningar gillar kvinnor? Empty Vilka samlagsställningar gillar kvinnor?

    Inlägg  chopin 2012-06-03, 19:45

    Det verkar finnas hur många som helst samlagsställningar, men vilken är den vanligaste. Vilken ställning uppskattar ni kvinnor mest? Efter att läst många sexberättelser skrivna av kvinnor vill ni gärna bli tagna bakifrån på alla fyra av mannen? Om jag skulle få till det någon gång med en kvinna skulle jag låta henne rida när hon sitter på magen och låta ballen leta sig fram i hennes heta och svällande underliv. Vad tycker ni kvinnor om att rida på mannens penis? Vilka samlagsställningar anser ni tillfredsställa er på bästa sätt? confused pig confused
    chopin
    chopin


    Antal inlägg : 7
    Join date : 12-06-03
    Age : 63
    Ort : Borås

    Vilka samlagsställningar gillar kvinnor? Empty Sv: Vilka samlagsställningar gillar kvinnor?

    Inlägg  chopin 2012-06-03, 19:46

    chopin skrev:Det verkar finnas hur många som helst samlagsställningar, men vilken är den vanligaste. Vilken ställning uppskattar ni kvinnor mest? Efter att läst många sexberättelser skrivna av kvinnor vill ni gärna bli tagna bakifrån på alla fyra av mannen? Om jag skulle få till det någon gång med en kvinna skulle jag låta henne rida när hon sitter på magen och låta ballen leta sig fram i hennes heta och svällande underliv. Vad tycker ni kvinnor om att rida på mannens penis? Vilka samlagsställningar anser ni tillfredsställa er på bästa sätt? confused pig confused
    För övrigt har man tillgång till kvinnlig personal inom LSS verksamhet. Om det ingår i deras uppgifter att beröra manliga brukare sexuellt vet jag inte. Men har för mig att sådant bland annat förekommer inom större psykiatriska sjukhus och inom äldrevården om de har behov av detta. Det är säkert många mentalpatienter och åldringar som får stånd när de kvinnliga sköterskorna tvättar dem. Vad som händer vet man ju inte inom dessa fyra väggar, har väldigt svårt att tro att den kvinnliga sköterskan bara ignorerar patientens stånd, kvinnor är nog alldeles för ömsinta och veka för att bara strunta i deras eventuella stånd när de blir tvättade?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Vilka samlagsställningar gillar kvinnor? Empty Sv: Vilka samlagsställningar gillar kvinnor?

    Inlägg  redalert 2012-06-03, 21:01

    Laughing Laughing Laughing

    Sponsored content


    Vilka samlagsställningar gillar kvinnor? Empty Sv: Vilka samlagsställningar gillar kvinnor?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-19, 09:25